1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 FL - Daytona Avant

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ionut Stancu, 21 Ian 2019.

  1. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @Miercuri nu mi-am pus in gand sa o tin un timp anume, insa cel mai probabil o voi tine cel putin 3-4 ani. Depinde foarte mult si de alte aspecte, nu doar nevoia de un model superior/nou. Mai ales ca are multe dotari pe care le apreciez de fiecare data cand mergem la drumuri lungi.

    In alta ordine de idei, as vrea sa ii pun folie pe geamurile din spate si luneta. Imi poate spune cineva un model si intensitate care sa se apropie foarte mult de cele OE (privacy glass) ?

    Multumesc
     
  2. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Saptamana trecuta cand a fost zapada multa am scos "grasanul" la zapada dupa care s-a odihnit in parcarea subterana de la birou[​IMG]

    Intre timp i-am schimbat si tampoanele (hydrolagarele) pentru ca unul dintre ele era curs. Interesant faptul ca nu a dat nici o eroare, ma intreb cand ar fi dat?

    Costuri: 750 lei bucata OE.

    La prima pornire am simtit diferenta fata de cum era inainte.

    Vreau sa ii pun folie pe geamurile laterale spate si luneta. Ceva sugestii? Ar fi prima pe care pun folie, pana acum am avut privacy glass de fabrica si nu m-am stresat :)

    In weekend il scot la zapada la munte si revin cu poze.

    [​IMG]
     
    Andu333 apreciază asta.
  3. Element

    Element 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A7 competition 2017
    Superba masina, superba culoarea, sa aveti grija unul de altul. Nu am inteles din prezentarea masinii tale de ce in jumatate din postari vorbesti despre consum ?:aggressive: Daca cineva isi cumpara bitdi si spera la 5% inseamna ca este un scurt circuit destul de mare intre masina care si-a cumparat-o si ce si-ar fi permis in realitate. E plina Romania de 2.0 tedei asa ca tu bucura-te cat poti de mult de motorizarea ta pentru ca merita, cu orice consum:applaus: Pe langa folie geamuri ma gandesc ca o asemenea masina merita si o protectie ceramica pe masura. Succes.
     
    Andu333, Ionut Stancu și Ciobanu Cristian apreciază asta.
  4. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut si multumesc pentru aprecieri. Intr-adevar culoarea este foarte frumoasa, in realitate mai frumoasa decat in poze.

    Povestesc despre consum intr-un mod general si cu bucurie ca desi este un motor mare si puternic, nu este asa gurmand. Si poate ajuta anumite persoane care se gandesc la un astfel de motor si se asteapta la consumuri mici sa nu isi ia asa ceva si apoi sa se planga de consum. Poate fi de ajutor pentru unii :)
    Eu personal nu merg deloc la consum si n-am mers cu nici o masina pe care am avut-o.
    Ba chiar am cautat un 3.0tfsi dar oferta era prea mica si nu intra in bugetul pe care-l aveam la momentul achizitiei, deci nu ma sperie consumul.

    Multumesc pentru sfaturi. O sa ma gandesc si la o protectie ceramica.
     
    Element apreciază asta.
  5. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Eu am pe masina LLumar 38% transparenta, cred ca s-ar vedea bine pe gri-ul tau. Iti las mai jos o poza ca sa iti faci o parere.
     
  6. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Am pus folie pe geamurile laterale spate si pe luneta. Llumar Ceramica Lati Premium transparenta 18%. Nu am vrut prea inchisa, scopul fiind mai degraba sa aiba protectie foarte buna UV.
    Imi place foarte mult rezultatul, din interior nu este deloc intunecat iar exteriorul s-a schimbat destul de mult in bine [​IMG]
    Mai jos cateva poze cu ea dupa ce am pus-o.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Oudi, seba18, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  7. M4D4L1N

    M4D4L1N 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi A6 C5 / 1.9TDI - AVF / 2003
    Frumoasa "balena". Ti-am adimirat-o anul trecut in parcare la pensiune la Fundata.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  8. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Multumesc mult @M4D4L1N :)
    Asa este, am fost in Fundata/Fundatica anul trecut, mi-a placut foarte mult zona.
    Acum sta cuminte in garaj in asteptarea trecerii acestei perioade :)
     
  9. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Zilele astea am schimbat uleiul din diferentialul spate si cel din cutia de transfer. Astfel am avut ocazia sa vad cel mai scump ulei pe care am pus mana pana acum ... 600 lei 1L (cel in bidon alb)

    [​IMG]

    Uleiul care a curs era curat, avea o culoare buna si apropiata de cea a celui nou. Asta arata ca uzura multor masini nu este data de cati km are ci mai degraba de cum se merge cu ea si cum este intretinuta.

    Prima impresie dupa schimbarea uleiului in cutia de transfer a fost ca se simte mai slab acel pocnit cand ai rotile virate si accelerezi (cei cu torsen stiu despre ce vorbesc). Aceasta vibratie se simte mai slab spre aproape deloc.

    Eu personal sunt multumit de rezultate si consider ca e bine sa schimbam uleiurile astea, chiar daca ei le declara lifetime.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    ianculets, cata181, Andu333 și alți 2 apreciază asta.
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Bravo, mă bucur că mai sunt persoane ce înțeleg importanța unui ulei schimbat la timp. Good job! :icon_thumright:
     
    lowlife și Ionut Stancu apreciază asta.
  11. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
  12. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Spalat, degresat, ceara solida si cateva poze :)

    IMG_4347.jpg
    IMG_4344.jpg
    IMG_4346.jpg IMG_4345.jpg


    Referitor la problema de care povesteam in postarile anterioare; zgomot la frana stanga fata in mers, care disparea cand puneam frana; acelasi pe care l-a avut si colegul @boditza
    S-a dovedit a fi garnitura unui culisant din etrier, era aproape blocat culisantul, mergea foarte greu. Astfel am comandat doar acele garnituri, schimbat, zgomotul a disparut. Acum ne bucuram in continuare de masina care merge ireprosabil si prefera drumurile lungi mai mult decat orasul [​IMG]

    Asa arata placutele fata dupa aprox. 20k km.

