1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. Hamer

    Hamer 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A6 4B C5, 1.9 TDI/131/ AVF/2002
    Crede-mă că am încercat, iar la montare aveam aceeași eroare. În schimb am observat ceva.... Rezistența printului de cărbune era de 59k ohmi (pinul 1-3), în schimb suma rezistenței între pinii 1-2 și 2-3 depășea rezistența inițială cu 2-3 kohmi. Asta după ce a fost curățat potențiometrul. În general acest fenomen la potentiometre apare la contact wiper imperfect, deci nu știu ce să zic. Inițial suma rezistenței trebuia să fie egală sau 1-2 kohmi mai mică.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci, altul.
     
    Hamer apreciază asta.
  3. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Buna ziua tuturor,
    La masina mea, un audi A6 C5 din 2004 motor 2.5 tdi, ventilatorul din fata masina cel mic merge continuu la fel ca cel din masina. Cand maresc sau micsorez turatia din butoane la ventilatorul din masina asa merge si cel de afara. Intrebarea mea este: asa trebuie sa functioneze ventilatorul de racire (cel de pe trager) pentru clima sau sau e vreo problema electrica ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Apr 2020
  4. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Salutare,
    Unde este montat senzorul de temperatura interioara al sistemului de aer conditionat ? Masina este un audi A6 C5 din 2004 2.5 tdi cod motor BFC. Multumesc.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai doi in tubulaturile de aer la capetele bordului si unul in climatronic unde e grilajul ala pe mijloc, care si ala are rol de a citi temp interioara.
     
  6. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Multumesc pentru raspuns.
     
  7. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Buna seara,
    Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru ventilatorul ala din fata pentru clima ? Mentionez ca masina este un audi A6 C5 2.5 tdi din 2004 cod motor BFC.
    Problema care o am este ca nu mai cupleaza deloc electroventilatorul. Daca il alimentez pe direct functioneaza. Mai mentionez faptul ca cele doua fire care vin de la ventilator, intra undeva intr-un releu 214 care e pozitionat langa bidonasul de la servo.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa cum pui intrebarile te sfatuiesc sa mergi la electrician auto specializat pe VAG pentru ca altfel tu ar trebui sa stii exact cum sa citesti o diagrama electrica din ELSA.
    Iti dau un sfat: daca ai alimentare si firele au alimentare inlocuieste direct electroventilatorul fara sa mai astepti altceva.
    Chiar daca, dupa inlocuire, mai sunt probleme ai eliminat o cauza si oricum ii ajunge ca durata de viata electroventilatorului masinii pe care il ai acum.
    Mai departe inlocuiesti modulul de comanda al electroventilatorui (GW-ul) cu unul nou obligatoriu si original. Sa nu te aud ca piesa este scumpa si nu merita inlocuit fara sa verifici. Poti face asta doar dupa ce mergi la un electrician auto profesionist, nu un agarici, si la care tu nu ai fost.
    Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  9. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Mersi pentru raspuns. Sambata am sa caut pe cineva care se ocupa si de clima si am sa revin cu un rezultat aici. Va multumesc.
     
  10. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Bună ziua.
    Masina este un A6 C5 din 2004 motor 2,5 tdi. Problema care o am este ca îmi apar vreo 6 erori (poza 1 atasata) și toate spun același lucru. Limita superioara admisa depășită. Este posibil sa fie vorba despre ceva siguranțe defecte sau sa se arda acele potențiometre de la toate motorasele ? Am facut alinierea capetelor (poza 2 si 3 atasata)

    20230330_160356.jpg
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e ok procedura pentru alinierea clapetelor. Iti atasez schema electrica, verifica si sigurante si soclurile acestora, o conexiune de "minus", pare sa fie o problema comuna. Vezi si fizic daca motorasele/clapetele isi fac cursa asa cum trebuie.
     
  12. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
  13. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Bună ziua tuturor,
    Am descoperit ca la acea rezistenta cu țepi se încălzesc cablurile. Oare de acolo sa fie și acele erori si ca nu am căldură in masina ? Menționez ca pe partea dreapta sub torpedo functioneaza toate motorasele

    Am bătut un pic în acel motoraș V158 și a pornit căldură pe toate părțile. Dar totuși de ce se încălzesc acele fire de la mufa din rezistenta cu tepi ? Motorasele functioneaza acum toate. Refac o diagnoza și revin
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi de urgenta le electrician auto profesionist si inlocuieste toate acele fire deja distruse care deja au luat foc si mai sunt si ruginite spirele de cupru ale firelor. Scoate pinii din mufa, tai firele si pinii, atasezi la fiecare fir un nou fir cu pin nou si introduci firele cu pinii cei noi in mufa conform cum au fost. Vezi ca risti sa iei foc daca nu mergi la electrican. Ti s-a spus sa cauti un electrician competent si ti-am spus asta de acum 2 ani dar vad ca insisti sa faci tu niste lucruri aiurea. Nu mai face tu diagnoza pentru ca o faci degeaba. Schimba V158 pentru ca este deja blocat. Cumperi DOAR si OBLIGATORIU marca Valeo sau OE.

     

Distribuie pagina asta