1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat si consiliere achizitie Audi A4 B9 cu motor BENZINA

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de vibeup, 15 Iul 2017.

  1. marius_r

    marius_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B6, 1.9TDI AVF, 2004, Audi A3 8P BKC 2004
    M-am jucat putin cu configuratorul si un A4 2.0 TFSI quattro cu pachet S-Line deja are pretul de pornire de 48k, am pus niste dotari cam medii si am ajuns la 58k. Fara B&O, fara clima cu 3 zone, fara scaune ventilate, fara virtual cockpit, fara parking & city assist, ca cu astea cred ca ma apropiam sau chiar treceam de 65k.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  2. Alex.F 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Megahe
    In urma discutiilor cu dealerul am abandonat planul de a o cumpara pe cea lovita(avea dauna de 6k euro).
    Numai bine am facut ca a aparut acest model, care arata super. Imi place mult culoare :D
    Acesta ar fi modelul: https://www.mobile.de/ro/Automobil/...n:1600,vcg:limousine/pg:vipcar/294432712.html
    Sunt foarte setat pe ea :)), imediat o sa verific raportul pe car vertical, o sa sun si la audi daca pot sa-i verific vin ul.
    Ce parere aveti despre masina, ce pareri aveti despre dealer ?
     
  3. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    salut alegerea ta: benzina si sendan - cu dotari mai mult decat decente
    si jantele alea :yum:
     
    Alex.F apreciază asta.
  4. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Superbă. Vezi ce spune carvertical.
     
    Alex.F apreciază asta.
  5. Alex.F 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Megahe
    Am verificat-o. Are cam multe intrari in service.
    Ce s-au schimbat: baie de ulei, capac de la distributie, o boxa, bujie si mai erau niste chestii pe care le-am uitat...
    S-a schimbat de curand ulei-ul la cutie in luna mai si masina de atunci sta. Oare de ce s-ar schimba un capac la distributie ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca deja te legi de aceste lucruri tu o sa iti iei o mare teapa. Si masina aia reparata la reprezentanta care nu ai mai vrut sa o cumperi merita cumparata, dar tu te iei dupa unul si altul care iti vara / induc idei prostesti in cap. Atat timp cat masina a fost reparata la reprezentanta nu te intereseaza motivele reparatiei.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  7. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Ma... nu e nimic grav... dacă se prelinge ceva ulei..se umezește..capacul de la Baia de ulei e de plastic iar scutul la fel. Dacă iei o bordura sau o piatra, nu e exclus sa le spargi sau măcar sa figureze un capac de plastic.
    O bujie, o boxa care bătaie, nu e nimic exagerat so dacă tot era in service cu ea și tot venea interval de service la cutie, o fi zis omul hai sa o fac și pe asta

    Eu nu consider nimic grav. Mai așteaptă și alte păreri de la colegi.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce sa mai astepte ? Maine-poimaine se leaga de faptul ca a avut vreun furtun inlocuit.
    Capacul ala este o bucata de plastic, care se poate sparge, crapa, deforma din mai multe motive.
    Chiar este un impediment in achizitia unei masini faptul ca ae un capac inlocuit in reprezentanta ?
    Daca era inlocuit sau legat cu sarma de Gica in spatele blocului (si nu intr-o retea oficiala) era mai bine ? Nu iti dadea mai mult de gandit dupa achizitie ?


    Va repet, ca nu prea vreti sa intelegeti:
    Sunteti constienti ca discutati in vederea achizitionarii despre o masina second-hand, da ?

