1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Legat de ce ai intrebat tu bobby12e2007 nu se recomanda sa faci asta. In momentul cand schimbi ambreajul fie ca e vorba doar de rola sau rola recomandat ar fi sa fie schiimbat si volanta. Mai pe inteles indiferent ce piesa este defecta trebuie inlocuit tot KITUL. Iar 2 la mana nu inteleg de ce vrei tu performance? Faci cumva raliu cu masina sau competitii ceva. Pentru uz normal si din cand in cand mai faci o plecare mai tare de pe loc nu este nevoie de Performance. Pana la urma si acel performance sa nu crezi ca e cu mult peste unul normal. Daca chiar vrei ceva calumea Mergi pe un KIT ceramic. gasesti la Sachs. Iar in cazul ca nu gasesti original Kit normal de la Sachs vezi de la LUK. Parerea mea nu merita sa bagi atatia bani intr-un ambreaj mai ales daca e o masina de familie sau de drum lung si NU de o competitie ceva. Iar aici ma refer sa iesi cam in weekenduri sa faci cate un DRAG. Sfatul meu mergi pe normal sunt bune si cele de la LUK. Sunt pareri pro si contra intre cele 2 Brand-uri. Dar crede-ma nu te panica iar in momentul cand ai pus un ambreaj nou original fie el normal de la LUK sau SACHS 150-200k de km nu ai probleme. Mergi mai bine dupa un buget parerea mea important este ca sunt noi si cu garantie. Si bineinteles cauta pe cineva care face lucrarea buna asta conteaza mai mult. Poti cumpara tu Kit de 2000 euro daca vine un Dorel pa la revedere. Concluzia simpla: KIT nou fie el SACHS sau LUK, de buget, reparatie PROFI si Drumuri bune
     
  2. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    Singurul kit pt masina mea se gaseste pe original(undev ala 3000 lei costa), volanta la fel, tot pe original si tot cam 3000lei.
    Masina are soft la 220cp, dar nu fac liniute, ci doar merg mai sportiv in general si ii folosesc la nevoie.
    Intrebarea mea e daca kitul performance se potriveste pe placa oem(noua), singura care se gaseste pe piata ca fiind potrivita pt masina mea.
    Precizez ca voi inlocui intreg kitul, ambreiaj, volanta si posibil si cilindri receptor sau ce se mai schimba, daca tot umbou acolo sa fie facuta calumea.
    Kotul de ambreiaj performance e cam 3300 lei, iar cel oem, singurul care exista pe piata ca piesa de schimb, undeva minim 2500-2700 lei.
    Stiu ca performance e doar cu 15% mai bun ca sa zic asa, dar avand diferenta asta de pret, si afland din diverse surse, ca acest kit oem nu va mai tine cat a tinut cel oe(masina are 270000km+), as fi tentat ca pentru 10% in plus aka aprox 500 lei sa incerc ceva mai bun, insa am temerea ca nu se potriveste.
    De obicei cei de la sachs pe kitul performance vand pachet complet ambreiaj plus volanta(care e nitel modificata fata de cea standard) , dar nu si in cazul meu.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toata lumea recomanda inlocuirea volantei odata cu kit-ul de ambreiaj din cauza manoperei si a timpului pierdut.
    D.p.d.v tehnic nu e obligatoriu.

    Un kit de ambreiaj nou isi va face treaba la fel atat pe o volanta noua, cat si pe o volanta uzata, fara nici un fel de diferenta.
     
    bobby12e2007 apreciază asta.
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La ce kit performance te referi tu? Poti da un cod, link, ceva? Daca vorbesti despre Sachs SRE, el merge pe volanta normala, tine in jur de 500Nm cu disc organic, dar iti rupe piciorul. Cel mai simplu modifici un kit normal sa aiba un pic mai multe forta sau pui un kit nou si gata.
     
  5. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    La asta ma refer.
    Ei se lauda cu 530Nm dar nu stiu daca pe placa normala sau pe a lor. Asa cum am spus pt modelul de 170cp quattro(CAHA), exista kit complet, ambreiaj plus volanta, pentru a mea (CGLC), doar ambreiaj.
     
