1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Alexio, 8 Mai 2021.

  1. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salutare,
    De curand am devenit fericitul posesor al unui AUDI A3 8P. Masina are ca data de fabricatie 09.2011, cod motor CFGB, 170 caluti. Ca si dotari, a venit din fabrica cu bi-xenon, stopuri led, navi RNS-E cu intrare AUX si Bluetooth, volan cu comenzi, scaune sport cu suport lombar electric si oglinzi electrice. Vechiul proprietar a venit cu uunele modificari, mai exact grila tip fagure, eleron, praguri si diffuser custom.

    Masina merge impecabil si este o diferenta de la cer la pamant fata de vechiul Lupo SDI ce l-am avut inainte:laugh:

    O singura problema am momentan la ea si sper sa o remediez cat mai repede , fara costuri prea mari, si anume ca dimineata, la rece, daca apas rapid pedala de ambreiaj nu se ridica la loc, ci ramane la jumatatea cursei. daca o ridic cu piciorul si mai apas de 2-3 ori incepe sa isi revina.

    Atasez cateva poze cu masinuta :)
     
    smurff, LucianP, Bogdan20cj și alți 3 apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Bun venit pe forum ! :beerchug:

    Recomand sa citești topicurile dedicate A3 8P, eventuale probleme de remediat sau upgrade-uri ! :icon_thumright: Spor !
     
  3. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bine ai venit.
    În legătură cu pedala, verifica pompa de ambreiaj din spatele ei, de obicei se rupe o tija de plastic și iti rămâne pedala jos. Altfel fa o aerisire la ambreiaj.
     
  4. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Bine ai venit, si felicitari de achizitie. O vazusem si pe fb si mi-au placut mult jantele. Cred ca i-ar sta bine cu vreo 5cm mai jos ;)
    Ma bucur sa vad ca n-ai scris ca e S-Line :) ca multi isi dau singuri dotarile din ochi la masina.

    Legat de problema pe care o ai cu pedala iti recomand sa tragi un ochi si peste ce-am patit si eu si cum am rezolvat problema, poate te ajuta.
    https://www.clubaudi.ro/threads/2006-audi-a3-8p-2-0tdi-8v-quattro.47874/page-5#post-801552
    Avand in vedere ca esti pe la 200.000+km cred ca te apropii de un schimb de kit de ambreiaj.
     
    Alexio apreciază asta.
  5. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Multumesc mult pentru aprecieri! de lasat mai jos nu cred ca o las. mai am unele drumuri de facut pe la tara si nu as risca :) .cat despre problema cu pedala, maine o bag in service sa vad ce si cum. intre timp, masina a primit un detailing interior. atasez cateva pozici:
     
    Caprita Emanuel, smurff și LucianP apreciază asta.
  6. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    some bad news..and some good news..bad news..rulmentul de presiune e pe duca:(..good news..kitul de ambreiaj (SACHS) ajunge maine :eyebrows:
     
    LucianP apreciază asta.
  7. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salut,
    Am revenit cu ceva noutati. Kitul de ambreiaj a fost schimbat (LUK) si acum masina merge acum fara nici o problema :).
    Un mic bonus :)
     
    mirceacml și LucianP apreciază asta.
  8. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Small update : covorașe noi :))
     
    Andu333 apreciază asta.
  9. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salutare. Mașina a primit un polish+tratament ceramic. Îmi place cum a ieșit :
     
    mirceacml apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Frumoasa jucăria ! Arata foarte bine !
    Ce a folosit ?
    As fi scos și badge-ul cu A3 și TDI :)
     
  11. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salutare. Pasta de la koch chemie pas fin pentru polish si Ixtar ceramic pentru cel ceramic :) . O sa scot in viitorul apropriat badge-urile :). Ma gandesc cum sa rezolv sigla din fata. Oare sa folosesc colant negru mat, ori sa o vopsesc ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara sigla neagra, spray-ul tine cateva spalari, colantul ceva mai mult.
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu as lasa sigla față așa. Să fie singurul element distinct, se vede mai frumos, părerea mea ;)
     
    DrLexic și Alexio apreciază asta.
  14. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Small update :) parca arata mai bine cu negru mat in mijloc
     
    Ultima editare: 8 Iun 2021
    cipri29 apreciază asta.
  15. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    cateva poze la ceas de seara:D
     
    vladmang, mirceacml și LucianP apreciază asta.
  16. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salutare. Nu am mai postat de ceva timp aici, asa ca m-am gandit ca ar fi un moment numai bun sa va zic care mai e viata masinutei. In momentul de fata masina se aproprie de 220k. La 218K am facut schimburile de filtre si ulei (OEM), am schimbat stergatoarele (Bosch) din cauza ca cele vechi curatau foarte aiurea parbrizul. Ulterior am schimbat si becurile xenon cu unele OSRAM Night Breaker si pot sa zic ca diferenta e mare fata de becurile pe care le aveam inainte. De asemenea, am luat si cauciucuri de iarna (Hankook) ,niste covorase de cauciuc si am gasit la pret bun si o cotiera :D
    Ca si probleme intampinate, a trebuit sa schimb unul din ventilatoarele de la motor (mergea cand voia el). Chestia e ca in bord nu mi a aparut nici o eroare, si nici termperatura la apa nu a crescut. Eroarea am depistat-o cu ajutorul diagnozei.

    Si cateva poze:D
     
    mirceacml, LucianP și MRR apreciază asta.
  17. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salutare! Duminica trecuta martorul de bujii s-a trezit sa-si faca de cap. mai exact,l-am vazut palpaind in bord. dupa diagnoza mi-a aparut eroarea 4891 si 4892. mai exact astea se refera la egr. nu degeaba tot umbla tot felul de meme-uri pe net vizavi de cum "simte" masina cand ai niste banuti pusi deoparte :)). aveam in gand sa-mi schimb body-ul foto, insa am renuntat la idee momentan. Am dat comanda de EGR OE + garnituri, l-am primit astazi, iar vineri am masina programata la mecanic. Pe langa schimbul de egr, am cazut de acord sa duc si turbina la reconditionat ( ori curatat, nu am nici o problema cu ea, urmeaza sa mi zica cei de la service) si sa curat si dpf-ul. Asta ca sa stiu una si buna. momentan masina "e pe dreapta", am preferat sa nu circul cu ea ca sa nu afectez si filtrul de particule.
     
    LucianP și mirceacml apreciază asta.
  18. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Ai făcut bine să recondiționezi și turbina.
    În plus îți recomand să verifici și racitorul de gaze de scăpări pe la supapă, dacă vrei să bifezi toate elementele, asta preventiv. ;)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde unde o faci, nu degeaba iti dau garantie doar 1 an.

    Exista miezuri Borg Warner si exista miezuri Mellet.
    Dar cum nu ar mai avea atat profit, multi aleg miez-urile chinezesti pentru reconditionare.
     
  20. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Daca as sti ce si cum folosesc service-urile, ar fi o treaba dar ...
     

Distribuie pagina asta