1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la Audi A3 8P - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de baby_blues, 29 Noi 2012.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut baieti. Sper ca am postat ok, daca nu, imi cer iertare si rog sa fie mutat.
    Astazi, am facut un drum pana la padure la un gratar. Pe drum, totul a fost ok. Cat timp am stat acolo, am deschis masina de zeci de ori. Dechis, inchis din telecomanda. Ia sucul, ia berea, ia micul, etc :)).

    La plecare, mi-a aparut semnul de la bujii in bord complet aprins, ventilatoarele de la motor incepeau sa se invarte la maximum, iar la pornire, masina pornea 1-2s si se oprea.
    N-am reusit sa o pornesc decat dupa ce am scos bateria si am bagat-o la loc. Atunci mi-a disparut martorul din bord si am venit repede acasa la laptop ca sa o pot testa.

    Pe tester, imi apare urmatoarea eroare:

    005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 000 - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 945 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.78 V
    Bin. Bits: 11001100
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 33.0

    Am sters eroarea si totul este ok, insa vreau stiu de la ce este posibil sa se fi intamplat, si daca trebuie sa fac/schimb ceva anume.
    Poate sa fie de la faptul ca am deschis/inchis masina de multe ori? sau din cauza ca poate e bateria de la telecomanda pe duca, sau... nu stiu.

    PS: Am avut si urmatoarele erori (care au disparut dupa ce le-am sters), dar m-am gandit ca au legatura cu faptul ca am scos bateria:

    001384 - Cruise Control Switch (E45)
    P0568 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

    005712 - Powertrain Data Bus
    P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent

    005785 - Powertrain Data Bus
    P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent

    005687 - Powertrain Data Bus
    P1637 - 000 - Missing Message from Electric Load Controller - Intermittent

    005785 - Powertrain Data Bus
    P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent

    005685 - Powertrain Data Bus
    P1635 - 000 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent

    005712 - Powertrain Data Bus
    P1650 - 000 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    M-am gandit sa le scriu si pe acestea, poate au toate legatura cu vreo siguranta sau ceva.
     
    Ultima editare: 19 Oct 2019
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta are legatura cu IMMO care se afla in ceasuri si nu are nici o legatura cu nicio baterie. Mergi la un profesionist in electrica. In Bucuresti are cine sa te ajute.
     
  3. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    O mica problema la auto din profil si anume: nu se mai deschide din telecomanda usa sofer (dar nu tot timpul) doar din butuc. In bord o arată deschisă si lumina ambientală funcționează cand este deschisă usa. Toate celelalte usi funcționează. Sa ma astept la alta yala sau merge reparată.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se cumpara alta yala completa nou si originala.
     
  5. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Multumesc pentru raspuns.cred ca , codul este 4F1837015
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Crezi prost.

    Acela este codul, dar cu terminatiile E si/sau F, in functiile de dotarile masinii.

    Deci, cumpara dupa VIN-ul masinii, nu in functie de ce crezi tu.
     
  7. Clau_lcf

    Clau_lcf 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Constanta/Madrid
    Masina:
    VW Corrado,2.9vr6,1995
    Salut!
    Am un audi a3 8p, si deoarece am o singura cheie, nefunctionala am faccut rost de 2 chei tip briceag model audi, am incercat imperecherea lor, procedura a mers, dar inchiderea nu functioneaza. Se aude doar un click incentrala din dreapta portbagaj la fiecare apasare de buton.
    Tin sa precizez urmatoarele:
    Cheia veche e (tip VW) , la forma, si are codul 8Z0 837 231 D, si frecventa 433.92MHz, si nu stiu daca e cheia masinii.
    Celelalte sunt cele un pic curbate, (de audi), codul fiind 8P0 837 220, frecventa 434 MHz.
    Daca iau si centrala din portbagaj, de pe masina care a avut cheile de care am facut rost, este posibil sa functioneze?
    Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Este scris pe forum faptul ca iti trebuie alt cip nou, pentru a face pornirea motorului functionala din chiea SH alta decat a ta, dar nu cititi nimic. Vei face functionala doar inchiderea asta in conditia obligatorie ca acea cheie cumparata SH sa aiba obligatoriu acelasi cod ca si cheia ta si sa provina obligatoriu si implicit tot de la un A3 8P. Imperecherea cheilor pentru pornire motor adica scrierea cipului cel nou NU se face cu VCDS ci cu alte interfete asta dupa ce afli codul PIN scos din ceasuri (pentru ca la tine IMMO este in ceasuri) cu alte interfete dedicate. Cu VCDS se face si poti face doar adaptarea pentru inchiderea centralizata.
    De ce va apucati voi de ceva ce va depaseste tehnic nu inteleg ? Ce ti-am spus eu s-a mai scris pe forum chiar si pe pagina asta de zeci de ori, dar nu cititi nimic din pacate si tot ce scriem, scriem degeaba iar voi va repetati cu aceleasi intrebari aiurea si inutil.
     