    [​IMG]
     
    stefan550, ianculets, Iulian06 și alți 3 apreciază asta.
  13. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Superba masina , faceliftul avant + culoarea asta = :wub:
    In opinia mea un mare plus pentru BiTDi este cutia TipTronic , pe cele single turbo am vazut ca s-a pus doar S-Tronic.
    Ce ulei pentru motor folosesti ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iar va uitati doar la poze ?
    Scrie pe pagina precedenta ca a facut schimbul de ulei la motor cu ulei OE.
     
  15. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    :)
    @ianculets asa cum a spus si colegul @audi66 am pus ulei OE Audi (bidon negru). Multumesc pentru apreciere :beerchug:
    La urmatoarul schimb cred ca voi trece pe Ravenol VMP, inca studiez :)
     
  16. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Azi am facut si revizia pe anul acesta. Totul ok, masina merge bine, n-are probleme, o placere la drumuri lungi.

    Ca de obicei am mers pe filtre OEM. Uleiul l-am schimbat deoarece nu vreau sa experimentez noul 0W-30 care a fost schimbat strict din considerente de poluare si consum; ei se lauda cu eficienta sporita si consum scazut, motorul meu care a mers ~200k km cu 5W-30 nu va trece la ceva mai subtire, poate la ceva mai gros [​IMG]

    Astfel pe shortlist au ajuns Ravenol VMP si Mobil1 ESP, castigatorul fiind Mobil1. Vedem pe parcurs cum se descurca.


    [​IMG][​IMG]
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Trebuia să fi ales Mobil1 Esp 0w30, pentru că deși Esp 5w30 Esp e aprobat pentru VW, uleiul nu e ce trebuie pentru un motor Audi + DPF. Cenușă sulfatată de 0.8% când ar trebui să fie de 0.6%.

    De fapt ei cred că sunt singurii de pe piață cu aprobare pe ulei low saps + mid saps.

    O bilă neagră pentru mobil1.

    L.E
    0w30 nu e de speriat, dimpotrivă, la un condus preponderent în oraș, și nu numai, e de preferat, sunt multe beneficii, nu intrăm în detalii. Acest motor VW e construit pentru un ulei 0w30 sau 5w30. Pe viitor nu fugi de 0w30, mai ales că Shell are o bază extrem de bună.

    Spor la km.
     
    Ultima editare: 17 Aug 2020
    Ionut Stancu apreciază asta.
  18. Nemesis 31

    Nemesis 31 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Locație:
    IN
    Masina:
    Audi
    ai schimbat unitatea pt a beneficia de apple carplay sau avea masina din fabrica?
     
  19. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Nu am schimbat nimic, a fost nevoie doar de activare software.

    @borsy multumesc pentru informatii. Masina merge preponderent (cam 80%) extraurban.. si de cele mai multe ori mers mai in forta, nu batraneste.
    Uleiul l-am ales in baza a ce am citit in topicul de uleiuri din aria tehnica si recomandari pe oil-club.de. Ramane sa vad pe parcurs cum se descurca, oricum il schimb la max 8-10k km.
    Dar ca sa nu transformam topicul in ceva tehnic, putem discuta pe privat :)
     
    Nemesis 31 și borsy apreciază asta.
  20. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salutare!
    Zilele trecute am facut soft la MRC, soft pe care il aveam in plan de mult.
    Fisa dyno mai jos:



    [​IMG]



    Masina scoate acum 393CP / 746NM.
    Masina merge la fel ca inainte in turatii joase, spre dezamagirea colegului @boditza [​IMG] In schimb in ture si la viteze mari e "monstru". Spun asta si bazandu-ma pe G-urile din graficul Dragy. Inainte de soft la 100km/h era in jur 0.25G iar dupa soft acesta se mentine in jur de 0.4G-0.5G.

    Asa cum stie si colegul @bubu182 , masina nu scoate 0-100 asa cum este declarat pe fisa tehnica sau pe siteurile de specialitate. Probabil acele valori sunt scoase cu masina stock, rolling start, fara A/C, rezervor jumatate, conditii optime etc etc. In viata reala, cu 2 oameni in masina plus carut si alte prostioare in portbagaj a scos 5.78 (vs 5.2 declarat oficial). Daca cineva a mai facut 0-100, sunt curios ce valori a avut versus cele declarate.

    Dupa soft, aceleasi conditii rezultatul a fost de 4.82. Neasteptat de bine, aproape 1 secunda castig. Asadar sunt extrem de multumit de soft [​IMG]
    La viteze de autostrada (>100km/h) se simte foarte bine de asemenea.. nu am apucat sa-mi fac o idee despre consum, daca acesta a crescut sau s-a imbunatatit, nu ca ar fi foarte relevant pt mine, doar de curiozitate.
    Per total sunt foarte multumit de soft. Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off, ceea ce nu voi face. Asadar, cam astea sunt rezultatele unui BiTDI Euro6 cu 190k km la bord [​IMG] Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe.

    [​IMG]



    [​IMG]
     
    flavius89, FlaviuP, Alex_WeS și alți 10 apreciază asta.

Distribuie pagina asta