1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cand am montat si eu pompa CP3, pe B8-ul care l-am avut, Dragos, de la Completechip de la Iasi mi-a spus ca fara cip pompa nu o sa functioneze bine niciodata 100%. Chiar a zambit si a zis sa-l caut pentru o resoftare. Nu am facut-o, am fost multumit de lucrarea facuta de un băiat Paul care lucra la el. M-am bucurat de masina mult timp, nu am stat sa bag in seama toate nimicurile. Asa ca dragi colegi, bucurati-va de mașinii asa cum sunt, nu căutați perfecțiunea pentru ca nu exista.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  2. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Am montat multe pompe CP3 si am fost norocos, nici una nu face zgomote ciudate. Mult mai silentios tot ansamblul motor-pompa.
     
  3. anyyy86

    anyyy86 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 allroad 2.0 TDI 170 CAHA 2011
    Salutare,
    Am un A4 B8 Allroad 2.0 TDI cod motor CAHA ce are putin peste 200.000 km. Controlez pompa odata la 1.000 km in speranta ca evit dezastrul. Astazi am gasit un varf de ac = span (atasez poze). Sa imi fac griji ? Un sfat va rog. Drumuri faine.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, e deja pe duca si te risti aiurea si inutil. Schimba urgent pompa cu una noua si obligatoriu originala sau fa retrofit la CP3. Nu intreba cum faci retrofit la CP3 pentru ca ai toate detaliile aici in topic si nu numai aici.
     
  5. anyyy86

    anyyy86 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 allroad 2.0 TDI 170 CAHA 2011
    Multumesc.
     
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Recomandarea mea este sa nu mai circuli cu masina deloc. Daca deja a facut span, poate fi chestie de cateva minute pana zici adio sistemului de injectie. Eu controlasem cu o zi inainte si era perfect curat. A doua zi, dupa un drum de 4 km a zis adio.
     
  7. anyyy86

    anyyy86 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 allroad 2.0 TDI 170 CAHA 2011
    Ai de viata mea. Deja ma ia cu transpiratii. Mai am azi de facut 2 drumuri importante scurte si apoi o las in pace.
     
  8. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    Dupa un drum de 50 km am oprit masina am lasat-o oprita 5 ore. Ulterior am pornit-o si se auzea foarte tare pompa, am mai mers pana la un atelier cam 2 km, am verificat valva care avea span. Pompa urmeaza sa o schimb cu una noua, dar in ce masura ar putea fi afectate injectoarele tinand cont ca dupa ce am scos-o din atelier a intrat o eroare de presiune si s-a oprit ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    100% sunt afectate si injectoarele.
     
  10. Woopie 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8P 2011 2.0 TDI 170 CFGB Quattro
    Salut, ma gândesc sa montez CP3 pe un Audi A3, cod motor CFGB 2010.(170 cp)
    Din ce am citit nu trebuie soft ca să funcționeze corect, dar nu prea am înțeles dacă trebuie alte modificări sau e plug n play pompa cp3, în afara de kitul de adaptare?
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ai toate informatiile aici in topic.Pune mana si citeste.
     
  12. Vlad1968 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi a4
    Salutare,
    Detin un A4 B8 din 08 2011, 2.0 cu 136 cp și din păcate pompa a făcut span. Am găsit o pompa de pe un cod motor CAGA an 2009 codul ei este in prima poza și vroiam sa știu dacă se potrivește pe mașina mea (a doua poza). Seria de pe pompa mea, mai are un “C” la sfarsit. Multumesc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate, daca ai citi tot topicul nu ar mai fi nevoie sa stai si sa astepti un raspuns.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti arata ETKA de la ce masina se potriveste pompa la masina ta. Cauti pompa conform codului ce il ai acum la pompa si ETKA iti spune la modele de masini, coduri motor si ani de fabricatie s-a mai montat codul tau de pompa existent acum pe masina. In plus nu ai citit nimic din acest topic asa cum a spus si audi66.
     
  15. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    e posibil ca distributia sa afecteze pompa de înaltă? Mai exact daca distribuția nu este aliniată corect sau cureaua este prea întinsă?! in ideea ca poate forta actionarea pompei greșit.
     
  16. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Salut...am terminat de reparat audi-ul meu dupa ce tot sistemul de injectie a luat-o pe pilitura metalica
    Procedura de lucru si piese inlocuite:
    1. Demontare si curatare toate componentele ce tin de sistemul de injectie ( rezervor, pompa rezervor, pompa auxiliara, traseu conducte pana la pompa de inalte si dupa, rampa comuna, conducte injectoare si senzori )
    2. Inlocuit pompa inalta presiune
    3. Inlocuit 4 buc injectoare
    4. Inlocuit filtru motorina
    5. Trimis la curatat filtru dpf deoarece din cauza injectoarelor care sau defectat sa infundat
    Am atasat si poze cu pilitura si cu componentele care genereaza pilitura din pompa de inalta presiune
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posibil sa mai strici un rand de injectoare ,cam asa se intampla cand nu se inlocuieste tot ce trebuie.
     
    kng_bv apreciază asta.
  18. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Mi-a scapat ceva de inlocuit ? De ai zis ca e posibil sa mai stric un rand de injectoare.
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Spanul ramane in piesele care nu se pot desface pentru a fi curatate si verificate.
    Exemplu: pompe de medii, regulator presiune, senzor presiune, valva bypass, etc.. Adica toate piesele care nu se pot desface se inlocuiesc obligatoriu.
     
  20. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Spanul de pe regulatorul de presiune de pe rampa se curata foarte usor si pompa de medie s-a demontat si spalat prin recirculare in motorina curata, la fel si pompa din rezervor
     

Distribuie pagina asta