1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Bateria are 2 ani si 8 luni, OE cu cod BEM, test baterie facut, am dat jos in seara asta alternatorul, maine o sa schimb inel colector.Am atasat 2 poze pt orice eventualitate, ce recomandati ? alt regulator sau inlocuiesc carbunii ? As inlocui si regulatorul. Multumesc
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu l-as reconditiona deja tot, odata ce l-ai dat jos iti convine.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E praf colectorul si carbunii din regulator sunt terminati.

    Se vede clar ca in partea superioara mai face contact doar cand vrea el.

    Un colector este 10-15 lei, un set de carbuni vreo 5-10 lei.

    Daca nu gasesti piese Valeo, pune AS-PL, sunt foarte buni.
     
  4. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    In afara faptului ca se aprinde ESP-ul si palpaie luminile in plafoniera, ce se poate intampla daca "mecanicul" a schimbat la masina mea un alternator Valeo cu unul nou Bosch ,ambele de 180A ? In rest, masina functioneaza normal
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate sa ramai in drum.
     
  6. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Multumesc frumos pentru ajutor. Voi incerca sa schimb inelele colectoare la alternatorul vechi Valeo si sa il montez inapoi. ( aveam cumparat kit-ul de reparatie pentru acest alternator dar am preferat sa pun un alternator nou.) Toate cele bune si multumesc inca odata pentru efortul pe care il faceti sa ne ajutati pe noi cei nestiuitori.
     
  7. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Repararea rotorului de la alternatorul Valeo a esuat. Va trebui sa cumpar alt alternator. Am gasit unul nou cu acelas cod OEN 03G 903 016A dar este marca Ridex. Se potriveste Ridex in loc de Valeo ?
    Multumesc anticipat.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum a esuat ? Nu e chiar science-fiction de inlocuit.
    Ai rupt firele de la baza colectorului sau ce s-a intamplat ?
     
  9. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Cand am desfacut inelele colectoare sa rupt firul de la bobina, era copt in adeziv. Am ramas cu el mai scurt . Apoi l-am inadit cu alt fir cu cositor si clema stransa cu patentul. Am izolat bine cu silicon 200° C. In final am verificat cu aparatul de masura toata lucrarea si a fost Ok. Azi l-am montat , am masurat la alternator si aveam 14.2 V . Dupa 15 minute de functionare am ramas cu 12 V. Am demontat din nou alternatorul si cand am masurat la inelele colectoare nu mai aveam circuit inchis. Cred ca a cedat un fir. Nu am siguranta pe acele fire de la rotor .Nu vreau sa raman jn drum. Sunt din Germania si e scumpa platforma. Mentionez ca un mecanic ...frizer ...mi-a pus un alternator Bosch asemnator ca si cod OEN...si de aici ESP-ul aprins si luminile in plafoniera palpaie. Am gasit alt alternator nou cu acelas cod ca si pe Valeo....dar este marca Ridex. Am dat 125 € pe Bosch. Ridex costa 200€. Ce ma sfatuiti sa fac? As cumpara doar rotorul dar am gasit de 12 V ...am nevoie de 14 V. Este acelas lucru?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la dezmembrari si cauta un alternator cum ai tu pe masina care oricum este mai bun fata de ala al tau care s-a dus la cele vesnice. Ajungi in tara si aici vezi mai departe ce ai de facut.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am inlocuit colectorul la zeci de alternatoare pana acum fara probleme, printre care si alternatorul meu la cca. 450.000 km si firele erau tepene.
    Te-ai grabit si ai facut-o lata. Probabil ai batut direct in fir cand ai incercat sa inlaturi adezivul.
    Asculta sfatul lui Cristi.
    Cu Ridex s-ar putea sa patesti fix aceeasi problema ca si cu cel Bosch.
     
  12. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Ok. Multumesc mult pentru sfaturi. Sarbatori cu pace si bucurii va doresc tuturor.
     
  13. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Am gasit problema la rotor. Fir dezlipit la unul de la bratele inelelor colectoare.(intr-o parte firul l-am strans intre cleme iar in cealalta parte s-au rupt acele cleme mici si doar am lipit firul ) de aici si problema. Am folosit cositor Sn60% Pb40% temp. de topire 190°. Intrebarea mea este : Trebuia sa folosesc un cositor cu o temperatura de topire mai ridicata? avand in vedere turatia si caldura degajata de rotor. Acelas cositor l-am folosit si la lipirea perilor la regulator.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie obligatoriu cositorit in ambele parti.
     
  15. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Poti sa stai linistit legat de cositor, temperatura din compartimentul motor n-o sa ajunga la 190 de grade. Majoritatea componentelor din compartimentul motor sunt proiectate sa functioneze pana la 150-155 de grade.
     
  16. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Multumesc mult pentru info. Toate cele bune va doresc
     
  17. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Salut,
    Zilele trecute m-am decis să înlocuiesc acumulatorul de pe mașină, care nu știu dacă era cel original, respectiv o Varta AGM de 92 Ah (poza atasata) cu unul nou marca Varta de 110 Ah (fără AGM). Am ales acest model la sfaturile celor de la magazinul cu baterii, menționez faptul că mașina mea nu are start/stop dar are foarte mulți “consumatori”. Cea cumpărată acum nu a venit cu un cod BEM și am mers la cineva care mi-a codat o însă pe diagnoza lui o vede ca fiind de 100 Ah.
    Este normal sau trebuie să mai caut coduri BEM până nimeresc unul de 110 Ah ?
    Mulțumesc.
     
  18. Kosmyn_aurel89

    Kosmyn_aurel89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2019
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 2.0 tdi Caha
    Cauta aici in topic pe la pag 60-70 (nu mai stiu exact) pentru a coda bateria noua o sa gasesti codarea pentru bateriile non AGM, cod original si cod BEM pentru a coda pentru amperajul de 110 Ah. Mergi la cineva care se pricepe.
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Uite, cred asta ar fi cam ultimul cod BEM pentru baterie de 110 Ah.
    000915105DL
    VA0341007716T
     
    NoName05 și BogdanelSKY apreciază asta.
  20. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @BogdanelSKY In poza atasata de tine, este baterie originala, trebuia sa-ti cumperi tot de aia, tot de 92 Ah, cum a venit masina din fabrica.
     

Distribuie pagina asta