Pai nu te-au pus sa faci upgrade de soft la cutie pentru garantie totala la cutie ? Si eu am reparat cutia la ei si au spus faptul ca pentru ca garantia sa fie de 100% sa fac upgrade. Am mers cu ei la nu stiu ce service si am facut acest upgrade, lucru trecut si pe factura totala.
Nu, nu mi-au zis asa ceva si nu apare pe factura. Stiu ca inainte, la un service mi s-a spus ca am o versiune mai veche de soft. In cazul tau cu update, merge bine ?
Merge nu am nimic de reprosat, i-a legatura cu ei si vezi ce spun, costa cam 100 Euro. Si inca ceva, trebuie sa mergi cateva mii sa se rodeze ambreiajele.
Salut, Ai mai rezolvat problema ? Aceleasi probleme le am si eu si nu stiu ce are și ce ar putea fi. La mine face chestile astea doar cand e rece dimineata. Mai precis detin un Q5 8R 2011 CGLB 2.0 S-Tronic si dimineata cand e rece motorul si ajung la primul semafor dupa 30 de metri de acasa cand opresc de tot la semafor se subtureaza la 600 turatii si moare motorul cu frana calcată. Dupa ce repornesc inapoi functioneaza fara probleme. Face asa doar de cand am schimbat uleiul in cutie. Care ar fi problema: mecatronic, ambreiaj ? Mulțumesc
Incearca sa faci calibrarile pe Stronic cu vcds. Nu am patit dar recalibrarile din cand in cand sunt ok.
Salut, eu nu am inteles partea cu schimbul uleiului de cutie la 5. 000 km pentru garantarea lucrarii timp de 12 luni. Ce garantie e asta ?!
Probabil a vrut sa zica ca garantia este valabila 12 luni atata timp cat se face schimbul de ulei odata la 50.000 km (nu la 5.000 km). Altfel, nu are sens, odata cu reconditionarea cutiei de viteze (si plata a 12.000 lei) automat include si schimbul de ulei. Deci nu are sens sa faci iar schimbul de ulei la 5.000 km dupa ce ai reconditionat cutia.
Salut, Am schimbat eu de curand uleiul si intra 7L si are un singur filtru. Se recomanda sa schimbi si baia de ulei.
Buna ziua, As dori sa va cer părerea despre schimbul de ulei cutie viteze Q5 an 2012 cutie S tronic, câte filtre are ? Mulțumesc.
Stefan cand mai ceri ajutor pe forum obligatoriu mentioneaza seria sasiu si codul demotor si cutie impreuna cu anul de fabricatie al masinii. Colegii care au acces la programe pentru piese au nevoie de aceste date. Fara aceste date se raspunde pe ghicite.
@Ardelean Stefan Model ? Aveam impresia ca tot despre Q5 se discuta aici, nu ? An ? Da, masina ta e 2013, masina colegului 2016. Cutie ? Tot S-Tronic este si pe cea din 2016. Si ca idee, ai 2 filtre dar pe tine te intereseaza doar 1. Conform informatiilor oficiale ai un filtru exterior care se inlocuieste la fiecare revizie si un filtru interior care se inlocuieste in urma unei reparatii capitale a cutiei. Sa stii ca intelegeam la fel si fara “!!!!” la sfarsitul frazei. Acum am vazut ca ti-a editat Cristi postul.
Cum l-am putea ghici fara serie de sasiu ? Nici macar nu stiti sa cereti ajutorul. Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese se poate face doar pe ghicite ceea ce doresti.
Am mers la revizie dupa 6 luni si au facut acest update de soft pe cutie (de la V 09 la V 15 ceva in felul asta). Problema franei de motor a disparut, acum merge perfect.
Masina este un Q5 2.0T benzina hybrid 11/2012, cutie stronic . Nu am nici o erroare in bord si masina merge perfect. Numai ca la drum lung (nu în oraș) in momentul in care sa zic merg cu 70-80km la ora in modul Drive si accelerez brusc sau mediu sa zic asa se simte o "zguduitura" in partea din fata. Specific ca doar in intervalul 80km - 100km se intampla asta. A mai avut cineva problema asta sau imi poate da un sfat? Multumesc!
Ma poate lamuri si pe mine un coleg in legatura cu tipul de cutie de pe Q5 2010 2.0 170 cp ? din vin decoder: G1D 7-speed automatic transmission for four-wheel drive 0G7 Tiptronic Multumesc