    Daca tot cautati perfectiunea, nu vad ce va opreste sa va duceti la dealer si sa o luati 0 km.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  9. HMiller 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 Tfsi 2020 + Honda Accord 2.0 i-Vtec 2007
    @Akex.F: Eu iti recomand sa nu cumperi o masina avand inima indoita.
    Atunci cand iti iei masina cu care vei petrece timp impreuna sa o faci cu bucurie, fara indoiala (indiferent ca e Audi, BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Ferrari sau Dacia).
    Asa ca, indiferent ce spun altii, o masina reparata in reprezentanta tot o masina care a avut anumite probleme ramane, iar problemele pe care le-a avut nu trebuie ignorate, ba dimpotriva, trebuie cunoscute pentru a putea sti daca respectiva masina a fost corect exploatata, daca are anumite probleme specifice ... deci, daca merita sa fie masina ta sau nu.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista masina care sa nu fi avut ceva schimbat, care sa nu fi avut intrare in reprezentanta, in afara de reviziile periodice.
    Prin urmare, conform mentalitatii tale, ramane o masina care a avut probleme.
    Indiferent daca piesa inlocuita este un capac de plastic sau un furtun.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  11. HMiller 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 Tfsi 2020 + Honda Accord 2.0 i-Vtec 2007
    @audi66: Cred ca ar trebui sa citesti cu mai multa atentie randurile scrise de mine, in care am spus ca problemele pe care le-a avut masina respectiva trebuie cunoscute pentru a sti daca masina a fost corect exploatata. Evident, daca a mers la reprezentanta sa schimbe un bec nu e acelasi lucru cu inlocuirea cutiei de viteze. Alex.F vorbea si de baia de ulei. O fi importanta?

    PS: Nu sunt interesat de polemici inutile, dar nici nu-mi face placere sa-mi fie atribuite lucruri pe care nu le-am afirmat/sustinut.

    Pentru ca insisti pe povestea cu furtunul, ei bine, inlocuirea unui furtun poate fi privita ca o problema daca ea se face la putini km dupa ce masina a fost livrata de noua, caci asta spune multe despre conceptul de calitate, de premium.
    Poate ca nu exista masina care sa nu fi avut ceva schimbat in reprezentanta, dar important este cand anume, altfel spus dupa cati ani/km.
     
    Ultima editare: 10 Aug 2020
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru a invata acest motor si a stii tot despre el ascultati si invatati absolut tot pe dinafara (ca la scoala) de la minutul 34:20. Motorul este identic cu cel de pe Audi si se pare ca au dat lovitura in sensul bun al cuvantului. Atentie: vorbim despre motorul EA 888 generatia a 4-a codificat 3B fabricat din 2016 - 2020.
    Oricum viitorul va confirma sau infirma acest lucru. Nu este nevoie sa comentati sau sa puneti intrebari pentru ca nu aveti de ce. Doar sa invatati, atat.

     
    Ionut Stancu, Siegfriedbrunnen și Alex.F apreciază asta.
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Trebuie să muți postul undeva unde e mai vizibil.

    Vedem cât de fiabil va fi; 3 lanțuri de distribuție, 8 injectoare, 2 rampe din care una comună, o grămadă de solenoizi/senzori, ce să zic, Doamne ajută să fie fiabil. :)
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este vizibil deoarece l-am mai atasat si in alt topic cel despre motorul benzina la modelul asta. Fiabil ca si motor si interne cred ca este si va fi. Electronica o sa dea "cu virgula" asa cum da "cu virgula" la toate motorizarile fabricate dupa 2008-2010. Adica punctul slab si mort este electronica prea multa pusa pe masinile / motorizarile astea pentru a controla managementul motorului si nu numai.
     
    borsy apreciază asta.
  15. Alex.F 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Megahe
    Am o intrebare baietii, acum in Germania din cauza crizei corona TVA-ul este 16%, eu daca cumpar masina de acolo cu TVA de 16%, trebuie sa platesc diferenta in tara?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    Alex.F apreciază asta.
  17. Alex.F 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Megahe
    Merci
     
  18. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Pai nu. TVA se plătește în tara de unde cumperi, in cazul de fata, în Germania
     
  19. Bubu07 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi, 177cp, multitronic
    Salutare tuturor,
    O parere despre motorizarea 2.0 TFSI 190cp? Am gasit o masina in jur de 100k km si ma intreb daca deja si-a construit vreun posesor de aici o parere despre fiabilitatea acestei motorizari.
    Masina va fi folosita 80% din timp in Bucuresti si restul in afara. Este cutie automata si as dori sa aflu cat mai multe pareri de la cei in cunoștința de cauza.
    Clar nu as mai opta pentru un diesel insa stiu ca in trecut fiabilitatea acestor motoare nu era deloc una de referinta.
    Mai sunt probleme de cosum de ulei la acesta motor? Sau orice alte puncte slabe care sa constituie un deal-braker sau care sa genereze costuri exagerate de intretinere sau reparatie.
    Multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic si citeste mesajul (si invata pe dinafara clipul) din aceasta pagina scris de mine. Daca ai fi facut asta intrebarile tale de mai sus nu isi aveau rostul.
     

Distribuie pagina asta