1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Allroad A6 C6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de kuku, 31 Mai 2010.

  1. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    Revin cu alte informatii. Un amortizor de pe spate oscileaza liber,se comporta ca un amortizor defect.Daca e asa,poate fi acesta motivul pentru care nu memoreaza setarile de nivel, si-mi dezactiveaza in MMI modurile de reglare? Ce nu inteleg este legatura dintre electrovalva de pe amortizor si comportamentul suspensiei. Electrovalva este conectata pe modulul de suspensie? Este posibil ca electrovalva sa fie defecta,sau continuitatea firelor catre ea? Am aflat ca aceasta electrovalva regleaza duritatea amortizorului (cred ca in fct de viteza si modul selectat). Nu am reusit insa sa gasesc unde sunt conectate. Ciudat e ca imi da aceeasi eroare,senzorul de temp de pe compresor INSA doar dupa primele citeva sute de metri de la plecare. Pe loc dupa pornirea motorului, trec prin toate nivelurile, urca coboara oricit as butona fara sa apara eroarea. De ce doar in mers? Chestia asta ma conduce la ideea ca are legatura cu acel amortizor ( nu am eroare de amortizor). Pe doua testere imi da "G290 open or short to ground".

    Alta intrebare pentru cineva care a umblat cu amortizoare din astea. Un amortizor demontat de pe o masina a carei suspensii functiona impecabil,in gol (demontat) se compreseaza foarte usor, nu revine singur in extensie, iar tras revine foarte greu la lungimea maxima. Este normal?
     
  2. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    O schema electrica,conexiuni, localizare unitate de comanda a suspensiei,relee se poate gasi?Senzorul termic de pe compresor e bun...imi arata 17-18 kohmi. Incalzit i se micsoreaza valoarea. Inseamna ca e intrerupt conductorul pe traseu pina la calculatorul de suspensie. Ala unde e? Multumesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim schema electrica a sistemului. Si o schema detaliata a tuturor releelor de pe masina.
     
  4. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    Multumesc Audi66. G290 e conectat direct la J197. Asta e situat in spatele torpedoului? Din ce am gasit pina acum cam acolo ar fi. Trebuie sa masor continuitatea firelor la G290 . Daca scot mufa de pe J197 pentru masuratori de continuitate ale firelor se poate intimpla ceva nedorit? Citeam pe un forum de prin Anglia ca are urmari pe la ABS scoaterea mufei din J197.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, acolo este J197.
     
  6. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    Unele probleme rezolvate, altele in curs. Cea mai grava a fost amortizorul dreapta spate defect, curs. Dat fiind preturile la aceste amortizoare, am ales sa folosesc unul din dezmembrari si l-am schimbat singur. Am avut norocul sa gasesc unul bun si la pret OK insa si nenorocul ca corpul mufei la amortizorul ce urma sa fie pus pe masina sa fie rupt in doua, unde se fixeaza pe clema amortizorului. Am incercat sa scot bobina de pe amortizorul vechi sa o mut pe amortizorul ce urma sa-l montez insa fara succes. N-am reusit nicicum decat sa o sparg. Urmatoarea optiune a fost sa schimb mufa. Nu e usor insa nici imposibil.
    Poate cineva se va mai lovi de asta.
    Dupa ce seteaza suspensia pe modul "jack",roata jos,se scoate aparatoarea flexibila din interiorul aripei. E nevoie de un al doilea cric pt a ridica bratul.
    Un clichet de 21 si o inelara de 21 pentru surubul amortizor-brat, tubulara de 13 pentru cele 2 suruburi ce tine amortizorul sus pe caroserie. Inainte se deconecteaza mufa de pe amortizor. Pentru a schimba corpul rupt al mufei (cred ca e valabil pentru orice mufa de genul asta) e nevoie de scos cei 2 pini. Asta se poate cu ajutorul depinatorului sau cine nu are, improvizeaza din doua agrafe / ace bagate stinga/dreapta pe langa fiecare pin pentru a indrepta "aripioarele" ce tin pinul blocat si tras de fir inapoi, incet si cu grija pentru ca, seal-ul = dopul de cauciuc pentru etansare, tine firul foarte bine strans in corpul mufei. In aceeasi ordine am bagat pinii in mufa noua, impins dopurile apoi si am rezolvat necazul. Amortizorul montat, mufat, aparatoarea, roata, scos de pe modul "jack", proba. Alta viata.
     
