1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    Mi-au rezolvat problema până la urma. Radiatorul era asa e înfundat de aproape nu trecea aerul deloc. Depunerile erau intre radiatoare. Nu am mai vazut asa ceva.
     
  2. paul1342

    paul1342 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5, 105KW - 143CP (CJCA) 10/2012
    Salutare,

    La masina din semnatura (A4B8.5 CJCA) am o problema cu coolant pump 2... de fapt devine deja o obisnuinta pentru ca ar fi a 3 a pompa pe care o schimb in decurs de aproape 2 ani.
    Prima data am avut-o prin Octombrie 2018, inlocuit pompa (am pus Pierburg atunci) sters, eroarea, totul ok pana in Iulie 2019 cand am avut din nou aceeasi eroare. Mi-am zis ca am fost bou ca n-am pus OE de prima data. Deci, in Iulie 2019 am pus OE iar acum, August 2020 (deci 1 an si o luna) aceeasi eroare.
    Asa de proaste sa fie pompele, sa crape intr-un an, sau exista alte probleme care pot cauza arderea pompei ?
    Stiu ca siguranta pompei e in compartimentul motor sub traseul lichidului de parbriz, dar nu mai stiu sigur care e. Stie careva ? :)

    Coduri eroare:
    P261A 00 [175] - Open circuit
    P261C 00 [167] - Short to GND

    Multumesc anticipat.
     
  3. paul1342

    paul1342 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5, 105KW - 143CP (CJCA) 10/2012
    Revin cu rezolvarea pe subiectul de mai sus. Problema a fost mufa care se topise, probabil contact imperfect ... arata destul de rau.
    Schimbata mufa, schimbat siguranta (la mine a fost F15 (la F14 n-am siguranta) - sau mai bine zis prima din cele 3 dispuse perpendicular pe randul de sigurante mai mici) si totul e ok acum. Raman totusi surprins de modul in care a ajuns mufa.:(
     
    Clauu și Horatius apreciază asta.
  4. Florian IONITA-STOICESCU

    Florian IONITA-STOICESCU 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2019
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    Audi A4 B8, Facelift 2013, 1.8 TFSI 170 Cp CJEB , Multitronic, WAUZZZ8K6EN020011 Motor (J623-CJEB)
    Cine a mai întâlnit ?

    IMG_20200819_105333.jpg IMG_20200819_105341.jpg
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Termostat si/sau pompa de apa.
    Trece-ti codul motor in profil daca tot cauti ajutor.
     
  6. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    E normal sa nu te atentioneze atunci cand nivelul de antigel scade sub minim? Am ramas surprins cand m-am uitat sub capota sa mai verific una-alta si nivelul de antigel era sub minim, cine stie de cat timp....
     
  7. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Probabil ca depinde de cat de mult ti-a scăzut sub nivel.
    Senzor cu siguranta ca exista dar nu stiu care este limita de la care esti avertizat.
    Eu cand am ramas fara antigel (dupa un schimb de distributie, s-a deschis termostatul si a dispărut instant tot antigelul din borcan), aveam un piuit infernal in masina si un mare avertisment in bord.
    Deci, poate ca nu ai ajuns la limita de siguranta pentru motor si de aceea nu esti avertizat.
     
  8. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Ideea e ca pe vasul de expansiune nu vad sa fie vre-un senzor si de accea nu sunt sigur de unde imi citeste nivelul de antigel. Si poate asta sa fie cauza pt care pana acum nu am fost avertizat.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista senzor. Uita-te dedesubt-ul vasului. De ce nu accepti ce ti se spune ? Cum crezi ca apare martorul luminos in bord cum ca ai ramas fara lichid de racire ?
     
    mustata apreciază asta.
  10. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Scuze, dar asa sunt eu; din nemul lui Toma. Nu cred pana nu vad. Se pare ca acolo e senzorul de nivel, doar ca nu l-am gasit din prima.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e la “mintea cocosului” ca senzorul trebuie sa fie in partea inferioara a vasului ?

