Nu poti regla actuatorul pe turbina cu VCDS, iti trebuie alta scula muuuult mai scumpa. Du-te la un centru de reconditionat turbine capabil sa ti-l regleze.
Salut audi66, nu trebuie sa-l reglez Actuatorul , trebuie sa-l inregistrez in computerul masini ca sa-l puata recunoaste masina . Asta mi-sa explicat .
Daca il pun pe cel vechi la loc atunci nu mai trebuie inregistrat Actuatorul , deoarece este recunoscut de masina , dar imi este putin frica sa-l pun ca poate este si el stricat . ce imi zice pe VCDS : 004110 - Momenteneingriff wegen Turboladerschutz P100E - 000- - Sporadisch Sa traduc asa in mare Turboladerschutz - Protectia turbinei sau siguranta turbinei .. asta asa intre gilimele. Am sa incerc sa scanez ce am tras la imprimanta si sa postez , poate reusesti sa-ti dai seama numai ca este in limba germana.
Primul fisier ( cu VERDE )este acum 3 spatamani care aveam doar 2 Erori . Celelalte 2 (cu ROZ) sunt aseara facute in care acum am 3 Erori.
Ok audi66 , am inteles . Imi cer scuze pt deranj , multumesc de informatie . Am sa mai postez cateva poze cu turbina si martori din bord , poate ajuta pe cineva mai tarziu . O zi cat mai frumoasa sa aveti . Salutari si respect : Marian
Buna ziua, Am postat și eu aseară o problema și a dispărut postarea, poate am greșit eu cu ceva. Revin cu problema: am un audi Q7 3.0 TDI iar aseară când am plecat cu ea a pornit normal și a mers normal pana a trebuit sa fac o depășire și nu avea putere. Accelerez se turează greoi, neindeplinand viteza de schimb la cutie, îmi schimba la 3500-4000 de ture. La ralanti merge Ok, când plec de pe loc pleacă bine asta dacă o iau ușor cu pedala de acceleratie dar dacă apăs tare nu se simte nimic, reușesc sa o urc la 140 km/h și încerc sa forțez accelerația iar cutia reacționează bine trecând la la o treapta sau doua inferioare dar mașina se comporta ca și când as pune frâna de motor. O părere cu ce ar putea avea ? Mulțumesc anticipat. M-ar ajuta mult o părere ținând cont ca sunt in Germania și aici dai greu de un service bun care nu te pune sa schimbi motorul pentru o bujie.
Din pacate nimeni nu te poate ajuta doar din descriere si pe ghicite. Cauze pot fi mai multe.... de la nimicuri, pana la piese scumpe. Cel mai bine apelezi la un service sau o reprezentanta pentru o diagnoza, iar in functie de rezultat vezi ce trebuie facut.
Din păcate cum ma așteptăm, am fost la service și după o diagnoza scurta verdict scump ... trebuie turbina schimbată. Nu furtun, nu o demontam si vedem dacă e ceva de reparat din ea ci schimbată cu totul și gata cost 1.400 €uro. Dacă aveți ceva sfaturi cum as putea sa îmi dau seama dacă e sau nu de schimbat sau merita sa o demontez eu sa verific ceva la ea ? Ii dau dracu de nemți, schimba tot pana merge mașina.
Turbo original costa undeva la 700E nou - am schimbat la a mea [ASB - Turbo KKK], manopera intr-adevar nu stiu cat ar fi dar nu ajungi la 1.400E. Ai putea sa mai verifici la diferite service-uri.
Actuator dus, turbina daca nu are joc si nu a luat-o pe ulei e in regula. Citeste topicul pentru A6 C6 si te lamuresti ce ai de facut. Scapi cu maxim 250€.
Salut, După câteva luni de cercetări și verificări am decis ca e mai indicat sa acționez singur. Am cumpărat o interfața VCDS, am cumpărat turbina chiar dacă știam ca este doar actuatorul defect și am schimbat-o singur. Am șters toate erorile și am pus-o la treaba. Acum mașina se simte ca are turbina dar îmi apare din nou martorul in bord și parca intra cam tarziu turbina. Are forța dar reacționează cu întârziere. Erorile sunt aceleași ca înainte conform foto. Cu testerul VCDS sunt la început si dacă aveți ceva sfaturi, m-ar ajuta mult .
Nu l-ai calibrat corespunzator. Si daca nu ai dat semne, nici nu poti sa o faci. Apeleaza la cineva care are aparat de calibrat actuatorul respectiv.
Nu e calibrat ok sau nu e compatibil cu ce ai avut. Citeste topicul pentru A6 C6 ca am explicat acolo ce si cum.
Salut. Eu am avut un Touareg cu motor 3.0 la fel la al tau. Verifica filtrul de particule. Cand este infundat apare spira in bord; cand opresti motorul scoti cheia, si il repornesti se reseteaza. Chestia asta merge de cateva ori pana se infunda de tot filtrul si atunci apare si check engine.
Salutare tuturor, Am si eu un Audi Q7 motor 3.0 tdi cod motor BUG. De cand am cumparat masina turbina nu functiona. Am desfacut-o si am vazut ca geometria este blocata. Nu am stat pe ganduri prea mult asa ca am hotarat sa cumpar alta turbina reconditionata cu tot cu actuator, am montat noua turbina pe masina dar problema este ca daca pornesc motorul si plec de pe loc masina este in Limp Mode. Daca pun contactul, scot mufa de la actuator si o bag la loc iar apoi pornesc motorul, turbina functioneaza fara probleme. Daca opresc motorul si plec iar, fara sa umblu la mufa de la actuator, turbina nu functioneaza. Odata pornita masina cu tot cu turbina functionala nu mai intra in Limp Mode deloc, pana la urmatoarea oprire a motorului, chiar daca o accelerez pana 5-6000 de ture. Ca si cod de eroare este: P3348 - Activation unité de commande pour turbocompresseur 1 Défaut électrique dans le circuit Réglage de base/adaptation pas effectué(e) ou incorrect(e) sporadiquement Imi cer scuze, dar testerul este in franceza. Adica defect electric, adaptare neefectuata sau incorecta. Ma poate ajuta cineva ? O zi buna va doresc
Si cum as putea sa ii fac aceasta adaptare ? Am si VCDS dar nu stiu cum se face adaptarea. Am atasat si 2 poze la o scanare cu obd eleven. Iti mulțumesc pentru raspunsul tau. O zi frumoasa iti doresc.