1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu prea inteleg eu cum este cu LEI astia, dar eu cu 1.200 €uro am pompa noua, doi ani garantie si masina ceas. Am preferat sa merg direct la reprezentanta deoarece alte service-uri, inclusiv VW, nu m-au convins ca sunt capabili. Cei de la Audi au incercat diferite metode inainte sa imi inlocuiasca pompa, dar din pacate nu au fost alte cauze ... era chiar pompa defecta.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    17.000 lei = 3.500 €uro :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  3. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Completam antigel si am făcut distribuția cu pompa de apă,complet
    1.distribuția 3000 lei,ulei filtre etc
    2.Tot consuma antigel
    3.chiuloasa 4300 lei
    4.supape 500
    6.egr+racitor 2300lei-praf
    7.turbina reparată +filtru spălat 2500lei
    8.pe evacuare s-a gasit antigel..ne-am gandit ca senzorul plin de antigel nu avea cum sa citească noxele,de asta si eroarea adblue
    8.garnitura chiuloasă,garnituri diverse-evacuare,turbină,egr,oringuri,etc,alta curea distribuție,din nou ulei filtre încă 2000lei parcă..
    9.manopera 2500..cam puțin..4 zile de lucru,hmm,nu e floare la ureche,pana seara târziu,super meseriaș mecanicul.
    10.eroare adblue inca prezentă.
    Intre timp un amortizor fata si unul pe spate un pic scurse,schimba-le si pe alea..cu flanșe, cu manoperă si nu stiu ce bucșe braț 2000lei.
    11.In timp ce scriu un prieten a ajuns cu mașina la reprezentanță..sa rezolvăm si cu adblue,debia aștept să aflu ce va face reprezentanța acum,vă țin la curent
     
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi așa spune, că ai schimbat/reparat mai multe repere. Tu ai lăsat impresia că ai cheltuit 3.500 Euro pe partea de Adblue/DPF și mașina tot nu merge.
     
    Dorel v apreciază asta.
  5. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Da, scuze, chiar nu mi-am dat seama, emoții, nervi, gânduri. O sa revin cu detalii si o sa aflăm cu toții in zilele următoare ce anume se va schimba si cât va costa, in conditiile in care nu apare nici o eroare statică. Sunt convins că vor face investigații asupra cauzei, sa zicem 8 ore cu 170 lei/h plus TVA, plus testerul renumit 260 lei si la final vor spune sa schimbăm tot sistemul ... ar fi ideal. :)
     
    borsy apreciază asta.
  6. gabi______________ 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2013
    @Cristi
    Afecteaza ceva aceste regenerari dese ? Din ce stiu si codul motor CGLC isi face la fel de des regenerarile (aproximativ la 200 km).
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  8. gabi______________ 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2013
    @Cristi merci pe raspuns.
    Posibil sa spun o aberatie din lipsa de informatii dar am citit undeva ca in timpul post injectiei ar fi posibil sa sjunga motorina in baia de ulei si sa creasca nivelul acestuia, recomandandu-se a se umple cu 100-200 ml ulei mai putin la schimburi (tocmai din acest motiv). Daca este asa, inseamna ca avand regenerari mai dese (la fiecare 200 km), cu acel ulei (in care s-a mai scurs ceva motorina si i-a afectat proprietatile de ungere), implicit ar afecta si motorul.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @gabi______________ Este o afirmatie neverificata si doar o supozitie a unor "mecanici" cu ghilimelele de rigoare. Cu un ulei de calitate si schimbat la timp nu sunt probleme. Nu trebuie sa pui mai putin ulei iar cine ti-a spus asta este un idiot. Trebuie schimbat uleiul mai des daca ai multi km cu masina. In general problemele contaminarii cu motorina sunt din alte cauze nu din cauza regenerarilor DPF-ului si la masinile abuzate in bataie de joc, cu multi km la parcursi (dar nu si in bord vizibili), neintretinute la timp si asa mai departe. Bafta
     
  10. gabi______________ 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2013
    Merci de reply. Foarte buna argumentare.
     
  11. Catalin Mer 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 S-Line, 2.0 TDI, 2015
    Salutare,
    Imi puteti spune daca valorile sunt OK ?

    IMG_20210418_095611.JPG
     
  12. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,vă cer o parere legată de acest sistem adblue.Speța este urmatoarea,am dus mașina la reprezentanță cu speranța ca vor rezolva ceva.Am reușit să o duc la ei cu eroare adblue 0 km.Au pus tester,au schimbat senzor noxe,fac tot felul de adaptări si verificări de 2 săptămâni și nu reușesc sa o repare,adaptări si protocoale,cam asta aud aproape zilnic.Am decis sa inlocuiesc tot sistemul,le-am cerut in mod firesc,văzând ca nu se reușește nimic,haideți sa înlocuim tot sistemul si mi s-a spus că nu va face nimeni treaba asta pentru că făcând asta trebuie sa existe si o garanție si că nu voi găsi pe nimeni care sa garanteze.Sunt disperat,orice părere este bine venită,poate îmi deschide cineva alt orizont.Vă mulțumesc anticipat
     
  13. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Ce erori sunt pe engine?
    Sunt multe TPI uri la Audi legate de adblue,inclusiv update software motor.Trebuiesc toate parcurse....
    Imposibil sa nu ii dea de cap...din ce localitate este dealer-ul?
     
  14. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Din Braila este,nu văd, sincer,nici un orizont in rezolvarea problemei

    Da exista TPI,exista adaptări, protocoale de urmat,de 2 saptamani,tot există,fără rezultat,din păcate.

    Pe engine a fost eroare senzor noxe si s-a inlocuit,s-a făcut regenerare in mers si s-a aprins martor motor.Cam atât știu.In rest urmează protocoale cand au timp că au si alte programări si din ce am înțeles dacă sunt norocos posibil săptămâna viitoare sa mai bage un pic testerul sa mai facă ceva protocoale.
     
  15. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Buna baieti,

    Sunt posesorul unui audi A6 C7, 2.0 150 cp ultra si de curand mi-a aparut si mie eroarea de "Adblue System fault, no restart in 1000 km" cod eroare P20e8 00 [237] presiune prea mica agent reductant. Inca nu am reusit sa ajung la reprezentanta dar am citi pe forum ca v-ati mai lovit de aceasta situatie si ca urmare a trebuit inlocuita pompa de adblue. Intrebarea mea este, se merita sa cumperi tot sistemul de le dezmembrari ( cu ceva garantie, masina cu km putini) ? Daca se iau piesele de pe alta masina trebuie codat cu calculatorul masinii? Eu am gasit acelasi cod de piesa 4G0131969 ca si la mine dar difera ultima litera, este cu "G" la final in loc de "J", credeti ca se potriveste ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri! Tin sa precizez ca la alte service-uri, mai putin reprezentanta toata lumea a recomandat anularea sistemului...
     
    Ultima editare: 29 Apr 2021
  16. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Inlocuiesti un intreg sistem pe baza unor presupuneri?!
    Nu ai facut un mic efort pentru tine sa postezi un scan si sa vedem ce erori ai pe engine!
    Cum vei face adaptarea noului calculator de adblue?!
    Cine iti garanteaza ca tot sistemul adblue nu vine fix cu aceeasi problema?!
    Anulezi adblue,si apoi filtru de particule...apoi turbina,motor?!
     
  17. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Nu vreau sa anulez nimic, doar am exprimat care a fost recomandarea tuturor service-urilor la care am sunt sa intreb de eroare, nici mie nu mi se pare ok sa anulezi piese de pe masina.
    Referitor la presupunerea mea, care si eu sper sa nu fie corecta, intrebam in caz ca va fi necesara inlocuirea daca se poate lua in calcul si varianta pieselor din dezmembrari (am inteles ca ofera 3 luni garantie)
     
  18. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Pentru a stabili un diagnostic corect...se efectueaza un plan de testare si masuratoare a intregului sistem,plus ce este mult mai important aplicarea TPI urilor de la Audi..inclusiv update uri software motor si senzori NOX.
    Fara acestea inlocuiesti degeaba piese,ca la urma sa afli ca un soft la ecm, facut in 20 minute iti rezolva problema.
     
  19. Ice89 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7
    Inteleg, voi merge la reprezentanta pentru constatate unde nu am apucat sa ajung inca din pacate. Am facut doar o diagnoza, am atasat si pozele ce le-am facut, nu stiu daca ajuta. Multumesc pentru raspunsul prompt.
     
  20. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Presiune mica= scurgeri furtun adblue, pompa adlue defecta sau injector cu scurgeri.
     

Distribuie pagina asta