Personal, dar e strict parere de nepriceput, parca ar cupla puntea spate si o face destul de violent. Clar este ca lovitura este in spate, insa apare ocazional. La un drum de 150 km face o data, de 2 ori..... Nu sunt genul de sofer sportiv, imi place sa merg in ritmul meu, sa ma bucur de drum, de confortul oferit de masina.... Cu exceptia acestei probleme cutia schimba impecabil si la oras si la drum lung, nu smunceste nici in frana de motor, nici cand face cruising si nici cand recupleaza cutia.
Pe vechiul model multa lume avea aceasta senzatie din cauza despartitoarelor din rezervor si isi facea balans carburantul.
Revin cu un update. Este posibil sa dea acele socuri in spate din cauza presiunii mai scazute din avelope ?? Eram cu rotile de iarna, pe 18, jante de Q7, doar ca erau cumva umflate la 2.2, toate 4. Dupa ce am trecut la rotile de vara pe 20, am facut un drum la Bucuresti(350 km). La dus am mers cu 2.2 presiune in roti(din lipsa de timp, sunasem la vulcanizare sa imi pregateasca rotile, verificare echilibrare......numai cat sa le pun pe masina, ceea ce am si facut). La Bucuresti am oprit la o vulcanizare sa verific presiunea si am crescut la 2.6 cum scrie pe eticheta. DUpa ce am crescut presiunea nu a dat nici un fel de soc. Se poate sa fie presiunea vinovata sau doar noroc ca dupa nu a mai smuncit ?
Salut, La masina din profil Audi Q7 3.0 tdi cod motor BUG an 2007, cutia automata smuceste tare dar doar la cald, la rece schimba/functioneaza ca si noua. Mentionez ca am schimbat uleiul + filtrul si face tot la fel. Ceva sfaturi/pareri ?
Se da jos blocul de valve, se curata si dupa caz se inlocuiesc pucurile, placa de metal si solenoizii. La montarea blocului obligatoriu se pune garnitura noua intre bloc si cutie (cu timpul garnitura se taseaza si devine rigida, daca pierzi presiune pe langa ea, schimba treptele mult mai brutal).
De ce se intampla sa dea suturi doar la cald? De unde pot cumpara piesele mentionate de tine? La distribuitorii de piese auto nu se gasesc( bardi/unix). Multumesc
Fa ce ti s-a spus si nu mai intreba de ce da suturi la cald pentru ca sunt zeci de cauze. Mergi la un bun reparator de cutie automata. Bardix si Unix sunt revanzatori. Distribuitori principali de piese auto in Romania sunt: Autonet, Augsburg, Materom, Autototal si Intercars. Piesele alea le cumperi, cel mai bine, de la reprezentanta pentru ca ai discount la piese.
@Ciobanu ion Pentru ca, fizica, dilatare/contractie termica si pentru ca exista depuneri. Majoritatea se apuca de revizia cutiei (ulei + filtru) doar cand incepe a da probleme. Pana atunci nimeni nu isi bate capul sa o intretina ca la carte, pentru a evita aceste probleme.
Salut, Am achizitionat o noua cutie din dezmembrari cu garantie si tot ce trebuie, acelasi cod ca si a mea (HXG). Aveti idee daca trebuie facuta vreo adaptare/codare la noua cutie la montajul pe masina mea ? Urmeaza sa o montez pe sfarsitul saptamanii si as vrea sa stiu si de la voi nu doar ce imi spune mecanicul (pentru ca in ziua de azi, pentru bani, omul poate spune multe). Multumesc anticipat.
Daca ai luat tot o cutie de 12-13 ani … e clar. Faci schimbul de ulei + adaptarea descrisa pe site-ul RossTech (este mentionata si in topicul pentru A6 C6).
Am achizitionat cutia de pe o masina cu doar 130.000km, care ar fi costul estimativ corect pentru manopera montare cutie?
Nu mai scrie asemenea mesaje .... ma abtin sa le cataloghez pentru ca te superi. Raspunsul este: cat vrea mecanicul sa ceara pentru montaj. La demontare si montare sunt mai multe de facut nu doar demontare cutie veche si montarea cutiei SH achizitionata. Se spala piese si se curata locul demontari, se curata suruburi, se masoara, iar se spala cutia SH si multe, multe altele. Pentru asta trebuie sa platesti si platesti cat vrea mecanicul respectiv pentru ca fiecare mecanic are tarife diferite. Asta este tot.
Sunt unii care exagereaza cu preturile, spre exemplu mi-a zis unul ca el da motorul jos pentru schimbul cutiei, sa fim seriosi, nu crezi ca totusi este dus la extrem ? Intrebam doar pentru a face o comparatie, pentru a imi face o idee, ca de achimbat oricum o schimb, dar nici sa platesc de trei ori pretul nu il platesc
Salutare, Am un Audi Q7 2007 233 cp pe care il am din 2018. Singura investitie a fost doar schimbul de ulei la motor. De ceva timp incet incet a inceput sa dea cateva smucituri din cutie. In schimb ieri a smucit atat de tare incat am simtit ca si cum m-a lovit cineva din spate. Ulterior cutia a ramas blocata pe treapta 3 si pleca foarte greu de pe loc. In drum spre casa cutia s-a decuplat singura dar pe bord indica tot treapa 3 si masina nu se mai accelera, de exemplu in panta nu se mai deplasa decat in R. Am oprit si pornit motorul cutia s-a resetat lucrand normal pentru aproximativ 1-2 km, ulterior face la fel. Ce ma indrumati sa fac ? Se merita investitia in schimbul de ulei la cutie sau este deja prea tarziu ? Multumesc
E irelevant ce credem noi. Vezi ce erori ai stocate pe VCDS. Daca exista erori actionezi in consecinta. Daca nu exista erori, faci schimbul de ulei (foloseste kit ZF, nu alte panarame), verifici si cureti blocul de valve (placa, pucuri, solenoizi). Verifici versiunea SW, verifici daca exista o varianta mai noua, faci adaptarea, etc.
Salutare, Am un Audi Q7 an 2016 si cand am ajuns acasa am pus in P dar apoi am vrut sa o mut putin mai in spate si nu a mai vrut sa selecteze N si nici R. Acum nu stiu cum o mai pot scoate din curte daca nu pot da cu spatele . Vreo idee, a mai patit cineva asa ceva ?
Salut, Astea sunt erorile care au aparut. Baiatul cu testerul a spus ca sunt niste erori eronate. Gresite. Care nu au nici o legatura cu cutia. A zis ca sigur a dat erorile astea de la curent slab. Ideea este ca mi-a pornit f greu in dimineata aia ca si acum. Adica a 4-5- a oara. A sters erorile si am mers in oras aproximativ 25-30 km. Se comporta normal. Schimba frumos. Mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei. Ce parere aveti ?
Nu mai atasa diagnoze facute cu altceva in afara de VCDS original sau ODIS. Nu avem nicio parere. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
Salut, Detin un Q7 2007 3.0 TDI cod motor BUG și vreau sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze automata și la cutia de transfer. Se poate face "acasa" schimbul ? Sau trebuie neapărat cu acel aparat care seamănă ca și cel de freon. M-am gândit ca dau tot uleiul jos, apoi dau baia de ulei jos ca să schimb filtrul și garnitura aceea Apoi pun totul la loc și bag uleiul cel nou. Mulțumesc!