1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sonda Lambda la A2 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A2' creată de nadia_vlaicu, 9 Noi 2011.

  1. nadia_vlaicu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A2, 2001
    A2 - 1.4 benzina 2000 - probleme cu sonda lambda, stie cineva daca o pot gasi si sh? am fost la un service si mi-au spus ca pretul ei ar fi undeva in jur de 850 lei fara montaj. mi se pare mult, este posibil sa se potrivesca si de la ww sau skoda? am inteles ca mare pare din piese se potrivesc.

    multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu conteaza de la ce masina este sonda lambda atat timp cat codul ei de piesa este la fel ca sonda care iti trebuie tie.
     
  3. mugur 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A2 1.4i
    S-ar putea potrivi dela Fabia (primul model) sau Polo, cu acelasi motor ca al tau.

    Asa arata la Fabia:
     
  4. munteanujustinian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a2 1.4i 2001
    Salut,
    Am si eu un A2 1.4i si se aprinde in bord EPC si martorul de la motor si am consum mare zic eu cam 12% oras. Este posibil sa fie sonda Lambda ? am sunat la cineva si mi-a spus ca masina are doua sonde lambda: una inainte de catalizator si una dupa catalizator. Aveti idee care e cea responsabila de consumul mare ?
     
  5. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    O sonda lambda defecta are acest simptom, consum marit, dar asta nu inseamna 100% ca ii sonda lambda.
    A 2-a sonda, cea de dupa catalizator are ca rol mai mult de verificare daca gazele iasa complet arse dupa trecerea prin catalizator. Sonda care se strica cel mai des ii cea dinainte de catalizator. Ca si constructie, ele sunt la fel, fac acelasi lucru, dar daca le cumperi din magazin, au alt cod din cauza la lungimea cablului/mufei. La modelul tau, cea de dinainte de catalizator are lungimea cablului aproximativ 15cm. Cea de dupa are aproximativ 80cm.
    Se face diagnoza la masina. Daca ii sonda de vina, sunt sanse foarte mari sa-ti arate. Ii mai bine asa decat sa schimbi piese "orbeste".
     
  6. munteanujustinian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a2 1.4i 2001
    Am facut o diagnoza la motor si nu imi da nimic ...erori 0. Dar martorul de la motor se aprinde din cand in cand si apoi se stinge la fel cum a si aparut adica cand vrea el. Nu stiu ce naiba poate avea. Valorile la sonda Lambda zic baietii de la service ca sunt cum trebuie, mai putin temperatura din catalizator care este mai mare decat ar trebui. Mi-au spus ca e posibil sa fie sonda Lambda imbatranita.
     
  7. aftanasesilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2015
    Locație:
    Podoleni
    Masina:
    A2, 14, 2001
    munteanujustinian EPC sau martorul de la motor e de la partea de management al motorului, mie mi-a gasit la o diagnoza ca ar fi problema cu un injector si avand acelasi bec aprins, asa ca pote fi si din alta parte!
     
  8. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Salutare! La al meu A2 1.4 benzina am sesizat un consum mai mare si am gasit urmatoarele erori scanand cu vcds

    17584 - Bank1: O2 Lambda correction behind catalyst
    P1176 - 35-10 - control limit not reached - intermitent
    16524 - Oxygen Lambda Sensor B1 S2
    P0140- 35-10 - no activity - intermitent

    Este vorba de lambda de dupa catalizator?
    multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta