OoZz k03s cu interne de k04-023 facuta la turbocustom. Actuatorul a fost inlocuit dupa cel de-al 2-lea soft. Dupa ce fac un nou dyno voi spune si despre ce tuner este vorba. Nu este nimic secret dar chiar sunt curios si eu cum va arata graficul cu noul actuator.
Asa cum am spus , am revenit cu graficul final.Masina este facuta la Clean Look Tuning Iasi de catre Mihalachi Lucian .Rezultat dupa actuator forge : 250 de cai si 381 Nm .Rezultat dupa update soft si reglaj actuator : 271 cai si 411 Nm.Cuplul este limitat pe trepte ( tr 1-2-3 intre 350 si 380 Nm).Pe treapta 5 masina a scos 282 cai si 430 Nm.Nu am mai facut poza.Atasez doar graficele de 250 respectiv 271 cai.
Salut, Recent mi-am facut remap la masina. Se comporta destul de bine pana acum, doar ca am totul stock la ea (mai putin finalele care sunt schimbate cu unele din inox de la simoni racing) si as vrea sa imi spune-ti daca sunt ok parametrii de functionare (softul nu e facut la un tuner cunoscut din Romania). Atasez un log facut de mine.
Engine load e pozitia pedalei? daca nu, eu as loga-o pe ea in loc de engine load. Si incearca sa faci log cu acceleratie continua cu pedala in blana, nu iei piciorul, mai accelerezi iar, mai iei piciorul. Adica asa mi se pare ca e aici: PS: valorile de pe D si I sunt diferite
Da, nu imi place deloc debitmetrul ala. Eu cu 1bar boost ajung si la 180g/s. Tu ce ai acolo e slab si pentru un motor stock.
Bosch. Nu e cazut de tot dar indica prea putin aer pentru presiunea aia din turbina. Cu afr-ul stai bine, vedem dupa ce pui alt debimetru daca sta la fel de bine. Ca o proba simpla, scoate mufa de la debitmetru. E posibil sa ai o surpriză si sa tragă mult mai bine pentru ca o sa meargă în funcție de map(senzorul de presiune)
Păi asta era problema...după ce am facut log masina a început să îmi dea în nas...si pe urma nu se mai accelera...si cu multe rateuri...după scoaterea mufei si a revenit....deci debitmetru mort...(merge curățat?)
Poti să il cureți dar sa nu îl suflii cu presiune. Ori se duce de tot, ori isi revine. Fa si o calibrare de clapeta, te duci pe engine adaptation
Am reusit sa curăț debitmetru, am pornit masina si merge ok, dar am niste erori...trage cum trăgea înainte dar după cum vedeți nu imi indică mai mult de 0.33 g/s indiferent de turatia mașinii și treapta...plus ca am eroare pe el...dar de tras trage...merge la fel si cu mufa scoasă si cu mufa în el...
Nu va mai bateti capul. Curatatul eate o solutie temporara, in putinele cazuri in care are succes. Pune alt debitmetru nou si de preferat original nu o mizeria AM si scapi de o grija.
Astăzi după 50 km parcurși cu masina, cu debitmetrul având eroare, masina s-a comportat aproape normal, poate un pic mai leneșă. Mâine o să vină și debitmetrul nou (Bosch) si poate în weekend am timp sa vad cum se comporta masina.. Vroiam sa va intreb daca e safe presiunea care o face acum masina (turbina stock) ?
revin cu niste log-uri facute in seara asta dupa schimbarea debitmetrului(tot mica valoarea?)....cum vi se pare acum?arata mai bine?sau sa revin la harta stock?de tras mie mi se pare ca trage la fel ca inainte(poate un pic mai multa putere in jur de 3000 rotatii)
Am comparat cu ce loguri am eu. Avansul nu e mare, AFR e <= 0.8, cred ca e chiar prea bogat. Nu stiu cat e limita de deschidere a injectoarelor - INJ on time. Poti sa bagi si injector duty cycle? Cand mai da caldura, sa te uiti si la IAT - temperatura din admisie daca nu ai FMIC.