@vlad_vpv: vrei sa pui k04-064? la downpipe e banal, doar sudez flansa S3, la iesirea turbo (spre admisie) trebuie un cot 90 grade si o alta reductie fata de ce am acum. @micu86 si-a pus k04-064 pe B7 si stiu ce trebuie facut. Problema e ca la mine trebuie adaptor chiulasa si am gasit doar la 350e: https://www.carbonne.nl/vag-tfsi-turbo-to-20vt. Poate daca as gasi pe cineva sa-mi faca in Romania, m-as baga. Bielele IE pe care le-am luat sunt cu bolt pe 19. @Chriss_Deejay: cred ca o sa fie apa la vara. Rationamentul mea e ca e bine sa fie cat mai subtire la rece indiferent de anotimp (in Romania). Chiar si vara pe canicula, rar de tot pornesc masina la pranz sa zici ca 0w e prea subtire fata de 5w, iar dimineata sunt 20 si seara or fi 30 grade. Asta asa, la suprafata, nu am studiat efectiv cat sunt de vascoase 0w fata de 5w... poate fac o comparatie la ureche Mobil 1 New Life cu Ravenol VSI 5w40 cand il scot, ca mai am niste bidoane de VSI. O sa vad cum merge cu 0w40 respectiv cand o veni caldura si poate raman pe asa ceva dupa ce termin VSI
Te invidiez caci ai un "model" dupa care sa te iei..la mine downpipe-ul e mai cotuit..cat despre placa adaptoare..poate te ajuta: http://www.tmg-performance.com/en/k04064-20vt.html - Incl. Tax: €260.40 cu suruburi si tot ce ai nevoie ( asta daca alegi varianta "durerile de cap trec uneori cu €" ) O alta varianta ar fi https://www.facebook.com/borpm/ - am vorbit cu baietii si pot face face fara probleme daca le dai desen cu cote cu placa de maxim 12mm grosime, desi mi se pare cam subtire - pret estimativ 150RON Varianta aleasa de mine - M-am dus la un fost maistru de uzina, cu garnitura si galeria de k03 mi-o face cu placa de 15mm, imi da si bolturi si urmeaza sa ma duc maine cu turbina de tfsi sa imi ia semne pentru gaurile cu filet interior - nu stiu ce va iesi - pret 350lei
Felicitari pentru masina si investitii !! Nu-mi vine sa cred cat de frumos ii sta cu kit-ul de s pe culoarea asta,de abia astept sa o aduc si eu pe a mea la fel :D
177,820 km Am facut un singur drum anul asta Cred ca Mobilul 0w40 e mult mai subtire, jur ca fuge mai bine cu el Caranda Maxima 85 Ah nu mai putea sa invarta si am zis ca 5 ierni ii ajung. Eu sunt multumit de ea la ce a indurat (nepornita cu lunile, drumuri scurte cu muzica). Problema e ca s-au scumpit f rau si am zis ca mai bine iau ceva strain la aceiasi bani: Exide Premium 85 Ah, 418 lei livrata. Pare 2018 dupa cod, problema e ca nu reusesc sa ii fac register. Sa ma mai complic cu garantia?
M-am dus aici: https://www.exidecare.com/register-your-battery/ Si zice: Please enter valid battery serial number. Acelasi cod mi-l accepta pe https://crm.exidereachout.com/irj/portal/anonymous?guest_user=batregex (doar cu IE merge). Dar pot alege doar India.
Am inteles. Tu vrei sa verifici bateria ca si provenienta. Ti-e frica sa nu fie fabricata "pe vapor". Eu atat iti spun: mai nene, voi aveti timp de pierdut. pai nu era mai bine inainte fara toate "tampeniile" astea ?
Era pana acum am mers la risc si n-am avut probleme, dar in ultima vreme mi s-au tot stricat chestii in garantie sau a trebuit sa aplic la asigurari si am zis sa fiu acoperit pe toate partile
Am dat de tipii care asigura garantii Autonet, masurat, totul ok nu prea inteleg ce natie sunt Exide, pe baterie zice made in EU, insa doar de indieni am dat sa vedem cat tine.
Firma mama in SUA, dar bateriile fabricate prin EU. In 2001 vindeau baterii uzate ca fiind noi. Pentru asta au platit cu varf si indesat, 27.5 mil $ plus 10 ani de inchisoare pentru executivul companiei.
Super bateria. Dupa 2, maxim 3 luni nu mai mergea nici inchiderea centralizata, nici bordul nu se aprindea. Abia palpaia becul de la usa soferului. Dupa inca o luna nu mai palpaia nici becul ) Am dus-o la garantie, mai avea 2v. Dupa 20 ore de cand au scos-o de la incarcat indica 12.91v, 100% health, 100% charge cica. Caranda tot de 85ah in FIX aceleasi conditii nu a avut greturi ani de zile
Bateria respectivă dacă a ajuns la 2 volți este bună pentru reciclare. În mod normal, o baterie "clasică" se încarcă pe redresor cu 10% din capacitate la 14.4V. Plus că trebuia să-i facă câteva cicluri încărcare - descărcare înainte să o returneze. Verifică ce curent trage din baterie după ce o închizi și intră în sleep mode.
Bateria Exide s-a dus dracului de tot (la scurt timp dupa ce am fost cu ea la service). Penibil ca o baterie noua mare sa moara asa repede. Anul urmator o sa rezolv cu garaj/curte si o sa am timp si de B6 FWD
Varta mea imediat face 6 ani and still going strong. Si intr-unul din ani, am si chinuit-o rau pentru ca pornea greu motorul. So, nu stiu altii de ce se plang dar eu nu am avut probleme (Varta Silver Dynamic - 85Ah, 800A).
2021-03-05: am luat o baterie Varta Silver AGM 60AH 680A (560901068D852). 2021-10-04: facut ITP. Proiectoarele, grilele si FMIC-ul câș sunt pe lista de TO DO
Am uitat ceva. 2021-09-15: schimbat uleiul - Mobil1 0w40 new life, formula veche din stocul pt B8 ) au ticait ceva tachetii dinspre distributie ca statuse mult timp nepornita, am lasat motorul la ralanti ~20 min, am mers cativa km si si-a revenit. Am impresia ca se si incalzeste mult mai greu decat 1.8T rosu stock cu 5w30. Am luat si o joja OE, joja Vaico de o luasem pt B6 rosu arata putin aiurea: 06B115611R Atat indica cu masina super scursa si doar 4.0L ulei + inca 150ml Ceratec: