1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    O sa schimb bujiile si revin cu un raspuns.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa ce ti-am spus in mod complet, nu schimbi doar bujiile pentru ca nu faci nimic asa. Oricum tot ce ai de facut este scris pe forum.
     
  3. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Salutare,
    Pentru cei ce m-au ajutat cu problema intinzatorului, pana la urma am ajuns sa schimb distributie lant + curea. Totul merge struna acum. Va multumesc pentru sfaturi
     
    Bogdan20cj, Chriss_Deejay și lowlife apreciază asta.
  4. myrcya

    myrcya 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8T BFB, 215CP, 2003.
    Va salut, colegi! Am aceasta eroare. Avefi idee de la ce ar putea fi?
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Vezi aici:

    https://www.audizine.com/forum/showthread.php/336213-CEL-w-rare-fault-code-!-!-17937

     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Salutare colegi!

    De curand am sesizat o posibila problema la masina mea. Am facut o filmare:



    Sunetul vine din cutia filtrului de aer. Precizez ca masina merge bine. Nu am nici un simptom de turbina cu probleme. Nu consuma gram de ulei, nu scoate fum deloc, trage foarte bine, suieratul turbinei este constant si de aceeasi intensitate la accelerare.
    VCDS nu imi da nici un fel de eroare la scanare.

    Stie cineva ce ar putea fi acest sunet ? Cineva mi-a spus ca sunetul vine din admisie si este inceput de sfarsit pentru motor. As vrea sa nu cred asta sau cel putin sa mai aud si alte pareri.

    Multumesc.
     
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Este un sunet perfect normal.
    Turbo si diverter valve-ul lucreaza in parametri, asta auzi. :)
    Bafta !
     
    UnderX apreciază asta.
  8. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Multumesc Cristi,
    Deci este acel sunet pe care multi incearca sa il accentueze cu blow off valve ? M-am gandit si eu la asta din moment ce se aude cand lasi acceleratia si nu cand o apesi dar na, sunt tot felul de "mesteri" in jur :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    La cod de motor BFB intampin o problema sacaitoare asta dupa ce: am schimbat bujiile (tot cu iridium), oringurile la injectoare (tragea aer fals pe la 2 dintre ele).

    Problema e urmatoare: Dimineata la prima cheie moare imediat motorul, la a doua cheie trebuie sa o accelerez macar pana in 3 mii de ture ca sa o tin pe linia de plutire, cand plec merge in hopuri (incerc sa o tin calma jucandu-ma cu ambreiajul - adica il las mai incet), dupa 2-3 minute daca o scot din viteza da sa moara motorul (uneori chiar moare) iar dupa cand se incalzeste motorul are un mers neregulat. Dupa ce se incalzeste nu mai am probleme la pornire insa mersul neregulat il am de vreo 2 ani de zile si inca ceva ce am uitat sa adaug e la frane (parca pedala e mai tare)

    Mai pateam asta cand se defecta un furtunas de la vacuum dar cum in acel loc totul pare ok.

    Unde sa fie problema, cu ce sa incep?
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai bagat injectoarele corect in rampa? se introduc doar putin, pana le prinde siguranta umarul, nu de tot pana sus (greseala asta o fac eu de absolut fiecare data :) ).
     
  11. zippo

    zippo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2020
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    Audi a4 b6 1.8t BEX quattro
    Probează valva PCV dacă funcționează!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gabarea eu cred ca tu nu ai citit nimic din acest topic, din topicul din aria A4 B8 sau din topicul inchis din aria motoare si transmisii si asa mai departe. Este imposibil sa nu existe solutia aici pe forum dar ti-a venit mai usor sa intrebi decat sa citesti. Ai toate informatiile aici pe forum si trebuie doar sa le aplici.
    Tot ce ti-au spus userii mai sus este deja scris pe forum.
     
  13. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Salutare,
    Se da un A4 B6 1.8T cod motor AVJ. Pornesc dimineata si plec cu ea, in 500m mi se aprinde martorul de presiune ulei cel cu rosu bineinteles. Opresc motorul instant si sus pe platforma la mecanic. De aici incepe nebunia:
    Verificat presiune ulei-ok
    Baia data jos sa ne uitam la sorb-ok (curat) - daca tot am demontat baia si a fost ceva de munca, punem si pompa noua ca doar e boala lor si sa nu mai umblam acolo. Am montat un Pierburg!
    Schimbat si senzorul de presiune cu unul nou OE
    Ulei nou + filtru ulei nou.
    Pornim dracovenia si surpriza ... acelasi lucru, eroare permanenta presiune ulei.
    Verificat senzor nivel baie - cand ii scoatem mufa se aprinde cu galben, deci functioneaza.
    Verificat instalatia electrica de la sonda de presiune pana la ceasuri, totul ok.
    Bineinteles ca masina pe VCDS este curata, fara nici o eroare
    Ce sa ii mai fac - verific ?
     
    lowlife apreciază asta.
  14. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
    dreamer verifica contactul de la inchiderea capotei, daca este in regula, si uita-te in tabloul de siguranta. Am avut aceeasi problema vreo 3 luni de zile, la acelasi cod de motor si dupa ce am schimbat vreo 3 senzori de nivel de ulei si am verificat instalatia electrica, am scos siguranta din tablou, m-am uitat la ea sa vad daca este buna, am intors-o la 180 de grade si s-au rezolvat toate problemele. Nici nu am inlocuit-o, deoarece tabloul e ca si nou.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. Bogdan Teodorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B6 1.8T 2003
    Salutare,
    Masina cu pricina este un A4 B6 1.8T cod motor BFB de 163 CP, la care s-a gasit urmatorea problema: chiulasa fisurata intre supape pe cilindrul 2 si cilindrul 3 si ceva deteriorari pe canalele de antigel deoarece anteriorul proprietar a mers mult cu apa si s-a mancat chiulasa .
    Simptomele au fost urmatoarele, miss fire pe cilindrul 2, presiune pe instalatia de racire, furtunele foarte tari, mult abur pe evacuare si consuma antigel cam 1 litru la 200 km.
    Pentru a evita orice probleme pe viitor, solutia cea mai sigura cred ca ar fi achizitionarea altei chiulase.
    Intrebarea este urmatoarea: inafara de chiulasa de BFB, de pe ce alte modele de 1.8T se mai potriveste chiulasa ?
    Multumesc anticipat.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi asta ca sa afli singur codul.

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti. Bafta.
     
    Bogdan Teodorescu apreciază asta.
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Este aceeasi chiulasa la toate B6 1.8T. Din ce discutii am mai citit de-a lungul timpului, ar trebui sa fie la fel toate chiulasele de 1.8T Euro 4, inclus de pe motoare transversale, insa eu n-as risca.

    upload_2020-11-12_9-43-4.png

    upload_2020-11-12_9-44-44.png

    P.S.:

    Am impresia ca pe urechea chiulasei este stantat codul de motor, vezi de care iei.
     
    Bogdan Teodorescu apreciază asta.
  18. Bogdan Teodorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B6 1.8T 2003
    Va multumesc frumos pentru ajutor, asadar cele compatibile sunt AVJ , AMB, BFB si BEX, respectiv toate cele puse pe A4 B6. Acum sa ma pun pe cautat.
     
    lowlife apreciază asta.
  19. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Au fost verificate si ceasurile si nu au nimic. Am montat ceasurile la loc si surpriza, masina nu mai dadea eroare. Asta se intampla prin Octombrie 2020 iar de atunci am mai mers cu masina de 4-5 ori si bineinteles ca nu a mai aparut nimic, pana azi.:banghead: Am pornit masina si hop, imi apare de data asta martorul cel galben de ulei cu senzor. Ok, e ceva la senzorul de pe baie. Ma pun in miscare si surpriza, dispare martorul cel galben si apare iar cel rosu de presiune. :banghead: Nu am pus nicio diagnoza momentan desi si atunci masina era curata. Doar ca acum cumva mi s-a luat. :mad: Ce as putea sa vad - verific eu la acel senzor de la capota ?
     
  20. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare,
    Am nevoie de o informatie si nu am gasit o pana acum in paginile anterioare. Stie cineva care este presiunea corecta in rampa de injectoare la ralantiu si in sarcina pentru motor 1.8T cod BFB ? Difera cea de la ralantiu cu cea din sarcina ? Si cat este presiunea corecta la punerea contactului, in momentul in care o pornesti ? Multumesc frumos.
     

Distribuie pagina asta