1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    OoZz

    k03s cu interne de k04-023 facuta la turbocustom. Actuatorul a fost inlocuit dupa cel de-al 2-lea soft. Dupa ce fac un nou dyno voi spune si despre ce tuner este vorba. Nu este nimic secret dar chiar sunt curios si eu cum va arata graficul cu noul actuator.
     
  2. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Asa cum am spus , am revenit cu graficul final.Masina este facuta la Clean Look Tuning Iasi de catre Mihalachi Lucian .Rezultat dupa actuator forge : 250 de cai si 381 Nm .Rezultat dupa update soft si reglaj actuator : 271 cai si 411 Nm.Cuplul este limitat pe trepte ( tr 1-2-3 intre 350 si 380 Nm).Pe treapta 5 masina a scos 282 cai si 430 Nm.Nu am mai facut poza.Atasez doar graficele de 250 respectiv 271 cai.
     
  3. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Salut,
    Recent mi-am facut remap la masina. Se comporta destul de bine pana acum, doar ca am totul stock la ea (mai putin finalele care sunt schimbate cu unele din inox de la simoni racing) si as vrea sa imi spune-ti daca sunt ok parametrii de functionare (softul nu e facut la un tuner cunoscut din Romania). Atasez un log facut de mine.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Logheaza si lambda si avansul.
     
  5. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Pe ce grupuri ar trebuie sa fac log?am sa fac dupa amiaza(acum sunt la birou).
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    031 003 102
    Du te pana pa 6500 ture. Debitmetrul ala pare obosit.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Engine load e pozitia pedalei? daca nu, eu as loga-o pe ea in loc de engine load.

    Si incearca sa faci log cu acceleratie continua cu pedala in blana, nu iei piciorul, mai accelerezi iar, mai iei piciorul. Adica asa mi se pare ca e aici:

    upload_2020-5-29_17-10-22.png

    PS: valorile de pe D si I sunt diferite :)
     
  8. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Salutare,
    Revin cu log-ul facut in seara asta. Ce ziceai de debitmetru ? :(
     
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Da, nu imi place deloc debitmetrul ala. Eu cu 1bar boost ajung si la 180g/s. Tu ce ai acolo e slab si pentru un motor stock.
     
  10. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    A căzut de tot debitmetrul!!!dar în rest e ok softul???ce debitmetru imi recomandați?
     
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Bosch. Nu e cazut de tot dar indica prea putin aer pentru presiunea aia din turbina. Cu afr-ul stai bine, vedem dupa ce pui alt debimetru daca sta la fel de bine. Ca o proba simpla, scoate mufa de la debitmetru. E posibil sa ai o surpriză si sa tragă mult mai bine pentru ca o sa meargă în funcție de map(senzorul de presiune)
     
  12. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Păi asta era problema...după ce am facut log masina a început să îmi dea în nas...si pe urma nu se mai accelera...si cu multe rateuri...după scoaterea mufei si a revenit....deci debitmetru mort...(merge curățat?)
     
    lowlife apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Poti să il cureți dar sa nu îl suflii cu presiune. Ori se duce de tot, ori isi revine. Fa si o calibrare de clapeta, te duci pe engine adaptation
     
  14. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Am reusit sa curăț debitmetru, am pornit masina si merge ok, dar am niste erori...trage cum trăgea înainte dar după cum vedeți nu imi indică mai mult de 0.33 g/s indiferent de turatia mașinii și treapta...plus ca am eroare pe el...dar de tras trage...merge la fel si cu mufa scoasă si cu mufa în el...
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    L-ai nenorocit. Altul.
    Maxim sa incerci sa pulverizezi niste alcool pe el, poate poate
     
    phaeton_89 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu va mai bateti capul. Curatatul eate o solutie temporara, in putinele cazuri in care are succes.
    Pune alt debitmetru nou si de preferat original nu o mizeria AM si scapi de o grija.
     
    phaeton_89 apreciază asta.
  17. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    Astăzi după 50 km parcurși cu masina, cu debitmetrul având eroare, masina s-a comportat aproape normal, poate un pic mai leneșă. Mâine o să vină și debitmetrul nou (Bosch) si poate în weekend am timp sa vad cum se comporta masina.. Vroiam sa va intreb daca e safe presiunea care o face acum masina (turbina stock) ?
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai ai 1.0bar de la 0.8 (eu am 1.3-1.35), ideea e sa nu mergi sarac sau cu avans mare.
     
    phaeton_89 apreciază asta.
  19. phaeton_89 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 1.8T 2001
    revin cu niste log-uri facute in seara asta dupa schimbarea debitmetrului(tot mica valoarea?)....cum vi se pare acum?arata mai bine?sau sa revin la harta stock?de tras mie mi se pare ca trage la fel ca inainte(poate un pic mai multa putere in jur de 3000 rotatii)
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am comparat cu ce loguri am eu. Avansul nu e mare, AFR e <= 0.8, cred ca e chiar prea bogat.
    Nu stiu cat e limita de deschidere a injectoarelor - INJ on time. Poti sa bagi si injector duty cycle? :)

    Cand mai da caldura, sa te uiti si la IAT - temperatura din admisie daca nu ai FMIC.
     
    phaeton_89 apreciază asta.

Distribuie pagina asta