1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul multilink - tren de rulare (brate - capete de bara) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sorin.crisan, 13 Noi 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand am zis asa ceva ?Am spus doar ca influenteaza, nu ca din acea distanta se regleaza.

    Practic, este un “need to know” in caz ca nu iti iese geometria rotilor, inainte de a te apuca de inlocuit brate, bucse, amortizoare, trebuie sa verifici daca capul de bara este montat corect (impins pivotul pana la capat).
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Aici, cel puțin așa se înțelege
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reper = piesa propriu zisa = cap de bara.

    Nu din piulita de pe filetul capului de bara se regleaza geometria ?

    Normal ca un montaj necorespunzator al acestuia, influenteaza rezultatul geometriei.
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Filetul este în partea opusă, iar procedura se referă strict la distanța de presare a capătului de bară (pivotul) în fuzetă astfel încât să se ajungă la valoarea corectă pentru constanta de convergență "S". Nu specifică să strângi șurubul M8 până în capăt ci doar cât este necesar.

    Am văzut un B7 la care capetele de bară nu erau presate până în capăt, distanță diferită între ele, dar nu știam istoricul mașinii.
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cum e mai bine pana la urma , presat pana in capat sau strans doar cat e nevoie? Nu cred ca gasesc un mecanic in zona sa masoare distanta unui reper la capul de bara.La mine, ambele capete de bara au distanta de aproximativ 1.5mm si sunt 100% convins ca nu e masurat ci "asa o iesit" :laugh:
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai facut geometria cu ele montate asa si a iesit totul ok, le lasi in pace.

    Daca in momentul cand faci geometria tipul iti spune ca nu iti iese in valori, inainte sa te apuci de inlocuit amortizoare, brate, etc. verifici capetele de bara daca sunt presate pana la maxim.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  7. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Salutare,
    Vreau sa va rog sa ma ajutati cu ceva raspunsuri. Vreau sa schimb fuzetele spate, rulmentii, suruburile care tin fuzetele, deci cam tot ce tine de fuzete dar cei de la service nu gasesc sa comande cele doua saibe cu o piedica la interior. Va atasez si o poza si codul vechi al piesei. Am incercat si eu mai multe variante de a comanda aceste saibe dar personalul de la mai multe magazine auto mi-au spus ca nu se mai fabrica aceste saibe si nici nu se mai gasesc nicaieri pentru a fi comandate. Drept urmare nu pot merge mai departe cu inlocuirea pieselor din cauza acestor saibe, care cica sunt uzate. Daca are cineva prin casa, garaj aruncate sau stiti de unde la pot comanda va rog sa imi spuneti. Codul vechi al piesei este 431501219.
    Multumesc frumos.
    Marius
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce iti bati capul si nu iti faci la strung/CNC ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu merge facuta la strung din cauza acelui "cioc". Ii faceam eu cate vroia la strung si i le dadeam cadou / gratis / moca. :) Eu cred ca se gasesc dar nu a cautat el pe unde trebuie. La CNC nu se merita, este prea complicat si trebuie desen in cote in AutoCad si transpus desenul si cotele in program pentru CNC. Nu se merita. Este o munca prea mare pentru cateva saibe.
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marius intru eu in posesia lor in cateva zile, a celor originale 8A0501035. Daca mai ai nevoie da un semn si iti dau, gratis / moca / benevol, cate bucati ai nevoie. Bafta.
     

Distribuie pagina asta