1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. cardey 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2017
    Locație:
    Rheinland-Pfalz
    Masina:
    audi a 6 avant quatro,2.7 tdi,2006
    Gogota_69. Degeaba schimbi injectoarele daca nu verifici mai intai pompa de inalte pentru ca ea formeaza span si ti le infunda pe toate.eu am patit-o. Am schimbat toate injectoarele si s-au infundat toate cu span,adica nu imi mai venea motorina pe retur. Toata motorina o injecta in camera de ardere si nu avea puterea sa o arda pe toata si imi dadea foarte mult fum de ziceai ca este locomotiva. Problema rezolvata cu inlocuire pompa inalta si injectoare, spalare foarte bine rampe injectoare si conducte.
     
    lucian190 apreciază asta.
  2. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Salutare,
    Revin si eu cu o problema. Dupa inlocuirea injectoarelor (inclusiv placa de fixare, oring, saiba cupru) cu unele noi OE in terminatie BD, motorul nu merge echilibrat, cu atat mai rau daca acelerez. Mentionez ca injectoarele au fost codate si montate corespunzator.Atasez valorile injectoarelor unde se observa ca 2 dintre ele sunt pe afara. Chiar nu stiu ce sa mai fac, mentionez ca supapa de pe rail a fost testata (alimentata pentru a vedea daca elibereaza persiunea si o face). Ma poate ajuta cineva cu o informatie ? Va multumesc.

    BEA06055-3515-45E6-9E39-0B271BB56B0D.jpeg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea sunt ok, cel putin pe VCDS.
    Inainte ce valori aveai ?
    Injectoarele le-ai montat direct sau le-ai verificat pe banc inainte ?
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Madayoz injectoarele pe care le-ai montat au fost noi sau tot sh. ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  6. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Tare ciudat in cazul asta. Si eu le-am schimbat pe toate 6 (noi, OE) in 2010 am vandut masina cu peste 150.000 km rulate cu ele si nu am avut nici cea mai mica problema. Nu stiu cauza, nu stiu ce sa-ti spun. cand afli cauza sa ne spui si noua cum ai rezolvat. Succes.
     
  7. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Va salut si scuze de intarziere,
    Problema este ca pe partea pistoanelor 4, 5, 6 distributia a sarit de la punct (intinzatorul a cedat). Nu am desfacut inca chiulasa sa vad ce pagube s-au produs si nu cred/stiu daca renteaza sa il refac. Asta se va stabili dupa ce demontez chiulasa de pe partea dreapta. Eventual voi cauta un alt motor daca este nevoie.
    Ce sa mai ... sunt norocos‍. Va multumesc pentru raspuns si promptitudine.
     
  8. Paul.Popovici 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6
    Astea sunt valorile date pe testar-ul meu, ați putea sa îmi spuneți și mie daca sunt sau nu ok injectoarele? La mine pornește greu la cald, va mulțumim.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok.
     
  10. Paul.Popovici 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6
    Revin cu o poza unde s-au cam modificat valorile după ce am mers cu ea și s-a încălzit motorul. Dimineață la prima pornire învârte greu dar pornește la scurt timp după ce ii dau cheie, iar după ce se încălzește învârte bine doar că durează 5 secunde până ce porneste.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok.
    Invatati ca valorile injectoarelor se verifica cu acul in bord la 90 grade si de multe ori nu sunt relevante.

    Verificarea corecta a injectoarelor se face pe banc de proba, mai ales la 2.7/3.0TDI unde majoritatea cred ca injectoarele lor sunt perfecte conform VCDS-ului si la pornirea motorului ezita 1 sec. sau li se stinge bordul.

    La V6 diesel, altele sunt problemele injectoarelor, ce nu se pot verifica pe VCDS.
    Dar, puneti-va toata baza in el, pana topiti vreun piston.
     
  12. royiancu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 TDI BUG, 2007
    Salut colegi,
    As vrea sa va cer parerea despre valoarea injectoarelor mele, este un Audi Q7 din 2007, 3.0 TDI cu cod motor BUG,
    Tin sa mentionez ca acum 4 ani am schimbat toate cele 6 injectoare cu unele noi BOSCH, pompa de inalte noua tot Bosch,acele tablite de fier, curatat tot sistemul de alimentare inclusiv rezervorul.
    multumesc !!!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok
     
  14. Andreip0307 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005 BMK
    Salut,
    La masina mea A6 C6 2005 BMK 3.0 tdi quattro la cald dacă opresc mașina și o las 20/30 minute când dau sa pornesc parca se sugruma. Nu am fum nici la pornire nici dacă o las in ralanti si nu miroase a motorina nearsa. Atașez poze de la o diagnoza și poate ma luminează cineva. Multumesc
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca face un “stop” inainte de a porni, este din cauza injectoarelor care nu inchid complet si picura motorina in capul pistonului dupa oprire.
    Valorile de pe VCDS sunt irelevante, le verifici pe banc si le reconditionezi pe toate 6 impreuna si montezi filtru nou de motorina.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    TPI-ul si metoda de verificare a injectoarelor pentru motoarele 3.0TDI non-facelift fabricate intre 2004-2006 si nu numai.
     
  17. vp44 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2022
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    A6 2,5tdi motor AFB
    Va salut,
    Tot citeam opiniile celorlalti, pana cand am vazut poza cu firma din Germania pe nume Diesel Fixneuss. Dupa opinia mea, ar fi bine sa evitati aceasta firma, vinde foarte mult si pe Ebay din cate am vazut. De la aceasta firma cumpara multa lume si multi dintre ei ajung clientii mei.

    Pe de o parte ma bucura pentru ca aici unde lucrez taxam 20 Euro doar ca sa probam un injector in bancul de teste, dar pe de alta parte ma gandesc ca mai sunt si oameni cu probleme care nu isi permit sa piarda bani doar ca sa incerce injectoarele altora.
    Tot ce am primit de la clientii mei, pentru testare, provenind de la aceasta firma (mentionata mai sus), erau injectoare reparate (adica inlocuite doar piesele defecte) si cu toate acestea erau anuntate pe internet ca fiind reconstruite complet cu piese noi.
    Cei drept, preturile sunt foarte accesibile, cu conditia sa nu iti rupa motorul sau sa te faca sa platesti transport si manopera de cateva ori pana gasesti un set complet de injectoare care sa functioneze bine.
    Diferenta dintre un injector reconstruit si unul reparat, consta in faptul ca cel reconstruit presupune inlocuirea tuturor componentelor injectorului cu piese de schimb noi, iar acest lucru se observa in primul rand in inscriptiile facute cu laser pe duzele injectoarelor, pe exterior adica la vedere si fara exceptii, indiferent de marca si numarul injectorului.
    Injectoarele reconstruite direct de marca oficiala adica de cei care le fac, cum ar fi Bosch, sunt complet reconstruite cu piese noi adica toate componentelor / piesele injectorului au piese noi.

    Cel care a scris mesajul acesta pe care il citez, cred ca a facut tocmai invers si sper sa nu fi avut probleme cu masina dupa aceea.

     

Distribuie pagina asta