    LupuGalben apreciază asta.
  7. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    Urmatoarea problema de rezolvat, suspensia adaptiva. Asa cum spuneam intr-un post anterior, imi tot da eroare la G290. Am scos mufa senzorului, masurat...17kohmi.Incalzit scade valoarea. Din informatiile gasite valoarea acelui senzor ar trebui sa fie in jur de 20 kohmi. Deci nu e nici in scurt,nici intrerupt si nici departe de valoarea nominala...? Am incercat sa-l scot din carcasa capului de piston dar n-am reusit.Uitindu-ma acum pe poza,ma gindesc ca s-ar putea sa fie fixat cu surubul din dreapta cu cap imbus,oare asa o fi? Inspre calculatorul de suspensie,masurat imi da cam 2,5 kohmi. Deci nici spre calculator nu e intrerupt.
    Azi am mai facut o scanare, si poze la valorile din measuring blocks. Nu stiu foarte bine ce inseamna acele valori,rog un cunoscator sa le interpreteze daca se poate. Dupa inca o adaptare, la proba nu mi-a mai bagat eroarea...ce-i drept a fost o proba scurta. Am o presimtire ca nu s-a rezolvat nimic... gindeam ca dupa schimbarea amortizorului si adaptare a intrat totul in normal. Un drum mai lung ma va convinge de rezultate.Pareri?
     
  8. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    Salut,
    Dețin un Allroad din 2007 și se întâmpla ceva interesant legat de suspensie. Adică in modul dynamic nu am bătaie la suspensie dar, in momentul când o pun pe orice treapta superioară (confort, automatic sau allroad) încep bătăi atât pe față cât și pe spate. Are cineva idee care este cauza ? Mulțumesc anticipat.
     
  9. danl1976 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 allroad 2008, 3.0 TDI-ASB
    Pentru amortizor spate cu perna de aer la o masina (Audi A6 Allroad motor 3.0 tdi cod ASB) cu suspensie pe perne cu aer ce variante exista ? Am unul curs.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista varianta amortizor nou.
     
    danut172003 apreciază asta.
  11. Alex Tamas 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2021
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi a6 allroad
    Va salut,

    Sunt proprietarul unui Audi A6 C6 Allroad din 2007, am mașina de 3 luni. A apărut o problema la suspensia fața,
    La început am găsit-o de vreo 2, 3 ori lăsată de pernele din față. Am neglijat problema, pana când nu s-a mai ridicat deloc.
    Acuma sunt cu ea în service, am demontat compresorul, și l-am testat demontat de pe mașină. Cam la câți bari trebuie sa să faca presiune compresorul ?
    Acum, dacă îl alimentez la curent pot sa opresc presiunea aerului cu degetul. Dacă ma puteți ajuta, cu ceva sfaturi, va multumesc.
     
  12. danl1976 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 allroad 2008, 3.0 TDI-ASB
    De acord. Ma refeream la producator.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca dupa 1 an tot n-ai rezolvat-o, degeaba te mai indrumam spre orice directie. :)
     
  14. danl1976 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 allroad 2008, 3.0 TDI-ASB
  15. Andrei Marincus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2022
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, C6, 3.0 tdi, 2008
    Salut,
    La maisna din profil un Audi A6 C6 Allroad intampin problema la suspensie. Compresorul porneste la fiecare urcare in masina, la fiecare punere in miscare a masina care depaseste viteza de 20 km/h si se opreste cand scade sub 20 km/h, iar la drum lung nu porneste.
    Am verificat pernele, conexiunea la perne si blocul de valve, am schimbat blocul de valve, cantarele de pe brat sunt ok, i-am verificat pe fiecare in parte, au valori si le transmit catre calculator, am calibrat si recalibrat si tot asa, pe vcds imi apare ca este presiune in butelie, am facut test si functioneaza perfect, o descarca de la 12 bari la 8 bari ulterior o incarca pana la 15 bari, deci functioneaza
    Pe VCDS in momentul in care ii dau comanda de a urca suspensia de pe Confort in Allroad porneste compresorul si baga presiune direct in perne, fara a distribui presiune din butelie, presiunea din butelie ramand la 12 bari. Chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Sa existe vreo setare in calculator in care poti modifica circuitul de distribuire a presiuni in perne ?

