De cand a "venit" sezonul rece au inceput sa apara probleme la pornirea masinii. Cat timp a fost ger pornea la al 5-lea zgomot electromotor. Daca masina statea 2 zile nepornita pornea la a 3-a, 4-a cheie (5-lea zgomot electromotor). Chiar si acum ca s a incalzit, dimineata porneste mai greu cam (4 - 5 lea zgomot electromotor) merg cu ea 30 minute pana la munca, opresc motorul si il repornesc (porneste la cheie). Dar daca sta mai mult timp nepornita 8 ore (spre ex.) porneste la fel mai greu. Am pus baterie noua, si este aceeasi problema. Daca sta jumatate de zi porneste mai greu (4-5 lea zgomot electromotor). Iar dupa ce merg cu ea un pic, indiferent daca o pornesc, o las 10 minute si repornesc(porneste normal) sau o las 2 - 3 ore si o repornesc porneste normal. Care credeti ca ar fi problema? Merci
Iulian citeste integral aceste topicuri: http://vwforum.ro/topic/86370-motor...zc-distributie-pe-lant-probleme-si-rezolvari/ http://vwforum.ro/topic/118882-motoare-tsi-pe-golf-7/ http://vwforum.ro/topic/77948-probleme-motor-14-tsi/ http://vwforum.ro/topic/51645-14-tsi-tfsi/ http://vwforum.ro/topic/61144-golf-5-tsi-index-probleme/?page=38#comment-2694768
Salut. Am si eu urmatoarea problema. De curand am facut revizia si schimbul de bujii, si am impresia ca tot de atunci imi trepideaza motorul la relanti, nu constsnt. Mentionez ca acul sta la locul lui. Sunt zile cand acul sta la 900rpm, chiar daca motorul se incalzeste, si zile cand sta la 800.
Salut. De ceva vreme constat un vid de putere la motor dupa ce se incalzeste motorul mai exact dupa ce merg vreo 45 min prin oras, de cand s-a incalzit afara mai repede dupa vreo jumatate de ora, daca mai dau drumul si la AC zici ca este sugrumata de tot. . Am schimbat de curand bujiile si filtrele si nu ma asteptam la asta, ba din contra am zis ca o sa sbarnaie dupa, dar nici un rezultat. Vreun sfat ?
Constat ca mersul in oras omoara masinile. Dupa un drum de doar 50 km pana la tara si inapoi si-a revenit morul, merge impecabil, trage liniar si frumos. Este incredibil. Constatam lucrurile astea la Dacia 1300 , dar ai era pe carburator si se mai curata la drum intins. Deci concluzia, sa mai scoatem masinile la drum intins din cand in cand, chiar daca acestea mici cica sunt de oras.
Salut, de ceva timp am observat ca atunci când plec de pe loc cu mașina se simte un tremurat pana ajunge la 1700 de ture , după care nu se mai simte. Am fost la un service si pe tester a apărut o eroare la aprinderea unui cilindru. Am schimbat bobinele si bujiile toate dar tremuratul persista. Se simte ca și cum ar fi motorul subturat. Cutia este automata cea cu 7 trepte. Mașina este a1 sportback 2014 1.4 TFSI varianta de 185 cp. Am fost deja la 2 service-uri dar nimeni nu știe ce are.Ma puteți ajuta cu niște sfaturi. Sent from my iPhone using Tapatalk
Citeste integral acest topic unde a fost mutat mesajul tau. Posibil sa fi nevoit sa umbli ori la distributie ori sa refaci motorul. Data viitoare te rog sa nu mai deschizi topicuri noi.
Cu asta ma confrunt si eu acum, din ce am observat nu tine cont de temperatura ci cat de mult sta nepornita. Daca o las mai mult de 3ore nepornita, invarte de 4-5 ori pana sa porneasca. Am citit toate topicurile de pe vwforum si nu am gasit pe nimeni in aceeasi situatie, doar prin afara am gasit cativa oameni care zic ca au schimbat la dealer pompa de benzina si au scapat de problema. Eu am luat-o treptat, ce am facut pana acum: 1. am masurat bateria, fara consumatori 12.3v dupa 9ore de stat. 2. am verificat presiunea pe tur pana in pompa de inalte, atunci cand porneste bine sunt 5b pe furtun. A 2-a zi de dimineata dupa 12ore de stat am vazut 3.5b. Sa fie asta o problema? 3. cred ca ar trebui sa ma uit si la bujii/bobine? Mentionez ca nu am erori/missfire si nimic stocat pe ECU, dar aleatoriu la pornire se mai aude lantul, fix cat invarte pana porneste motorul. La ralanti nu il aud, si apare sporadic de ex astazi il aud si-l mai aud iarasi peste 1saptamana. Cu ce ar trebui sa mai continui verificarile? Sa fie cei 3.5b o problema pt pornirea greoaie?