  9. Clau_lcf

    Clau_lcf 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Constanta/Madrid
    Masina:
    VW Corrado,2.9vr6,1995
    Merci de raspuns Cristi.
    Nu am intrebat nicaieri daca imi porneste masina cu cip-ul din cheile celelalte. Este clar ca nu va porni. Cip-ul l-as fi mutat din cheia mea cu inchiderea nefunctionala, (cheie care imi porneste masina), intr-una din cheile primite si as mai fi facut un cip pentru a doua cheie.

    Eu ma refeream strict la partea de inchidere. Daca celalt tip de cheie, poate fi folosit (cu sau fara montarea modululul/lor de pe masina donatoare, care este tot A3 8P, si la care am acces sa iau piesele necesare.
    Poate ai citit in graba sau poate nu am fost destul de explicit, si ai inteles altceva. In cazul asta, te rog sa ma scuzi.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspunsul este NU. Cauti cheie exact ca a ta si cu acelasi cod si iti va functiona partea de inchidere centralizata. Nu ai nevoie de niciun alt modul.
     
  11. Uzvyy 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2020
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 8P 2006 BKD
    Salutare,

    Am un A3 din 2006, doar cu o singura cheie, am scos bateria de pe cheie si am schimbat-o. Acum nu mai merge inchiderea centralizata. Inca nu am bagat VCDS-ul pe ea sa vad ce se poate face. Am incercat mai multi pasi pe care i-am vazut online, dar nici unu nu a mers. Are cineva vreo idee ce as putea sa mai incerc sa reusesc sa o sincronizez, pana ajung la cineva cu un VCDS?
    Multumesc!

    Zi faina!
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Incearca sa ti apasat butonu de inchidere si in timpul ala sa bagi cheia manual si inchizi usa manual (cu butonul apasat), la fel si cu deschiderea.
     
  13. Uzvyy 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2020
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 8P 2006 BKD
    Am încercat, tot nu functioneaza :( și cu cheia in contact cu butonul apăsat, și ambele butoane apăsate și tot așa.
    Dar mulțumesc frumos :)
     
  14. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    In cazul asta incearca cu un vagcom...desi ar fi trebuit sa functioneze varianta cu cheia in usa...
    Eventual mai incearca acelasi procedeu dar cu cheia in contact, adica ti pe inchidere pui contactul lasi 3 sec il iei si la fel si pentru deschidere, dar daca nu a mers la usa probabil nu o sa mearga nici asa.
    Si verifica sa nu cumva sa fi pus bateria invers in telecomanda.
     
  15. Uzvyy 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2020
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 8P 2006 BKD
    Bateria e montata cum trebuie, se aprinde led-ul când apăs. Încă nu am reușit sa o sincronizez, am băgat VAG-ul pe ea, am urmat niște proceduri de pe YouTube, s-a întâmplat exact cum apărea pe YouTube, și totuși nu merge. Exista vreo posibilitate sa nu mai trimită semnal cheia la mașina ? Asta se poate verifica ușor, sau trebuie sa merg la cineva care se ocupa cu așa ceva ? Merci
     
  16. DjDvr 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8P , 1.9Tdi, 2003
    Uzvyy daca clipeste ledul dupa ce face procedura de sincronizare si dupa, nu functioneaza cheia, s-a stricat cheia, este evident. Cumperi cheie OE SH si muti cipul Immo si lama sau cumperi cheie AM si la fel procedezi adica muti cip Immo si lama .
     
  17. Gatman Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2021
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 8P BKD an:2004
    Salut,
    Poate cineva sa scoata din fisierul asta codul PIN = IMMO cele folosite pentru adaptare chei ? Este vorba de eeprom-ul din ceasuri. Masina in cauza AUDI A3 2004 BKD. Am atasat o fotografie pentru a se vedea despre ce este vorba. Daca ma poate ajuta cineva gasesc o varianta sa ii trimit fisierul.
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare,
    Unde as putea gasi un fir cu semnal de feedback de la telecomanda ?

    Are cineva care are ELSA o schema de pe partea de deschidere centralizata prin telecomanda ?

    Ideea e ca, as vrea sa fac un proiect si as avea nevoie de un fir pe care sa primesc un feedback doar de la telecomanda ca si atunci cand deschid masina.

    Daca aveti vreo schema, o idee va rog sa imi spuneti si mie cum. Multumesc.
     
  19. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Nu te ajuta cu nimic acel cod pin, la a3 8p nu e aplicabila procedura immo4 cu vcds.
     
  20. bc74abs

    bc74abs Bronze Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Onești - Bacău
    Masina:
    audi A3 8P, 1.9 TDI bkc, 2005
    Salut
    La A3 8P sportback din profil mi s-a rupt una din clemele de prindere ale capacului butonului inchidere centralizata interior (clema de sus) aflat pe portiera soferului. Butonul OE costa 280 lei cu totul. Pe la dezmembrari prin zona nu am gasit iar prietenul goagal nu mi-a oferit solutii. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Multumesc

    IMG_9260_00.jpeg
     

Distribuie pagina asta