1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o simpla curiozitate sau ai o problema ?
     
  2. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Am o problema cu incalzirea. Am chimbat calorifer care se credea ca este ifundat, schimbat supapa control agent frigorific care chipurile nu ar face corect impartirea aer. Uneori face caldura bine in partea dreapta mai putin bine in stanga la sofer, uneori lucreaza perfect alteori asa cum am spus.
    La tester nu da nici o eroare asa ca trebuie sa elimin cauza si de aceea cred ca a venit randul acestui furtun.
    Cu motorul pornit sufla aer cald bine in partea dreapta si mai putin bine in stanga.
    S-a miscat furtunul acesta, s-a apasat pe el sa se vada daca este vreo piesa acolo si ce credeti: a inceput sa functioneze corect, peste tot, incalzirea.
    Cand instalatia este cuplata pe AC sufla uniform si corect peste tot. Ma gindeam sa aflu ce este in acest furtun pana luni cand se va incepe lucrul la dezmembrari fiindca voi lua un furtun de la dezmembrari si il voi taia sa vad ce este acolo si ce anume face acel furtun ca sa elimin si aceasta suspiciune.
    Daca sunt persoane care au desfacut asa ceva si imi poate spune ce au gasit acolo le multumesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reciteste-ti postarile, nu ai spus nimic legat de nici o problema sau inlocuire calorifer, supapa, etc.

    Ce bloc de valve ai pus, nou (OE sau aftermarket) sau second-hand ? Ai facut Basic Settings pe Auto HVAC ?
    Poate problema ta este din clapete / voleti / actuatoare / motorase, care nu dau eroare dar posibil sa nu lucreze corect.
     
  4. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Va multumesc mult ca va bateti capul cu mine.
    Am citit toate postarile legate de incalzire si racire si am concluzionat ca ar fi cauze - calorifer infundat cam 90 la suta si valvele cam 10 la suta. Am montat calorifer nou, nu am rezolvat. Am trecut la valve AM nu am rezolvat. Am inversat un bloc de valve de la o masina ca a mea, bloc care functioneaza ok al lui la mine si al meu la el si nimic. Am observat ca atunci cand functiona masina, ca mecanicul "a luat la intrebari" furtunul ala din poza si masina si-a revenit. A doua zi dimineata la fel, baga aiurea dar cand se misca furtunul acela mentionat isi revine. Trebuie neaparat sa elimin furtunul. S-a desfacut sub bord stanga si dreapta tot ce se vede acolo lucreaza corect cand schimbi din bord. Acum sunt "la pasul" cu furtunul sa vadem ce este acolo. Mecanicul spune ca nu este corect circuitul de intrare. Adica nu este corect sa functioneze pe acelasi furtunl cu circuitul de retur deci se poate ca pe acel furtun in acel punct sa fie vreo piesa si asta vreau: sa elimin acel by-pass cu ajutorul vostru, pentru care va multumesc din suflet .
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci da direct furtunul tau jos, taie colierele si vezi ce este acolo. La montaj, pui coliere normale.

    Orice piesa are un cod OE pe ea, ori se comanda separat, ori se comanda furtunul cu totul daca reperul respectiv nu este disponibil separat.
     
  6. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Multumesc,
    Pana luni nu am cum sa aflu daca pe acel furtun exista o piesa sau nu. Azi dimineata ca si zilele trecute am pornit masina si la fel baga cald bine in dreapta iar in stanga la sofer mai slab. Am ridicat capota, am tras putin de acel furtun si ce sa vezi a plecat si in stinga la fel ca in dreapta, deci nu stiu ce sa mai cred. Opresc masina o las cateva ore dupa care pornesc si face la fel si eu la fel trag de acel furtun si merge din nou corect .
    Luni merg la dezmembrari si iau un furtun si il desfac sa vad ce dracu poate sa fie acolo.
    O zi buna
     
  7. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Offffff o zi grea dar cu realizari mari. Am dat 100 lei pe un furtun de la dezmembrari numai si numai sa ma pot linistii. Asa cum banuiam pe acel furtun exista 1 supapa de sens care inchide si deschide acel circuit. Nu a stiut absolut nimeni despre asa ceva si ma gindesc cati ca si mine au dat sute si mii de lei pe piese de pomana. Acea supapa de sens are o mare importanta. Deci cind caldura nu merge cum trebuie imediat controlata acasta supapa dupa care se trece la calorifer.
     
