1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat /- Consiliere achizitie Audi Q7 motor DIESEL

Discuție în 'Audi Q7' creată de ultra19, 23 Apr 2009.

  1. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La km aia fii atent la distributie, cutie, admisii, injectoare, EGR, suspensie, etc.
    Sunt lucruri destul de costisitor de remediat.
    Nu lua un 3.0TDI fara o verificare amanuntita (fie el Euro4 / 5 sau 6, problemele comune sunt cam aceleasi).

    Ce observ este ca foarte rar se mai gasesc masini de 10+ ani recent aduse cu mai mult de 230-240.000 km.
    Cred ca au inceput nemtii sa faca economie sau folosesc transportul in comun mai mult decat in trecut.

    In schimb, pe mobile.de gasesc mii de masini 2015-2016 cu 350-400.000 km.

    Toate astea “impecabile” vad ca ajung in Romania, culmea, mai ieftine ca in Germania.
     
    asusx51r apreciază asta.
  3. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
    Salut audi66

    Da asa m-am gândit și eu. Intradevar masina are istoric la zi in audi. Ultima întrare august 2020 la 325.000 km

    Are câteva intrari la care scrie mai mult decât maintenance job.
    La 210.000 km EGR
    240.000 km injector (nu stiu daca toate sau doar 1)
    280.000 km scrie ceva de distribuție mi a spui băiatul de la reprezentanta dar din ce își da el seama e vorba doar de întinzător.
    În rest sunt cu maintanace job. Probabil ulei și filtre. Are uleiul schimbat la fiecare 20.000 km, undeva la 2 schimburi pe an.

    Mai caut. Nu sunt super convins deși masina este foarte dotata pentru 14.000 euro și istoric.

    Drumuri bune
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu istoric la zi, banuiesc ca are si ceva probleme rezolvate in reprezentanta.

    3-350.000 km nu sunt multi pentru un V6 diesel, daca a fost intretinut cum trebuie.

    Problema este ca de acolo incep bubele V6-lui, pentru care trebuie sa te pregatesti psihic si financiar.
    Cele mai costisitoare de remediat fiind distributia si problema span-ului in sistemul de injectie.

    Nu cred ca o sa gasesti vreunul cu distributia si injectoarele inlocuite in reprezentanta la banii astia.
    Doar dauna totala, reparata si revanduta sau cu vreo 5-600.000 km.
    6 injectoare in reprezentanta costa undeva la 4000 €uro, doar piesele. Distributia undeva la 2000 €uro, la fel, doar piesele.
     
  5. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tot 234.500 avea si cand a postat el anuntul.

    Probabil i-a facut vreo verificare de a aflat de ultima intrare in reprezentanta la 325.000.
     
  7. Cristian1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 2.0 2016
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Faptul ca ti-a lasat 3000 euro, nu iti pune nici un fel de intrebare?
     
  9. Cristian1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 2.0 2016
    Nu. La suma aia este o negociere rezonabila.
     
  10. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Salutare,
    M-am hotarat sa incerc un Audi Q7 2008-2009. Am gasit 2 care imi plac, ambele 2008 in carte si serie, dar unu are motor CASA si unu BUG. Ce sa aleg ? CASA sau BUG ? Va multumesc.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    BUG era motorul cu mai putine probleme, dar este euro 4. CASA parca este euro 5.
     
  12. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Din pacate pe Q7 CASA este tot euro 4 in acte.
     
  13. adik 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2012
    De aproape o luna sunt in cautarea unui Audi Q7.

    Pentru a nu imi pierde vremea mi-am impus criterii ferme de cautare:
    motorizare 3.0 TDI, (nu as merge pe varianta de 204 cai),
    an: 2011-2015,
    km: maxim 250.000 (dar aici e relativ),

    ca dotari ma intereseaza minim si obligatoriu:
    trapa panoramica,
    keyless entry,
    keyless go,
    senzor unghi mort,
    scaune fata sport, incalzite si cu memorie,
    climatizare spate,
    camera marche-arriere,

    Nu am aprofundat ce este mai ok (fiabilitate fata de confort):
    cutia cu 6 sau 8 rapoarte,
    suspensia pneumatica sau clasica,
    deci accept oricare varianta,

    M-ar mai incanta:
    bord piele,
    6 locuri,
    sistem audio Bose sau Bang & Olufsen,
    ecrane in tetiere,
    senzori parcare fata,
    incalzire locuri spate,

    Nu as vrea:
    culoare alba, argintie.

