1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - suspensie sau rulmenti la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de 4AUDI, 14 Sep 2007.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    lowlife apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @alecsdani Vezi ca arcurile se monteaza fix in aceeasi pozitie din care le-ai demontat.
     
  3. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Sunt toate montate cum trebuie am verificat din nou. Am schimbat si cauciucurile acum nu mai trage deloc masina. Banuiesc sa fie de acolo o sa ajung cu ea la geometrie sa vedem de spune. Pentru puntea spate stiu cum se regleaza si care sunt suruburiile dar acolo nu aveam problema doar cu fata dar acum sa vedem. In momentul de fata cu cauciucurile noi masina merge chiar foarte bine le am de ceva km si nu prezinta semn de uzura dar pana nu ajung la geometrie nu pot spune ca de acolo a fost 100% problema.
     
  4. Alin Cîndea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Oradea, Bihor
    Masina:
    Audi A4, benzina 1.6, 2001
    Salutare,
    De ceva timp am o problemă, când virez în partea stângă se aude un scârtâit foarte deranjant la roata din față, dreapta. Am fost la service și mi-a spus că este problemă cu brațul de jos de pe partea dreaptă. L-am schimbat și am exact acelasi zgomot. Am schimbat de asemenea și bieletele de pe ambele părți și burduful.

    Mulțumesc anticipat.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scartaitul este probabil din flansa amortizorului si/sau protectia de praf a acestuia.
    Bieleta antiruliu si bucsa de la bara stabilizatoare cum se prezinta ?
     
  6. Alin Cîndea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Oradea, Bihor
    Masina:
    Audi A4, benzina 1.6, 2001
    @audi66 bieleta am schimbat-o acum si ii noua, bara nu stiu exact. Desi ii putin ciudat acel scartait. De exemplu daca merg cu masina si ii o curba la stanga denivelata, scartaie foarte tare. (Se aude doar la viteze mici, in prima si a doua dreapta). De asemena, uneori se aude si daca stau pe loc si doar virez...
     
    Ultima editare: 5 Apr 2021
  7. Alin Cîndea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Oradea, Bihor
    Masina:
    Audi A4, benzina 1.6, 2001
    @audi66 revin după ceva timp, am fost foarte ocupat și nu am apucat să trec încă pe la service. Am reușit să prind mașina într-o poziție și să înregistrez un video cu sunetul pe care îl aud. Poți te rog să îmi spui cum se numește piesa aia din stânga care seamănă cu un braț? Mie aia mi se pare că face acel scârțâit.
    Aici se poate vedea video-ul: https://drive.google.com/file/d/1YqGh8JA-l7rbpWsQ6Ayn4SLjRhc1ap4a/view?usp=sharing
    Merci mult!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Toate bratele, bielete directie, capete de bara trebuie schimbate. Tu nu vezi ca toatat suspensia fata este distrusa ? Ce raspuns astepti ? Cum puteti sa mergeti cu masina in halul asta ? Conduceti niste carute nu masini marca Audi. Nu mai scrie nimic si mai revii aici dupa ce schimbi toate bratele si restul pe fata. Cumperi marca Lemforder, OE sau TRW NU altceva. Asta este tot si fara alte intrebari. Ai toate informatiile aici pe forum unde tu nu ai citit nimic.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai linistit ca si eu am fost absent tot cam atat cat ai intarziat tu. :)

    Este capul de bara.

    @Cristi Mai merge si anul asta, pana ii sare roata. :)
     
  10. GabrielC27

    GabrielC27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI AVF, 2004
    Eu am schimbat și capul de bară și tot asa se auzea, a fost uzat burduful de protecție de la amortizor.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau flansa amortizorului sau bucsa vreunui brat, ca la cum arata bratele lui au depasit demult limita rezonabilului.
     
    marius_bv și GabrielC27 apreciază asta.
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Asa e, insa Lemforder nu mai e Lemforder pentru ca vin cu sigla LMO polizata, nu numai cea de Audi cum veneau pana acum, cu semne dubioase pe ele, stele si coduri ciudate, materiale diferite intre superioare si inferioare, adica unele lucioase altele mate. Cu alte cuvinte Turcia de calitate zero.
    La TRW vin cu scris TRW punctat cu vopsea, nestantat cum erau cele originale.
    Prin urmare e greu cu piesele de schimb de calitate la A4 B6 in 2021.
    Am luat eu brate Lemforder in 2020, insa bucsile de pe cele inferioare de amortizor pe langa faptul ca nu cred ca erau lemforder pentru ca nu scria nimic pe ele si aratau slab calitativ, nefinisate, insa asa erau toate de pe piata, lucru testat personal, acum in 2021 acele bucsi au niste urme ca si cand urmeaza sa se crape acolo.
    Deci @Alin Cîndea, ti-a ramas o singura variata daca vrei calitate de masina noua, brate originale stantate Audi.
    Sau vinzi Audi si iei Dacia Logan noua.
    In nici un caz nu circuli cu masina in halul ala, cea din filmare
     
    ovidiutm apreciază asta.
  13. Bejandecebal 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 130CP avf 2092
    Va salut. Rog pe cineva care s-a mai întâlnit cu o astfel de problema sa ma ajute.
    La Audi a4 b6 1.9 tdi cod motor avf, schimbat absolut toate bratele pe fata, schimbat fuzeta dreapta, după mecanic era un pic olărita la întrarea unui brat, făcut unghiuri la mai multe service-uri. Problema este ca la accelerare mai brusca în special în treptele 2 și 3 se simte vibrație pe roata dreapta fata și în viraj stânga maxim, la întoarcere, roata din dreapta lasă impresia ca se rupe, ca sta pe loc sau aluneca. La viraj dreaptă stânga se comporta normal, iar dreapta parca alunuca puțin. Schimbat inclusiv capăt de planetara pe dreapta și dinspre cutie și dinspre roată, tampon cutie de viteze și bucsele la cadru motor. Nu are pic de joc, nici pe fata nici pe spate, dar roată din dreapta parca se rupe.
    Orice sfat e binevenit. Va mulțumesc și o zi frumoasa în continuare tuturor!
     

Distribuie pagina asta