1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BMM la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Todea, 27 Dec 2016.

  1. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Eu am cautat aici doar la Audi a3 8P. Mulțumesc
     
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salutare,
    Am schimbat racitorul de ulei cu unul nou marca Mahle. Am pus și garnituri noi luate separat, pentru ca nu au venit cu racitorul. :think: Problema e ca noua garnitura are doar doua prinderi fata de cea originala cu mai multe prinderi, care era pe racitorul vechi si nu a prins bine sau nu știu de ce, dar îmi scapă ulei pe la ea de îmi umple scutul si picura pe jos. Am desfacut din nou, reașezat garnitura, unsa cu ulei si acum, iar curge. Nu găsesc deloc sa cumpăr noua cum era cea veche. Dacă aveți vreo soluție sau cod ptr acea garnitura. Eu am găsit doar codul asta: 038117070A

    18776-464x441.jpeg 20210413_154738.jpg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul este corect pentru masina ta.

    Garnitura cu design original, nu o sa gasesti, au renuntat la ea in 2003.
    Cea veche are 60x5, cea noua are 59x5, dar atata timp cat VAG o foloseste de 18 ani, nu ar fi trebuit sa existe probleme (asta daca ai folosit o garnitura OE sau Elring 634.380)

    upload_2021-5-8_23-40-26.png

    upload_2021-5-8_23-36-36.png
     
    mirceacml apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu mai știu exact ce marca a fost...dar o sa iau OE sa fiu sigur si o mai schimb o data. Ca sa fiu sigur, cele doua urechi se prind de termoflot ? Pentru ca la actuala cand le-am prins, garnitura a devenit puțin ovala, cele doua prinderi au intins-o puțin si nu a mai stat ca un cerc perfect. Ma gândesc ca cea OE nu va face asa.
    Mulțumesc de răspunsul prompt ca întotdeauna.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, daca ai luat o garnitura de proasta calitate, e normal sa ai pierderi chiar daca garnitura e noua.

    upload_2021-5-8_23-52-45.png
     
    arazvan2002 și mirceacml apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am revenit cu rezolvarea. Am pus garnitura OE dupa codul de mai sus. În poza se vede clar ca este mai mare și în diametru si in grosime decât cea AM.
    Aia e, atent la termoflot, mi-a fugit atenția de la garnitura.

    20210511_101544.jpg
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma bucur ca ai rezolvat-o pana la urma.
     
    mirceacml apreciază asta.
  8. cetane 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a3, 2.0 tdi, 2006
    Gasesc undeva procedurile din manual pentru demontare chiulasa la motor 2.0 tdi cod BMM ?
    Mai precis pentru demontare chiulasa la BMM se demonteaza galeria admisie si turbina si apoi chiulasa sau iese chiulasa cu totul ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    cetane apreciază asta.
  10. cetane 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a3, 2.0 tdi, 2006
    Multumesc pt raspuns, inteleg ca nu se demonteaza turbina de pe chiuloasa.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu, nu le-am analizat, vezi tu cand demontezi.
     
    cetane apreciază asta.
  12. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Salutare colegi,
    Este cineva binevoitor să-mi pună la dispoziție, în format .pdf, procedura de înlocuire a oringurilor injectoarelor pentru auto Audi A3, 2.0 TDI, motor BMM, wauzzz8p88a083389 ?
    M-am dotat cu kituri de reparație injectoare OE, 4 șuruburi OE, și vreau să se realizeze reparația cât mai apropiat de ca la carte.
    În prezent, urmare a înlocuirii oringurilor OE cu unele Bosh (fără probleme inițiale, s-au dat jos injectoarele pentru schimbarea axului cu came și mecanicul a zis că dacă se dau jos trebuie înlocuite oringurile) se dezamorsează instalația de motorină și intră motorină în baia de ulei (cam 2 cm peste maxim pe jojă la 1000 km). Mulțumesc și drumuri bune!

    P.S.:
    In încercarea de rezolvare a problemei am înlocuit (cheluieli degeaba) pompa vacuum + garnitură, ambele OE, debitmetru BOSH, instalat supapa pe tur.
    Motorul merge rotund, pe diagnoză injectoarele sunt în parametri, consumul este normal, problema este că se dezamorsează după mai multe ore de staționare (porneste pe la a 3 a, a 4 cheie) și crește nivelul de ulei în baie.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si crezi ca inlocuirea O-ring-urilor iti va rezolva problema dezamorsarii ?
    Eu ma indoiesc …
     
  14. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    A rezolvat-o, de acolo era problema (atât dezamorsarea cât și motorina în baia de ulei). Schimbat degeaba baterie, pompa tandem și debitmetru.
     

Distribuie pagina asta