1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la Allroad A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de naniacostin, 18 Ian 2015.

  1. Marian 91 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 tdi 2003
    Salutare,
    Am un audi A6 C5 Allroad 2.5 2003 la care imi curgea ulei intre cutie si motor si nu mai trecea din treapta 1. Demontat cutie si surpriza la convertizor am gasit 2 simeringuri. Am cumparat alt convertizor reconditionat cu simering nou, am curatat cutia de span, schimbat filtru ulei nou, montat iar la loc si surpriza surprizelor: iar pica la imbinarea motorului cu cutia (5HP19 ZF modelul cutiei). Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o rezolvare. Multumesc.
     
  2. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Si la mine a fost așa pierdea ulei intre cutie si motor, dar problema a fost pompa de ulei din cutie, nu convertizorul.
     
  3. Aliniutz 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2018
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Allroad C5/ 2003/ AKE
    Salutare,
    A6 C5 Allroad, 2003, cod motor AKE, cutie tiptronic
    Am urmatoarea dilema: in urma cu cateva zile am gasit eroarea P0706, am urmarit cel putin un video in care senzorul este demontat si curatat.
    Ati incercat cumva chestia asta, daca da care ar fi sansele ? Ca piesa noua am gasit asta: https://www.autodoc24.ro/esen-skv/10548865
    Ce experiente aveti cu producatorul asta de piese ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Senzorii se cumpara originali sau in cel mai rau caz fabricati de catre producatorul ce face/fabrica senzorul original. In al doilea rand intai se demonteaza si pe urma se cumpara. Dupa ce demontezi o sa vezi ca pe senzor este scris fabricantul, in cele mai multe cazuri. Bafta.
     
  5. Aliniutz 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2018
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Allroad C5/ 2003/ AKE
    Scuze pentru intarziere. Rezolvarea a constat in demontarea senzorului (selectorului), decapsularea lui (gaurire a niturilor cu care este asamblat), curatat contacte (alcool izopropilic) si reasamblare cu suruburi M4. Bineinteles in final montat pe masina, schimb de ulei si filtru la cutie.
    Revizia cutiei a fost facuta in service, la fel ca si demontare-montare senzor.
    Operatiunile de decapsulare, curatare si reasamblare le-am facut eu. Am 500 km si nu mi-a mai intrat cutia in avarie.
     
    AndreiF92 și nucugheri apreciază asta.
  6. marton Karoly

    marton Karoly 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2.5 180 CP An 2001
    Bună ziua. In anul acesta in Februarie am achizitionat un Audi A6 C5 2.5TDI Allroad 180HP cod motor AKE din 2001 este automat Tiptronic cu 5 trepte, modelu de cutie care are si treapta 4,3,2 dupa D. Am o nelamurire cu turația motorului și viteza. La 140 km/h masina are o turație de 2800 R/m. Mă poate ajuta cineva care are cutie identic cu al meu si are acelaș rotație sau are mai mic?.
    O zi frumoasă să aveți. IMG_20200713_211131.jpg
     
    Ultima editare: 4 Aug 2020

Distribuie pagina asta