1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi TT Mk2 (8J) - antigel - termostat - remediere diverse probleme

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de bbubba2424, 5 Oct 2020.

  1. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Salutare tuturor,
    Am un Audi TT (Mk2), 200 cp, benzină, motor cod BWA.
    Pierd lichid de răcire pe la furtunul + țeava care duce către turbosuflantă și vreau să le schimb (e vorba despre poziția "4" din imaginea atașată).
    Am nevoie de informații referitor la schimbarea acesteia. Trebuie să demontez turbosuflanta ? Dacă are cineva imaginini cu pașii care trebuiesc urmați ar fi super. Mulțumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa teava in pace deocamdata.
    Curata bine antigelul curs, scoate furtunul, vezi sa nu fie crapat, dai 2 ture de banda izolatoare textila peste el (sa nu iti ciupeasca colierul furtunul), pune colier clasic si strange-l bine.
     
    bbubba2424 apreciază asta.
  3. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Bine, așa o să fac.
     
  4. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    M-am uitat eu și țeava care trebuie să o schimb este returul de răcire de la turbină, foarte greu accesibil șurubul de prindere, este chiar sub galerie...
    Din câte am văzut , trebuie demontată turbina pentru schimbarea returului de răcire, dar o să fac reparația deocamdată doar la furtun așa cum am fost sfătuit !
     
  5. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Am tăiat bucata de furtun care nu era etanș, am adăugat o bucățică de teavă din inox și am înlocuit diferența rămasă cu un furtun acreditat pentru temperaturi de 160°C, 10 bari. Nu am avut bandă textilă să pun sub coliere ... dar arată bine și este etanș.

    20201010_115539.jpg 20201010_134513.jpg
     

Distribuie pagina asta