  6. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Parerea mea este sa nu te risti cu banii mai ales pentru o performanta de 15%. Exact cum am zis si eu si mai sus audi66 Pune tu un kit original indiferent cat costa nu te complica cu performance si apoi sa te trezest ica mai cine stie ca modificari sa faci, pe urma te trezest ica bagi o gramada de bani si nu este ce trebuie. Cum ziceam pentru ca mergi tu doar mai sportiv si nu faci Liniute, competitii etc. Kitul original este perfect. Cumpara kit + volanta (NON) Performance) si scapi de o grija si mergi la sigur. pnetru 15% performanta nu as da cu banii pe fereastra. Iar in momentul cand aoi pus un nou Kit OEM+ volanta crede-ma pana s-a mai cedeze odata abreajul se duce caroseria sau motorul sau de ce nu te plictisesti de masina. Nu merita sa faci investitii uriase intr-o masina care are trecuti ma bine de 5 ani. Asta mai ales daca nu vrei sa faci un proiect ceva. Doar de dragul ca mergi tu mai sportiv si vrei sa risti cu banul crede-ma o prostie totala. Daca ar fi fost vb de un proiect ceva atunci da merita sa risti ca sti ca 90% din masina nu va ma fi OEM. Stiu ca pretul intre cele 2 este rezonabil dar cum am zis risti sa pierzi toti bani pentru acei 15% performanta sau dai un ban si mergi la sigur. Alegerea iti apartine. Iar la 220 cp fie el performance sau Non performance tu cu ochiul liber nu vei observa diferenta, doar pe DINO.
     
  7. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    @audi66: stiu ca nu e obligatoriu, insa avand in vedere cei 300000km aproape sunt sanse mari ca in curand sa cedeze si volanta si daca tot umblu acolo macar stiu ca nu mai am treaba.
    @Karolin: nu e vorba de bani ci de raport calitate pret. Eu fac cam 40000+km/an. Daca noul ambreiaj nu tine macar 120-150.000 km e o problema.
    Imi place sa cred stiu sa folosesc ambreiajul corect, fara sa il patinez aiurea (plus ca nu am nevoie de toata puterea decat foarte rar).
    Temerea mea e ca o sa cedeze prea repede cel AM (neavand clar aceeasi calitate cu cel original) desi pretul e destul de mare.
     
  8. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Din spusele tale idiferent cine ce iti sugereaza tu preferi sa arunci cu banii la ghici. Ti-am mai explicat nu vreau sa ma repet. Chiar daca este OE tu sa nu ai impresia ca nu te tine 120.000 - 150.000 de km. Depinde de mai multi factori. Poate fi defect din fabrica sau daca tu vezi si crezi in performance mai mult de cat in OE e alegerea ta. Pana la urma si acela poate esua si chiar poate mai rau nu se stie sau mai tarziu ca e performance. Cum am spus, daca cumperi ceva macar sti ca dai un ban si mergi la sigur. Iar daca la tine banii nu sunt o problema atunci cumpara 2 kit-uri ia si acel Perofrmance si cel OE in caz de ceva sa sti de o treaba. Sau invers mai simplu spus RISCA-TE. Noi incercam sa explicam oamenilor care sunt cele mai bune solutii. Iar ca si incheiere daca tie iti face ceva cu ochiul ca vrei sa vezi cum este sau alte idei atunci nu merita sa ceri parerile altora, pe cand tu sti ce ai in minte.
     
  9. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    @Karolin: nu e vorba ca nu conteaza banii. Atata timp cat muncesti pt ei or sa conteze.
    Intrebarea mea era simpla si tu ai complicat-o.
    1.Este sachs performavce peste cel oem? 2.Se potriveste sachs performance pe volanta oem noua?
    Era doar o comparatie intre cele doua.
    M-ar fi interesat si parerea cuiva care are montata asa ceva pe masina(de preferat chiar codul meu motor), si as fi fost dispus sa il rog, chiar si contra cost, sa fac o tura scurta cu masina sa vad cum se simte inainte sa arunc cu banii.
    Asa cunosc pe cineva cu sachs performance, dar pe alta masina si nu are relevanta.
     
  10. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC quattro, 2014
    Am soft de vreo 2 ani la CGLC cu vreo 460Nm pe dyno iar masina are peste 180000km si nu am avut probleme cu ambreiajul. Cand o sa cedeze eu o sa il schimb cu alt kit.

    P.S.:

    Poti lua legatura cu colegul Majestik:
    https://www.clubaudi.ro/threads/van...-2-0-tdi-sachs-rulment-si-instr-montaj.52469/
    El cred ca l-a avut pe masina.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am soft facut cu 470 Nm pe dyno, ambreiajul stock patineaza la talpa peste 440 Nm. Nu stiu ce spuneti voi ca este ok, dar nu este. Doar sa fie nou dar in timp tot acolo se ajunge. Ulterior am montat acum ceva vreme ambreiaj Sachs SRE Organic 500 Nm luat din UK de la Darkside. Am cam 40.000 km cu el, ce-i drept este mai dur, sau sa ma exprim corect MULT mai dur, insa pentru masini cu putere marita il recomand ca sa stati linistiti. Este o solutie de compromis pana la urma.
    Chiar daca tine cuplu nu il abuzez, insa cu pedala la fund singurele care patineaza sunt rotile :) Daca vreti pedala ceva mai moale incercati solutia cu kevlar.
    Faceau baietii de la Atix prin Harghita parca, insa nu cunosc nu am condus asa ceva doar am auzit diverse pareri impartite, unii ca ar fi ok altii ca dupa o perioada crapa. Eu avand un cod motor mai "delicat" CJCB am mers la risc cand l-am comandat insa s-a potrivit. Vechiul kit tot Sachs era ... parca.
    Sau poti s-o gandesti altfel, fa un concediu in zona aia Harghita ca si asa e fain pe acolo, si cu ocazia asta schimbi si ambreiaj. Si nu pierzi mare lucru. ;)
     
  12. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Pai la 470 Nm tie iti patina probabil pentru ca ai CJCB, care stock are 320 Nm si probabil are alta volanta decat cea a colegului de mai sus, care are cod de motor CGLC (380 Nm stock).
     
  13. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salut. Imi puteti recomanda pe cineva care intareste ambreiaje ?
    P.S. Am luat legatura cu acel Hexer de care vorbeste lumea si ii trebuie volanta de pe masina plus 3 saptamani minim de lucru. Asta ar insemna sa stau o luna cu masina desfacuta. Si cu cei de la Atix nu pot lua legatura. Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Majoritatea cumpara volante foarte ieftine de pe OLX si le trimit la intarit.
    In felul asta eviti 3-4 saptamani pe dreapta.
     
  15. Grigorescu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 Sline 2.0 BMN 2008 Quattro
    Salut,
    Vin și eu cu o întrebare: a făcut cineva conversie la ambreiaj cu volant rigid = masa simpla (pe audi A3 8P) motorul BMN de 170 cp cu cutie KDZ transmisie Quattro ? M-ar interesa strict pe acest motor pentru că nu am reușit să găsesc această informație. Vibrează, face urat, sau e ok, se echilibrează bine ?
    Mulțumesc.
     
  16. Grigorescu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 Sline 2.0 BMN 2008 Quattro
    Scriu aici, poate se mai lovește cineva in același lucru.
    Am "riscat" și am schimbat kit-ul, făcând conversie la ambreiaj rigid, marca Valeo. După primii kilometri parcurși in această după-amiază, ca și feedback, mașină se comporta perfect, nu am vibrații sau șocuri, mașină se conduce excelent. Pornirea este puțin mai rapida, parca și cuplul e puțin mai mare. Deocamdată doar de bine in ce privește conversia, așa cum am scris mai sus, Audi a3 8P motor cod BMN, cutie cod KDZ, transmisie Quattro.
     

Distribuie pagina asta