    Senzorul de nivel ulei de ce este pe baia de ulei si nu deasupra motorului ?
     
  12. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Problema cea mare a aparut acum. La masina din semnatura 2.0 TDI 170 cai CAHA, dupa faptul ca imi scadea nivelul de antigel, aseara a inceput sa imi scoata fum alb foarte mult. Am completat din nou nivelul de antigel. Nivelul de ulei nu am cum sa il verific in mod fizic (nu are joja de ulei) ci doar pe ecranul mmi-ului, unde era putin sub nielul maxim. Azi dimineata dupa ce am pornit motorul, m-am uitat la teava de la esapament si am vazut ca era ceva condens si cand l-am "gustat" era dulce. Doresc sa intreb daca e o problema comuna la tipul asta de motor.
    Momentan cu cati mecanici am vorbit toti m-au amânat ca au prea mult de lucru. Cel mai repede peste 3 saptamani. Vreun sfat sau parere?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fuga la service, degeaba ne dam cu parerea din fata PC-ului.

    La o scurta cautare am gasit cel putin 3 discutii pentru acest tip de motor in topicul asta. Are 45 de pagini care te sfatuiesc sa le citesti inainte sa te duci la mecanic.
    Consumul de antigel inclina spre un singur lucru, chiulasa (nu garnitura).
     
  14. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Ce piesa este asta? Am gasit sub ea ceva "uns" si dupa ce i-am facut testul cu papilele gustative, era dulce, semn ca e antigel. In timpul functionarii motorului, nu se intaresc furtunele de apa, semn ca nu am presiune mare in sistemul de racire. La servis am cea mai recenta programare abia vineri, pana atunci incerc sa imi mai bat eu capul cu problema asta.
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Teava EGR, posibil sa iti piarda si pe la racitor dar asta tot nu explica fumul alb. In vas, antigelul este contaminat in vreun fel? Ai presiune mare?
     
  16. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Da, intr-adevar este racitorul de gaze arse. I-am facut by-pass si nu mai scoate fum deloc iar nivelul de antigel nu a mai scazut. Saptamana viitoare il schimb ca abia atunci imi ajunge comanda. Oricum, multumesc tuturor celor care mi-au sarit in ajutor cu sfaturi.
     
  17. EUuu91 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2020
    Locație:
    Buc
    Masina:
    Audi a4 b8
    topaul salut,
    Ai rezolvat problema, din racitor era ?
     
  18. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Da, din racitor era. Prima data i-am facut by-pass dintr-o bucata de teava si atunci am observat ca nu mai scotea fum. Momentan am schimbat racitorul EGR si totul e ok. Al meu, cel vechi era spart in interior si imi baga antigel in galeria de evacuare.

    20201118_222911.jpg
     
  19. EUuu91 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2020
    Locație:
    Buc
    Masina:
    Audi a4 b8
    Făcea doar dimineata la rece si cand ajungea apa la 90 nu mai face sau tot timpul ? Face si la mine dar doar la rece, nu stiu daca e din el.
     
  20. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Facea tot timpul, indiferent de temperatura. Eu prima data am crezut ca e chiulasa sau garnitura, dar dimineata, la rece, cand am pornit , am observat ca pe teava de la esapament era condens si mi-a trecut prin minte sa pun degetul si sa gust, moment in care mi-am dat seama ca e antigelul care imi ajunge in evacuare. Presiune mare nu aveam pe instalatia de racire a motorului si nu imi arunca antigelul afara pe la vasul de expansiune. Antigelul era curat lacrima. Dupa ce am citit toate paginile de pe topicul acesta si dupa ca am discutat cu un mecanic, care nu a avut timp sa se ocupe de masina, am descoperit problema pe la racitorul EGR.
     

Distribuie pagina asta