    DrLexic apreciază asta.
  8. CNAdrian

    CNAdrian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi A6, BMK, 2005
    Salut,
    La masina mea, Audi A6 C6 3.0 tdi cod motor BMK an 2005, in stationare / ralanti clima nu baga aer cald. Dupa 20-30 secunde aerul introdus/ventilat devine rece, indiferent de setarea climei (econ on/off, turatia ventilator auto/manual toata plaja, temperatura de la 22 la maxim), temperatura racire motor 90 grade in orice regim, fara nicio variatie. Ca si o mentiune temperatura in instalatia de racire ajunge greu la 90 grade. M-am gandit la termostatul de la EGR, o varianta de defect sau la pompa de recirculare auxiliara (daca are) a sistemului de incalzire, doar ca nu stiu unde este situata.
    Ajutati-ma cu o schema sau un sfat daca v-ati confruntat cu situatia. Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    BMK nu are pompa auxiliara de apa.
    Ce ai de verificat este termostatul, pompa de apa, blocul de valve si caloriferul din bord sa nu fie infundat.
     
  10. CNAdrian

    CNAdrian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi A6, BMK, 2005
    Multumesc, le iau la rand. Revin cu rezolvarea.
     
  11. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Incepe cu caloriferul. Este cel mai simplu si ca sa ajungi la cele trei furtunuri (2 tur si 1 retur). Desfaci si blocul de valve si il cureti frumos cum este descris aici pe forum in topicul dedicat. Dupa ce desfaci blocul de valve si cele 3 futunuri care merg la calorifer recomand sa ai la indemana un furtun pentru udat gradina si sa il conectezi la returul caloriferului la presiune maxima pentru a curata caloriferul iar cu aceasta ocazie poti observa cat de usor si bine trece apa prin calorifer.
    Aceeasi operatie cu furtunul cu apa o faci si la cele 2 tevi de la intrare in calorifer si observi pe teava de tur cum se misca apa.
    Daca dispui si de compresor cu aer e bine sa faci aceasta operatie si cu aer. Cureti blocul de valve cum este descris in topicul, dedicat, de pe forum, dupa care montezi totul la loc si daca ai putin noroc totul va functiona normal. Daca nu functioneaza cum ar trebui trebuie schimbat blocul de valve si recomand sa cumperi doar ORIGINAL altfel dai banii de pomana. Pentru operatiile de mai sus nu trebuiesc multe scule: un cleste de coliere, o cheie de 10 cu care sa scoti blocul de valve si ceva rabdare. Toata treaba dureaza cam 2 ore daca esti singur si daca te mai ajuta un amic maxim 1 ora si poti avea caldura in masina normal.
    Daca caloriferul pare sau este infundat incerci ceva solutii recomandate tot aici pe forum si o rezolvi suta la suta.
     
    DDB1989 apreciază asta.
  12. CNAdrian

    CNAdrian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi A6, BMK, 2005
    "popescu niculae" multumesc frumos pt explicatie..ma apuc de ea si revin cu detalii..numai bine !
     
  13. Andreip0307 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005 BMK
    Salut,La un Audi A6 C6 cod motor BMK an 2005 nu imi functioneaza termocuplele. Cea de la clima stiu de ce nu functioneaza (masina are scurgeri de freon nedepistate inca) dar cealalta termocupla cineva o idee ce are ? Am fost și la service și nu le poate porni din VCDS adică sa le testeze.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine a facut diagnoza era cofetar - patiser ? Pentru probleme electrice se merge la electrian auto care repara doar VAG si lucreaza singur. Nu se merge la service. Adica in traducere la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Dupa ce faci ce ti-am spus eu scrii aici cum ai rezolvat problema.
     
  15. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    Va salut,
    schimbat cineva garniturile de chiulasa la audi A6 C6 3.0TDI. Daca a facut cineva aceasta operatiune l-as ruga sa mi spuna cum se comporta masina dupa schimb.

    Multumesc anticipat.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca inainte sa se ciupeasca garnitura.
     
    CM 5 apreciază asta.
  17. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    @audi66 merci pentru raspuns. Se pare ca am depistat problema si anume am observat ca ventilatoarele de racire nu funcționeaza. Am facut o scanare dar nici-o eroare despre asa ceva. Revin cu rezolvarea.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce an este masina ta si ce cod motor ai ?
    Ai doar un ventilator pentru racire, celalalt este pentru AC.
     
    CM 5 apreciază asta.
  19. CM 5

    CM 5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2020
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi quattro.
    @audi66 Salut,
    Masina este din 05.2008. A6 c6 3.0 tdi sedan. Codul motor este ASB. Am incercat sa pornesc ventilatoarele din diagnoza dar nu pornesc. Care sa fie urmatorul pas ?
    Nici AC-ul nu functioneaza, si nici n-ar avea cum daca ventilatorul nu functioneaza.
    Am ințeles ca are doua relee, sun capacul de la calculator, daca este asa imi poti spune cumva ce cod au, sa incerc sa le inlocuiesc. Mersi mult.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    CM 5, n-au relee, ci module electronice de control, comandate de ECU. Verifica sigurante nr.9 (5A) din cutia electronica de sub parbriz, stanga.
     
    CM 5 apreciază asta.

Distribuie pagina asta