Imi poti spune mai exact ce codari ? Modificarea o sa o fac eu, am VCDS si am habar ce si cum, doar CP voi merge sa il scoata la reprezentanta.
Din păcate a trecut ceva timp de când am făcut asta, informația este pe undeva pe forum și pe cele straine. Recomand sa apelezi la cineva care se ocupa cu asa ceva. " - Enter Address 08: Auto HVAC (J255) - Select coding (don't use the longcoding helper yet) - Copy the coding from the old airco unit to the new one. (Copy it from a vcds scan) - Then go to Byte 1, bit 4 (deselect MMI 3G display) Adaptation: Channel 79: change from 1 to 0. This changes the LIN-Bus from the blower unit from new to old generation. This is why the fan control speed doesn't work as many people describe. Channel 35: 0 or 1 (depends if you have the humidity sensor in the inside mirror) Channel 85: change from 0 to 1 (VFL/FL related)"
Eu am avut Radio Concert, fără scaune încălzite, am actualizat mai sus câteva detalii. Pentru 3G sari pasul :"Then go to Byte 1, bit 4 (deselect MMI 3G display)
Am reusit sa fac retrofitul pana la urma totul ok functioneaza fara probleme, dar nu am inteles la ultimele 2 adaptari. Masina are senzor de umiditate deci trebuie sa schimb din 0 in 1 ? Si pe canalul 85 la ce se refera vfl / fl related ? Ce ar trebui sa pun acolo ? In urma retrofitului am ramas si cu eroarea asta pe clima. Are cineva idee cum se rezolva ?
Intrebare: La masina mea, Q5/2010, 2 litrii , motorina, 170 cai, se manifesta urmatoarea chestie. Dau pe 22 de grade, iar pe partea soferului vine aer rece, pe partea pasagerului vine aer cald. Scanarea nu-mi rezulta nici o eroare. Problema se manifesta doar acum , pana acum nu am observat. Multumesc
Sunt curios daca raspunde cineva la intrebarea ta. Anul trecut cand am avut ceva de facut la reprezentata au schimbat rezistenta de la clima gratis pentru ca au zis ca e rechemare sevice fiind pericol incendiu. Dupa aceasta schimbare am observat ca pana se incalzeste motorul pe o gura baga cald si pe una rece pana se incalzeste motorul exact ca la tine. Nu stiu daca inainte de operatia asta facea la fel ca nu am bagat de seama decat dupa ce au schimbat ei rezistenta de preincalzire
Adevarul e ca dupa revizie cand mecanicul a zis ca freonul era low si a completat, pot deduce ca se manifesta aceasta. Masina se incalzeste repede ce-i drept in 2-3 km deja e la 90 de grade, dar din cate mi-am dat seama face la fel.
Nu stiu daca e relevant sau nu, dar azi am incercat altceva, dupa ce am mai sapat pe net. Daca pun pe sincronizare, da caldura peste tot uniform. Daca las pe bizonal, se manifesta problema de mai sus.Ca si rezolvare temporara am pus pe sincronizare, dar totusi as vrea sa rezolv cumva.
Mai nou imi apare eroarea asta pe clima: " Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: None Part No SW: 8K1 820 043 BA HW: 8K1 820 043 BA Component: KLIMA 3 ZONEN H04 0123 Revision: C0000000 Serial number: 01140620140521 Coding: 342100A000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 68894443927276FBDB2-803C 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 10 Mileage: 176107 km Time Indication: 0 Date: 2020.12.22 Time: 16:14:41 Freeze Frame: Temperature: 4.0°C RPM: 880 /min Speed: 0.0 km/h" Clima functioneaza perfect sau probabil asa simt eu. Ce ma sfatuiti sa verific pentru eroarea respectiva ?
Cristi, eroarea respectiva apare pe Auto HVAC dar il trimite sa citeasca erorile stocate pe Engine, erori despre care nu a mentionat nimic.
VCDS-ul este original ca nu umblu cu facaturi. Pe motor apare o eraoare de ventilator, nu am apucat sa-l schimb dar cred ca nu are legatura cu clima. eroarea pe motor: Address 01: Engine (J623-CNHA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 021 CK HW: 04L 907 309 Component: R4 2,0L EDC H23 8350 Revision: 85H23--- Coding: 2A254012232601080000 Shop #: WSC 65424 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021CK 002006 ROD: EV_ECM20TDI01104L906021CK_002.rod VCID: 70B92C23AA22BE3B832-8024 1 Fault Found: 4531 - Fan 1 Control Circuit P0691 00 [032] - Short to GND Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 176107 km Date: 2020.12.22 Time: 16:14:40 Engine RPM: 907.50 /min Normed load value: 56.1 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 11 °C Intake air temperature: 10 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 12.620 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass: specified value: 250.0 mg/stroke Coolant temperature sensor 1: B1: on radiator output: raw value: 2222.0 °C Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 4.5 °C Coolant fan 1: activation: 10.20 % Fuel temperature sensor 1: B1: raw value: 5.3 °C
Crezi gresit. Nu vezi ce temperaturi iti citeste datorita acestui modul dus ? 2222 si -273 °C. Remedieaza eroarea ca e posibil sa nu iti mai faca regenerare DPF-ul din cauza asta. Dupa, poti sterge si eroarea de pe clima.
Salut. Doresc si eu sa fac aceeasi modificare numai ca panoul initial de clima nu are butoane pt încălzirea in scaune (masina neavand aceasta dotate din fabrica) iar panoul de facelift are aceste butoane. O sa funcționeze normal restul funcțiilor? Nu ma interesează incalzirea in scaune. Mulțumesc.
Salutare, De curand am schimbat panoul de clima. Am fost la reprezentanta pentru scoatere Component Protection. La plecare mi-au zis ca au ramas doua erori: una pentru electrovalva N422 (au zis ca pe modelul asta de clima nu mai este pusa/montata si trebuie modificari in codare) si a doua eroare ca noul panou nu vede pompa de recirculare antigel.
Modifica codarea conform dotarilor tale, fa un Basic Settings pe Auto HVAC si vezi dupa. Pana nu codezi si faci Basic Settings nu scapi de nimic.
Salutări, Dintr-o prostie, am reușit să rup clema la gura de ventilatie ce redirecționează fluxul de aer pentru masina din profil un Audi Q5 an 2015. Știe cineva daca pot să înlocuiesc doar acel plastic sau o să am nevoie de o gură de ventilație completă ? Apropo, mă puteți îndruma cum o pot scoate din bord în cazul în care este nevoie ? Mulțumesc frumos. Am găsit ceva pe internet, dar nu știu ce reprezintă acel cârlig.