1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8t Fwd

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 1 Mai 2013.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Ce tinerica este ! :-)
    Sunt curios cum se comporta uleiul dupa 5000km. Keep us in the loop. :-)
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @vlad_vpv: vrei sa pui k04-064? la downpipe e banal, doar sudez flansa S3, la iesirea turbo (spre admisie) trebuie un cot 90 grade si o alta reductie fata de ce am acum.

    @micu86 si-a pus k04-064 pe B7 si stiu ce trebuie facut.
    Problema e ca la mine trebuie adaptor chiulasa si am gasit doar la 350e: https://www.carbonne.nl/vag-tfsi-turbo-to-20vt. Poate daca as gasi pe cineva sa-mi faca in Romania, m-as baga.
    Bielele IE pe care le-am luat sunt cu bolt pe 19.

    @Chriss_Deejay: cred ca o sa fie apa la vara.
    Rationamentul mea e ca e bine sa fie cat mai subtire la rece indiferent de anotimp (in Romania). Chiar si vara pe canicula, rar de tot pornesc masina la pranz sa zici ca 0w e prea subtire fata de 5w, iar dimineata sunt 20 si seara or fi 30 grade. Asta asa, la suprafata, nu am studiat efectiv cat sunt de vascoase 0w fata de 5w... poate fac o comparatie la ureche Mobil 1 New Life cu Ravenol VSI 5w40 cand il scot, ca mai am niste bidoane de VSI.
    O sa vad cum merge cu 0w40 respectiv cand o veni caldura si poate raman pe asa ceva dupa ce termin VSI :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Te invidiez caci ai un "model" dupa care sa te iei..la mine downpipe-ul e mai cotuit..cat despre placa adaptoare..poate te ajuta:
    http://www.tmg-performance.com/en/k04064-20vt.html - Incl. Tax: €260.40 cu suruburi si tot ce ai nevoie ( asta daca alegi varianta "durerile de cap trec uneori cu €" )
    O alta varianta ar fi https://www.facebook.com/borpm/ - am vorbit cu baietii si pot face face fara probleme daca le dai desen cu cote cu placa de maxim 12mm grosime, desi mi se pare cam subtire - pret estimativ 150RON
    Varianta aleasa de mine - M-am dus la un fost maistru de uzina, cu garnitura si galeria de k03 mi-o face cu placa de 15mm, imi da si bolturi si urmeaza sa ma duc maine cu turbina de tfsi sa imi ia semne pentru gaurile cu filet interior - nu stiu ce va iesi - pret 350lei
     
    lowlife și DonDoneL apreciază asta.
  4. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    Felicitari pentru masina si investitii !!
    Nu-mi vine sa cred cat de frumos ii sta cu kit-ul de s pe culoarea asta,de abia astept sa o aduc si eu pe a mea la fel :D
     
    lowlife apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    177,820 km

    2018-09-22__18.14.16-01.jpeg

    Am facut un singur drum anul asta :( Cred ca Mobilul 0w40 e mult mai subtire, jur ca fuge mai bine cu el :)

    Caranda Maxima 85 Ah nu mai putea sa invarta si am zis ca 5 ierni ii ajung. Eu sunt multumit de ea la ce a indurat (nepornita cu lunile, drumuri scurte cu muzica). Problema e ca s-au scumpit f rau si am zis ca mai bine iau ceva strain la aceiasi bani: Exide Premium 85 Ah, 418 lei livrata. Pare 2018 dupa cod, problema e ca nu reusesc sa ii fac register. Sa ma mai complic cu garantia?

    IMG_20180922_102754.jpg IMG_20180921_185207.jpg

     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tradu
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am inteles. Tu vrei sa verifici bateria ca si provenienta. Ti-e frica sa nu fie fabricata "pe vapor". :) Eu atat iti spun: mai nene, voi aveti timp de pierdut. :) pai nu era mai bine inainte fara toate "tampeniile" astea ?
     
    alanb1 și Sergio apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Era :) pana acum am mers la risc si n-am avut probleme, dar in ultima vreme mi s-au tot stricat chestii in garantie sau a trebuit sa aplic la asigurari si am zis sa fiu acoperit pe toate partile :)
     
    DonDoneL apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am dat de tipii care asigura garantii Autonet, masurat, totul ok :arco: nu prea inteleg ce natie sunt Exide, pe baterie zice made in EU, insa doar de indieni am dat :) sa vedem cat tine.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Firma mama in SUA, dar bateriile fabricate prin EU.
    In 2001 vindeau baterii uzate ca fiind noi.
    Pentru asta au platit cu varf si indesat, 27.5 mil $ plus 10 ani de inchisoare pentru executivul companiei.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Super bateria. Dupa 2, maxim 3 luni nu mai mergea nici inchiderea centralizata, nici bordul nu se aprindea. Abia palpaia becul de la usa soferului. Dupa inca o luna nu mai palpaia nici becul :))
    Am dus-o la garantie, mai avea 2v. Dupa 20 ore de cand au scos-o de la incarcat indica 12.91v, 100% health, 100% charge cica.
    Caranda tot de 85ah in FIX aceleasi conditii nu a avut greturi ani de zile :)
     
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Esti sigur ca nu ai vreun consumator extra ? :)
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Bateria respectivă dacă a ajuns la 2 volți este bună pentru reciclare. În mod normal, o baterie "clasică" se încarcă pe redresor cu 10% din capacitate la 14.4V. Plus că trebuia să-i facă câteva cicluri încărcare - descărcare înainte să o returneze.

    Verifică ce curent trage din baterie după ce o închizi și intră în sleep mode.
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Asta trebuie sa vad, ce consum are in sleep. Mi-au zis ca limita e 60mA.
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Bateria Exide s-a dus dracului de tot (la scurt timp dupa ce am fost cu ea la service). Penibil ca o baterie noua mare sa moara asa repede.

    Anul urmator o sa rezolv cu garaj/curte si o sa am timp si de B6 FWD :)

    b6_3.png
     
    Chriss_Deejay, Oudi, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  17. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Varta mea imediat face 6 ani and still going strong. Si intr-unul din ani, am si chinuit-o rau pentru ca pornea greu motorul. :)
    So, nu stiu altii de ce se plang dar eu nu am avut probleme (Varta Silver Dynamic - 85Ah, 800A).
     
    lowlife apreciază asta.
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    lie.jpg

    2021-03-05: am luat o baterie Varta Silver AGM 60AH 680A (560901068D852).

    2021-10-04: facut ITP. Proiectoarele, grilele si FMIC-ul câș sunt pe lista de TO DO :(

    itp.jpg
     
    Chriss_Deejay și AlexPTB apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am uitat ceva.

    2021-09-15: schimbat uleiul - Mobil1 0w40 new life, formula veche din stocul pt B8 :)) au ticait ceva tachetii dinspre distributie ca statuse mult timp nepornita, am lasat motorul la ralanti ~20 min, am mers cativa km si si-a revenit.
    Am impresia ca se si incalzeste mult mai greu decat 1.8T rosu stock cu 5w30.

    Am luat si o joja OE, joja Vaico de o luasem pt B6 rosu arata putin aiurea: 06B115611R

    upload_2021-10-26_19-23-41.png

    Atat indica cu masina super scursa si doar 4.0L ulei + inca 150ml Ceratec:

    upload_2021-10-26_19-24-32.png
     
    Chriss_Deejay, AlexPTB și DonDoneL apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am schimbat iar uleiul, CFS 5w40 NT+ si 150ml LM MOS2 + RCA si ITP.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.

Distribuie pagina asta