1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Modificare ambreiaj - motor 1.8 T - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de gabarea, 23 Ian 2012.

  1. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    In martie 2011 am schimbat kitul de ambreiaj + volanta la masina mea, audi a4 cabrio din 2004 motor 1.8T 200cp
    Mersul meu e schimbat la 5 mii de ture mai mereu.
    Acum 2 zile am dat cu spatele dintr-o rampa abrupta si mi-a iesit asa de mult fum ca a intrat si inauntru. Miroase si acum a ambreiaj incins, insa masina inca merge. Cat o sa mai mearga ? sunt in Italia si aici preturile sunt cam scumpe la manopera. Ma mai tine inca 2 mii de km ?

    As vrea sa ii pun un ambreiaj sport. La ce preturi se invart ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2012
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pe ce ambreiaje mergeti cu 1.8T modificate si cat costa? vreau ceva de strada, pt mers normal fara plecari, dar care sa tina 400+ nm. Cei de la ECSTuning au facut volant SMF pt A4 B6 1.8T cu care se pot folosi placa+disc de S4/RS4 B5:
    - kit cu ambreiaj S4 https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES5488/ - 500lire - http://www.awesomegti.com/car/audi/a4b6/ecs-ra4-steel-flywheel-stage-1-clutch-kit-audi-a4-b6-1-8t
    - kit cu ambreiaj RS4: https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES5489/ - 700lire - http://www.awesomegti.com/car/audi/a4b6/ecs-ra4-steel-flywheel-stage-2-clutch-kit-audi-a4-b6-1-8t
    - doar volant: https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES12085/ - ar veni vreo 400lire = 2300lei.
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Destul de scumpe variantele. Daca vrei SMF, foloseste volanta de 1Z si kit ambreiaj de S2 sau RS2. Practic trebuie regaurita volanta sa mearga pusa placa de 240mm apoi ansablul echilibrat.

    Eu am facut la Hexer in ungaria ambreiajul la B5. Practic eu am avut piesele si el (atelierul unde le duce) a gaurit din nou volanta, a echilibrat ansamblul, au pus kevlar pe disc.
    Eu am folosit setup-ul de pe motorul 3B ce are masa simpla fiindca asa am gasit reteta pe net. Pare si logica fiindca vine pus tot pe masa simpla si nu apar vibratii sau alte probleme.

    Pentru un amic Hexer a folosit placa de RS2, tine mai mult cuplu insa discul asociat e gandit pentru masa dubla. Nu stiu inca daca merge placa de RS2 cu discul de S2.
    Alta varianta e la ATIX Racing. Cred ca pot adapta si ei placa pe volanta si sa echilibreze. Am vazut tot felul de chestii custom facute de ei.
    piese:
    Audi S2 (3B engine)
    placa presiune: SACHS# 3082 919 001

    disc : SACHS# 1862 625 001

    RS2:
    077141117L placa rs2
    034141033A disc rs2 1862 651 001.

    asa arata fostul meu kit
    [​IMG]
     
    lowlife apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Multumesc pt informatii. Am mai citit pe net de varianta cu volant 1z si concluziile au fost (1.8T GT28 300hp 410nm):

    Kitul ECSTuning stage2 cu ambreiaj RS4 B5 e plug and play si l-am gasit cu 630lire sau 3600lei, pe acesta cred ca o sa merg: http://www.psituning.com/product.ph...clutch_kit___stage_2___a4_b6_1_8t_2wd_quattro
     
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valeo sunt producatori de prim montaj pentru kit-uri de ambreiaje pe mai multe marci, deci sunt ok ca si brand.

    De ce nu pui ce ai avut, Sachs sau LUK ?
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Dooster fi atent, acel kit Valeo reprezinta conversia la volanta cu masa simpla. Pe acelasi site, kitul LUK DMF e cu aproximativ 300 lei (logic, kitul de conversie mereu e mai ieftin).

    De incercat nu am incercat pe masina mea, am mers cu diverse modele 1.9/2.0 TDI cu astfel de kit, se simtea o vibratie in caroserie la relanti iar la schimbatul de trepte mai rapid se simtea mai accentuat, nicidecum confortul volantei duble.

    Totusi eu te-as indruma sa faci asa: gasesti pe cineva care a facut treaba asta si dai o tura cu masina. Sa sti dinainte cu ce ai de-a face. Poate esti mai pretentios si nu-ti convin (posibilele) vibratii.
     
    Ultima editare: 20 Sep 2018
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pai intrebam pentru conversie daca a facut cineva cu acest kit. Stiu ca este pentru conversie
     
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @Dooster : si eu am tot stat in dubiu cu acel kit. Si cred ca am sa-l folosesc la anul, pentru ca volanta mea da semne de oboseala.
    Daca il pui inainte, scrie despre el cum se comporta.
    Sunt sigur ca vor aparea ceva vibratii dar, pe de alta parte, este motor pe benzina care oricum nu face zgomote si nu vibreaza precum un diesel.
    Bafta !
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ce sa vezi, dupa vreo 25.000 km a picat si ambreiajul asta. Am inteles ca merge de cod motor AWX. Care dupa logica mea, ar trebui sa tina, daca pe diesel tine 420 Nm. Acum, discutia e alta, tine 420 Nm la 2000 rpm si oare tine macar 320 NM la 3-4000 rpm ?
    A doua intrebare e daca merge sa cumpar doar kitul de ambreiaj si sa il pun pe volanta mea care sunt sigur ca e buna dupa doar 25.000 Km de la schimbare.
     

Distribuie pagina asta