Am scos bateria din ecuatie, cu cabluri pe ea, de la alta masina, la fel de greu porneste chiar daca la borne vad 13V. Bujiile le-am scos si pe ele din ecuatie, ar fi pornit in 2-3 pistoane si tot nu ar dura cate 4 secunde pana porneste. Erori nu am de nici un fel, am scanat si rescanat cu VCDS dupa fiecare pornire greoaie, in sarcina, in mers, etc. Nu am intreruperi nu da in nas nu nimic. Las aici un video din care am invatat cateva chestii, nu stiu daca se aplica si la mine dar este un inceput: Ce se intampla mai pe scurt in filmulet: omul de acolo ajunge la concluzia ca pompa de inalte este responsabila pentru pornirea greoaie atunci cand masina sta mai mult de 4 ore nepornita. O schimba cu alta noua si, ca sa nu mai astepte iarasi 4 ore, el slabeste putin rampa cat sa piarda presiune, astfel incat pompa de inalte trebuie sa o refaca imediat daca starea ei este buna, si pornirea nu ar trebui sa dureze mai mult de 1-2 secunde, la el pe grafic apare 0.8 secunde. De aici am dedus ca pot face si eu testul asta, cu masina venita de la drum cand porneste bine. Am lasat-o cateva minute si am slabit rampa cat sa piarda putin presiunea. Cand am incercat sa o pornesc a facut fix ca si cum ar fi stat nepornita 1 noapte intreaga, a invartit mult 3-4 secunde. De aici deduc ca pompa mea de inalte are o problema de ii ia atata timp sa refaca presiunea in rampa, tinand cont ca in video de mai sus a durat fix 0.8 secunde cu o pompa buna. Ok, merg in service pentru demontat pompa si ma uit la starea rolei de vine pe ax iar ambele atat rola cat si axul sunt in stare buna, deci ar trebui ca problema sa fie undeva in pompa, de natura mecanica. Pana la momentul asta banuiesc pompa de inalte. DAR, tot gandindu-ma la una si alta si enervandu-ma cu toti "mecanici"' mi-a scapat un test esential, si anume, sa testez la modul practic pompa din rezervor pentru ca pana acum doar am masurat presiunea care parea ok (3,5-5 bari). Asa ca dupa ce am lasat-o iarasi 24 ore nepornita, am amorsat pompa din rezervor de 3-4 ori din VCDS, o auzeam cum bazaie si cum face presiune si intr-un final am dat sa pornesc masina. Surpriza, a pornit bine, n-a mai invartit de 3-4 ori. Si acum vine intrebarea: cine este de vina pentru toata nebunia asta, pompa de inalte sau pompa din rezervor sau ambele ? Tin sa precizez ca nu sunt mecanic, am fost la multe service-uri si cum ajung asa plec, multi ma intreaba daca am schimbat filtrele "sa nu fie ceva de acolo" iar altii dau din umeri "schimba si tu x, y vezi ce se intampla"', nimeni nu-si asuma responsabilitatea la un verdict clar. Trebuie sa le dau eu idei si ce au de facut. Tot ce am scris aici doar am urmat un fir logic al lucrurilor, din punctul meu de vedere. O fi bine, o fi rau nu stiu. Urmatorul pas este sa ma uit in rezervor poate o fi vreun furtun crapat, altfel am de dat cu banul.
Am umblat in rezervor, mare lucru nu este pe acolo foarte complicat, a ramas doar pompa din rezervor cu semnul intrebarii, ultimele teste catre ea duceau. Am comandat alta si am inlocuit-o, problema rezolvata. Daca vreodata va mai fi si altcineva in situatia asta, 2 lucruri aveti de facut foarte elocvente, un manomentru pe tur cand porneste greu respectiv cand porneste bine, si actionarea din vcds a pompei din rezervor inainte sa-i dati cheie dupa ce a stat o perioada nepornita. Si de preferat sa va bateti si voi putin capul cu problema, oricare ar fi ea, nu va puneti baza in vreun service anume.
Salutam, long time no see Am o nelamurire referitor la distributie la un motor 1.4 TFSI an 2012: doresc sa o schimb preventiv si nu inteleg daca sunt de ajuns lant, patine, intinzator si garniturile aferente ? Vad si alte 2 piese, defazor/regulator de pe admisie si o alta roata dintata pe evacuare, trebuiesc schimbate si ele ? Si daca tot se umbla pe acolo as dori sa schimb si lant pompa de ulei + intinzator, la fel si acolo vad o roata dintatata, trebuie si ea schimbata ?
Da, se cumpara si se schimba tot ce ai mentionat. Citeste integral acest topic: https://www.clubaudi.ro/threads/mot...8p-probleme-diverse-cauze-si-rezolvari.55351/ O zi buna