A2 - 1.4 benzina 2000 - probleme cu sonda lambda, stie cineva daca o pot gasi si sh? am fost la un service si mi-au spus ca pretul ei ar fi undeva in jur de 850 lei fara montaj. mi se pare mult, este posibil sa se potrivesca si de la ww sau skoda? am inteles ca mare pare din piese se potrivesc. multumesc
Nu conteaza de la ce masina este sonda lambda atat timp cat codul ei de piesa este la fel ca sonda care iti trebuie tie.
S-ar putea potrivi dela Fabia (primul model) sau Polo, cu acelasi motor ca al tau. Asa arata la Fabia:
Salut, Am si eu un A2 1.4i si se aprinde in bord EPC si martorul de la motor si am consum mare zic eu cam 12% oras. Este posibil sa fie sonda Lambda ? am sunat la cineva si mi-a spus ca masina are doua sonde lambda: una inainte de catalizator si una dupa catalizator. Aveti idee care e cea responsabila de consumul mare ?
O sonda lambda defecta are acest simptom, consum marit, dar asta nu inseamna 100% ca ii sonda lambda. A 2-a sonda, cea de dupa catalizator are ca rol mai mult de verificare daca gazele iasa complet arse dupa trecerea prin catalizator. Sonda care se strica cel mai des ii cea dinainte de catalizator. Ca si constructie, ele sunt la fel, fac acelasi lucru, dar daca le cumperi din magazin, au alt cod din cauza la lungimea cablului/mufei. La modelul tau, cea de dinainte de catalizator are lungimea cablului aproximativ 15cm. Cea de dupa are aproximativ 80cm. Se face diagnoza la masina. Daca ii sonda de vina, sunt sanse foarte mari sa-ti arate. Ii mai bine asa decat sa schimbi piese "orbeste".
Am facut o diagnoza la motor si nu imi da nimic ...erori 0. Dar martorul de la motor se aprinde din cand in cand si apoi se stinge la fel cum a si aparut adica cand vrea el. Nu stiu ce naiba poate avea. Valorile la sonda Lambda zic baietii de la service ca sunt cum trebuie, mai putin temperatura din catalizator care este mai mare decat ar trebui. Mi-au spus ca e posibil sa fie sonda Lambda imbatranita.
munteanujustinian EPC sau martorul de la motor e de la partea de management al motorului, mie mi-a gasit la o diagnoza ca ar fi problema cu un injector si avand acelasi bec aprins, asa ca pote fi si din alta parte!
Salutare! La al meu A2 1.4 benzina am sesizat un consum mai mare si am gasit urmatoarele erori scanand cu vcds 17584 - Bank1: O2 Lambda correction behind catalyst P1176 - 35-10 - control limit not reached - intermitent 16524 - Oxygen Lambda Sensor B1 S2 P0140- 35-10 - no activity - intermitent Este vorba de lambda de dupa catalizator? multumesc