Salutare prieteni, Am vandut A6 din dotare și vreau sa trec la suv, am găsit câteva dar cel de jos mi-a atras atenția fiind foarte dotat... Încă nu am discutat cu omul, nu am cerut seria... Urmează sa o verific la Audi. Dar voi ca posesori ce părere aveți? Cutia pe aceasta masina este AISIN cumva? https://www.olx.ro/oferta/audi-q7-e...-euro-6-panoramic-keyless-camera-IDecKxZ.html
La km aia fii atent la distributie, cutie, admisii, injectoare, EGR, suspensie, etc. Sunt lucruri destul de costisitor de remediat. Nu lua un 3.0TDI fara o verificare amanuntita (fie el Euro4 / 5 sau 6, problemele comune sunt cam aceleasi). Ce observ este ca foarte rar se mai gasesc masini de 10+ ani recent aduse cu mai mult de 230-240.000 km. Cred ca au inceput nemtii sa faca economie sau folosesc transportul in comun mai mult decat in trecut. In schimb, pe mobile.de gasesc mii de masini 2015-2016 cu 350-400.000 km. Toate astea “impecabile” vad ca ajung in Romania, culmea, mai ieftine ca in Germania.
Salut audi66 Da asa m-am gândit și eu. Intradevar masina are istoric la zi in audi. Ultima întrare august 2020 la 325.000 km Are câteva intrari la care scrie mai mult decât maintenance job. La 210.000 km EGR 240.000 km injector (nu stiu daca toate sau doar 1) 280.000 km scrie ceva de distribuție mi a spui băiatul de la reprezentanta dar din ce își da el seama e vorba doar de întinzător. În rest sunt cu maintanace job. Probabil ulei și filtre. Are uleiul schimbat la fiecare 20.000 km, undeva la 2 schimburi pe an. Mai caut. Nu sunt super convins deși masina este foarte dotata pentru 14.000 euro și istoric. Drumuri bune
Cu istoric la zi, banuiesc ca are si ceva probleme rezolvate in reprezentanta. 3-350.000 km nu sunt multi pentru un V6 diesel, daca a fost intretinut cum trebuie. Problema este ca de acolo incep bubele V6-lui, pentru care trebuie sa te pregatesti psihic si financiar. Cele mai costisitoare de remediat fiind distributia si problema span-ului in sistemul de injectie. Nu cred ca o sa gasesti vreunul cu distributia si injectoarele inlocuite in reprezentanta la banii astia. Doar dauna totala, reparata si revanduta sau cu vreo 5-600.000 km. 6 injectoare in reprezentanta costa undeva la 4000 €uro, doar piesele. Distributia undeva la 2000 €uro, la fel, doar piesele.
Acuma poti sa il iei linistit, i-a dat vre-o suta de mii inapoi, la km astia nu mai sunt asa multe probleme ).
Tot 234.500 avea si cand a postat el anuntul. Probabil i-a facut vreo verificare de a aflat de ultima intrare in reprezentanta la 325.000.
Salutare, colegi! Caut de ceva vreme un q7 și am găsit asta: https://www.olx.ro/oferta/audi-q7-a...2cp-matrix-virtual-cockpit-trapa-IDeGvzP.html 28000 ultimul preț! O vreau pentru concedii! Ce ziceți? Merită? Mulțumesc anticipat pentru pareri!
Salutare, M-am hotarat sa incerc un Audi Q7 2008-2009. Am gasit 2 care imi plac, ambele 2008 in carte si serie, dar unu are motor CASA si unu BUG. Ce sa aleg ? CASA sau BUG ? Va multumesc.
De aproape o luna sunt in cautarea unui Audi Q7. Pentru a nu imi pierde vremea mi-am impus criterii ferme de cautare: motorizare 3.0 TDI, (nu as merge pe varianta de 204 cai), an: 2011-2015, km: maxim 250.000 (dar aici e relativ), ca dotari ma intereseaza minim si obligatoriu: trapa panoramica, keyless entry, keyless go, senzor unghi mort, scaune fata sport, incalzite si cu memorie, climatizare spate, camera marche-arriere, Nu am aprofundat ce este mai ok (fiabilitate fata de confort): cutia cu 6 sau 8 rapoarte, suspensia pneumatica sau clasica, deci accept oricare varianta, M-ar mai incanta: bord piele, 6 locuri, sistem audio Bose sau Bang & Olufsen, ecrane in tetiere, senzori parcare fata, incalzire locuri spate, Nu as vrea: culoare alba, argintie. Am tot sudiat "cazul", si desi mi-am facut lectiile temeinic, sunt sigur ca mi-au scapat multe aspecte (inca fac conspect la brosurile vremii ca sa vad ce dotari si optiuni erau pe masina). Nu sunt interesat de masini "coafate", revopsite total, tunate (inclusiv motoare cu puteri ridicate), lovite, reconstruite, fara istoric, cu motoare schimbate sau umblate in ele. Am ajuns la stadiul la care sa stiu cam tot ce e pe piata, deci daca aveti sugestii din alte surse decat ce se gaseste pe net, nu ezitati sa ma informati. Pana acum am gasit 2 masini in Germania, ce imi intruneau cerintele, masini care s-au dat instant, adica in mai putin de 24 de ore de cand a aparut anuntul. Una a fost teapa, desi am raportat anuntul, vad ca inca mai este valabil. Am mai gasit si masini foarte ieftine, probabil sunt tot niste pacaleli, si cei care au postat sunt intermediari care isi fac un portofoliu. Si mai sunt si anunturile la care nu am primit raspuns. Bugetul este pana in 20.000 Euro, si va fi raportat la cum se prezinta masina. De ce am postat in aceasta sectiune, si nu la anunturi de cumparare? Pentru ca astept si sugestiile voastre. Multumesc.
Nu ai ce sugestii sa mai astepti. Stii foarte bine ce ai de cumparat si oricum ai toate informatiile aici pe forum si in aceasta arie iar asta inseamna sa ne repetam cu raspunsurile si asta nu este acceptat pe forum. Si pentru ca oricum nu aveai voie si nici nu puteai face asta. Invata pe de rost regulamentul forumului.
Salut, Doresc sa cumpar un Q7 2016, 3.0 TDI. Eu am gasit aceasta oferta interesanta. https://www.autovit.ro/anunt/audi-q7-3-0-tdi-quattro-tiptronic-ID7GXYJ9.html
Salutare tuturor. Vreau sa va cer părerea înainte de a achiziționa un Q7. Am citit de la început acest topic, inclusiv cele cu referire la probleme ce pot sa apăra la el. Problema mea ar fi ca nu prea ma pricep la mecanica, ca sa zic sunt un utilizator al produsului și partea de probleme îl las in seama celor cu pricepere. Țin sa Menționez ca am un A4 de care sunt super mulțumit și o echipa de la un service, care la fel, și-a făcut treaba cu brio in anii in care am fost la ei. Cunosc costurile de întreținere la un Audi, dar Q7 e o alta categorie…. Dacă puteți spune cate ceva despre modelul din 2015-2019. Având in vedere ca a trecut ceva vreme de la lansare, poate știți mai multe despre seria de mai sus. Sunt foarte nedumerit in privința lor și am vazut și aici pe forum un exemplu in care Lucian a anunțat bucuros in 2017 ca își ia Q7 nou, din spusele lui nu foarte ieftin si in 2019 deja posta in topicul cu probleme la motor, ca aude un sunet ciudat “tacataca” … la mașina de un an si la 40000km. Poate zic o prostie, dar o alta cunoștința zice ca el schimba al treilea motor la un Q7 S-line si vrea sa scape de el definitiv… ca sa evit seria 2015-2019 cu cod motor CRCT 200kw. <= exista așa ceva? Chiar sunt probleme reale? Va Multumesc anticipat!
Da, sunt probleme la toate motoarele 3.0 TDI. Si inainte erau dar NU asa multe ca acum. Puneti deoparte un minim de 5.000-7.000 euro pentru ca doar remedierea pierderii de ulei dintre motor si cutie te va costa minim 5.000 euro.
Înțeleg partea asta de poate sa apară, dar este vreo serie sau cod de motor care e mai sigur, sau problemele sunt generale ? La seria noua 2019-2024 s-a mai îmbunătățit la diesel sau recomandarea ar fi spre hibrid ? Orice informație e bine venită. Multumesc.
Urmareste acest topic: https://vwforum.ro/topic/140925-porsche-macan-s/ cap coada si fa tot ce este scris acolo daca o sa vrei sa iti cumperi 3.0TDI. Bafta pentru ca ai nevoie.