    Va multumesc si astept sugesti ce ai putea sa mai verific.
     
  16. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Salut,
    La masina mea din profil A6 C6 4F Allroad din 2008 am o eroare ciudata, în sensul că dupa circa 500 m de la plecarea de pe loc mi se aprinde martorul galben de la suspensie. La test cu vag-com nu are nici o eroare, meniul CAR rămâne activ și pot seta nivelurile suspensiei, nu se lasă nici in mers nici dacă stă mai mult iar logo-ul MMI-ului nu este schimbat. A mai pațit cineva ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are cum sa nu ramana eroare daca ai avut martor aprins in bord pentru suspensie. Fa diagnoza cu VCDS si/sau ODIS original. Mergi la un profesionist in diagnoza (care doar asta face) daca ai posibilitatea. Nu mai folosi la diagnoza clone mizerii chinezesti pentru ca uneori dau erori la diagnoza si/sau chiar cand faci codari iti poate da peste cap masina, codarile si parametrizarile masinii.
     
  18. Kleos 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2023
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A6 C6 Allroad, 3L TDI/ASB, 2008
    Va salut!
    Recent am achizitionat si eu un A6 C6 Allroad cu suspensie adaptiva. Dupa doua zile au aparut martorii galben si verde si s-a lasat de spate(am gasit-o lasata in parcare). La tester fault code 02646‐ implausible signal. Am pornit-o si si-a revenit. La cateva zile a aparut doar martorul galben si a anulat toate pozitiile de suspensie...in fine, am citit pe aici si am inteles ca pernele spate ar trebui inlocuite. Asa am facut, am luat doua perne noi, after-market si am inlocuit. Intr-adevar, perna stanga spate era ciupita. Totul bine pana cand, doua zile mai tarziu a aparut din nou martorul galben si a anulat toate pozitiile de suspensie, acelasi cod 02646 implausible signal. Mentionez ca masina nu se lasa, nu se ridica, ramane pe pozitia setata inainte de eroare. Dupa mai multe pus contact-luat contact si stergerea erorii si-a revenit. Ma astept insa sa imi faca din nou figura si imi e cam teama sa mai plec cu ea. Imi puteti da ceva sfaturi, sugestii?
     
  19. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Salut colegi forumisti,
    La masina mea un Audi A6 C6 Allroad 3.0 tdi cod motor ASB an 2008 revin cu update la postul meu anterior. Ideea este că in cele din urma a aparut si eroarea pe VCDS si este următoarea:
    00143 - Ventil de reglaj amortizor dreapta fată (N337) scurt la masă- intermitent.

    Mă puteți ajuta cu un cod pentru acest ventil ? Eu nu am gasit de cumparat decât amortizor complet. Ross-Tech dă rezolvarea acestei erori prin readaptarea suspensiei. Am VCDS original, am facut setarile de baza si readaptarea suspensiei, totul a decurs normal, făra erori, masina nu se lasa, nu pierde aer, compresorul face 16 bari, dar la inceperea deplasării imi apare, dupa circa 50 metri, masina galbenă in bord fără a se dezactiva meniul suspensiei pneumatice pe MMI dar pot seta orice treaptă. La început nu aveam nici măcar eroare pe VCDS dar aveam eroare in bord.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    vidoo, exista kit de reparatie pentru valva aia, avand codul : 4F0498085. Verifica si cablajul. Poate-ti face scurt pe undeva...
     

Distribuie pagina asta