    Am tot sudiat "cazul", si desi mi-am facut lectiile temeinic, sunt sigur ca mi-au scapat multe aspecte (inca fac conspect la brosurile vremii ca sa vad ce dotari si optiuni erau pe masina).

    Nu sunt interesat de masini "coafate", revopsite total, tunate (inclusiv motoare cu puteri ridicate), lovite, reconstruite, fara istoric, cu motoare schimbate sau umblate in ele.

    Am ajuns la stadiul la care sa stiu cam tot ce e pe piata, deci daca aveti sugestii din alte surse decat ce se gaseste pe net, nu ezitati sa ma informati.
    Pana acum am gasit 2 masini in Germania, ce imi intruneau cerintele, masini care s-au dat instant, adica in mai putin de 24 de ore de cand a aparut anuntul.
    Una a fost teapa, desi am raportat anuntul, vad ca inca mai este valabil.
    Am mai gasit si masini foarte ieftine, probabil sunt tot niste pacaleli, si cei care au postat sunt intermediari care isi fac un portofoliu.
    Si mai sunt si anunturile la care nu am primit raspuns.

    Bugetul este pana in 20.000 Euro, si va fi raportat la cum se prezinta masina.

    De ce am postat in aceasta sectiune, si nu la anunturi de cumparare?
    Pentru ca astept si sugestiile voastre.

    Multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce sugestii sa mai astepti. Stii foarte bine ce ai de cumparat si oricum ai toate informatiile aici pe forum si in aceasta arie iar asta inseamna sa ne repetam cu raspunsurile si asta nu este acceptat pe forum.
    Si pentru ca oricum nu aveai voie si nici nu puteai face asta. Invata pe de rost regulamentul forumului.
     
  15. Curta Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2022
    Locație:
    Toplita
    Masina:
    Audi A6, 2700, 2008
  16. csaba82 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Salutare tuturor. Vreau sa va cer părerea înainte de a achiziționa un Q7. Am citit de la început acest topic, inclusiv cele cu referire la probleme ce pot sa apăra la el. Problema mea ar fi ca nu prea ma pricep la mecanica, ca sa zic sunt un utilizator al produsului și partea de probleme îl las in seama celor cu pricepere. Țin sa Menționez ca am un A4 de care sunt super mulțumit și o echipa de la un service, care la fel, și-a făcut treaba cu brio in anii in care am fost la ei. Cunosc costurile de întreținere la un Audi, dar Q7 e o alta categorie….
    Dacă puteți spune cate ceva despre modelul din 2015-2019. Având in vedere ca a trecut ceva vreme de la lansare, poate știți mai multe despre seria de mai sus. Sunt foarte nedumerit in privința lor și am vazut și aici pe forum un exemplu in care Lucian a anunțat bucuros in 2017 ca își ia Q7 nou, din spusele lui nu foarte ieftin si in 2019 deja posta in topicul cu probleme la motor, ca aude un sunet ciudat “tacataca” :) … la mașina de un an si la 40000km. Poate zic o prostie, dar o alta cunoștința zice ca el schimba al treilea motor la un Q7 S-line si vrea sa scape de el definitiv… ca sa evit seria 2015-2019 cu cod motor CRCT 200kw. <= exista așa ceva? Chiar sunt probleme reale? Va Multumesc anticipat!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sunt probleme la toate motoarele 3.0 TDI. Si inainte erau dar NU asa multe ca acum. Puneti deoparte un minim de 5.000-7.000 euro pentru ca doar remedierea pierderii de ulei dintre motor si cutie te va costa minim 5.000 euro.
     
  18. csaba82 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Înțeleg partea asta de poate sa apară, dar este vreo serie sau cod de motor care e mai sigur, sau problemele sunt generale ? La seria noua 2019-2024 s-a mai îmbunătățit la diesel sau recomandarea ar fi spre hibrid ? Orice informație e bine venită. Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    csaba82 apreciază asta.

Distribuie pagina asta