1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Radu Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320 hp Tiptronic 2016
    Multumesc.
     
    CristianPodar apreciază asta.
  2. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Dupa ce faci softul sa ne spui si noua daca s-a rezolvat problema. Si eu am aceleasi probleme doar ca la mine este S-Tronic, nu tiptronic. La pre-facelift am avut tot S-Tronic si am schimbat cam tot ce se putea, mechatronic ul la 48k km, revizie cutie la 60k km, inca o revizie la 115k km + schimbat hub ul de ambreiaje, dar tot avea probleme cutia. Pana la urma m-am lasat pagubas si am vandut-o la 116k km. Credeam ca la facelift au rezolvat, dar se pare ca e la fel de proasta.:(
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-Tronic si Tiptronic sunt 2 cutii total diferite.
     
  4. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @Andu333 S-Tronic n-are treaba cu ce spunem noi aici... orice cutie automata merge subturat.

    @Radu Iordache eu am soft la cutie la MRC si nu s-a schimbat comportamentul, merge la fel de subturat dar parca nu mai da asa usor inferioara pentru ca are cuplu mai de jos acum, per total imi place. Nu te astepta la minuni, asa cum au spus si alti colegi, acesta e principiul cutiei...
     
    Radu Iordache apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Andu333 apreciază asta.
  6. ovidica04 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4G5, 2.0tdi/CNHA, 2016
    Salut @Bogdan652, acelasi tip de motorizare si exact aceleasi simptome. Din nefericire am descoperit postarile tale dupa ce am schimbat rulmentul si capul de planetara si bineinteles, zgomotul este tot acolo. Spune-mi te rog, s-a rezolvat problema si daca da, cum ?
    Multumesc frumos.
     
  7. ZenonDorin

    ZenonDorin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2020
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 2012 3.0 TDI (CLAA)
    Salut, am un Audi A6 C7 cu o cutie S-tronic cu 305 000 km, majoritatea facuti in Olanda pe autostrada deci teoretic nu foarte obosita.

    Ca si probleme nu prea are, schimba perfect exceptand cand este in D3 la o viteza intre 10 - 29 km/h (dupa decelerare) si apas pe acceleratie, schimbarea in D2 genereaza un fel de soc care se simte mai mult ca zgomot in cutie / diferentiale (nu neaparat smucitura a masinii). Schimbarea din S3 in S2 sau M3 in M2 nu genereaza soc, deci numai in D se intampla. Am observat de asemenea ca pot evita socul din D3 in D2 daca ii dau talpa pentru 0.5 secunde, dupa care reduc acceleratia la nivelul normal. Deci cumva socul provine de la faptul ca in mod normal motorul nu accelereaza suficient de repede pana se cupleaza / decupleaza ambreiajele, deci intra intr-o frana de motor urmata imediat de sarcina motor, iar aceasta oscilatie scurta loveste in pinioane.

    Coduri de eroare pe VCDS nu are.

    Intrebare: problema cu socul s-ar putea rezolva de la sine dupa schimbul de ulei sau ar trebui sa cer si o recalibrare ambreiaje sau cine stie ce alte verificari.
     
    matei eduard nicusor apreciază asta.
  8. Offroader 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7 2,0 TDI; 2013; CGLC; Multitronic
    Salut,
    Citind topicul, am și eu rugămintea să mă ajutați cu identificarea CV la mașina mea. Am văzut o postare, unde la un C7 s-ar fi spus că are o cutie hibrid (struțo-cămilă), și am impresia că și la a mea e la fel. Se comportă ca un multitronic, are în manual 8 și in Sport 8 viteze, dar într-o descriere a echipării mașinii, scrie ca e tiptronic. Vă las aici seria de caroserie, dacă reușiți să mă lămuriți, vă mulțumesc anticipat.
    WAUZZZ4G8CN104264.
     
  9. scoTTy

    scoTTy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2016, 1.4 tfsi
    Acel "tiptronic' din descrierea respectiva se refera la faptul ca poti schimba si manual vitezele. Nu are legatura cu tipul de cutie existent pe masina. Tu ai cutie multitronic 8+1. Bafta!
     
    Offroader apreciază asta.
  10. Radu gabriel

    Radu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi a6 c7 2017 tdi 2.0 l
    Salut,
    La masina mea Audi A6 C7 din 2016 cutie 7 trepte DSG la 120.000 km am zis sa schimb ulei cutie + filtru. Dupa schimb cei de la service mai trebuiau sa faca o calibrare la cutie ? deoarece vad ca schimba cam subturat fata de dinainte schimbari de ulei. Va multumesc pentru raspuns daca aveti timp si drumuri bune tuturor.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Dupa orice schimb de ulei se face procedura de adaptare a pachetelor de ambreaje K1 si K2 la S-tronic DL501 (0B5).
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, nu am gasit pe nicaieri intrebarea ce urmeaza sa o pun. Pentru masina din profil, cu cutie tiptronic 8+1 vreau sa fac schimbul de ulei, si am vazut ca la asta se schimba diferit - adica se scurge ce iese din cutie, nu se schimb ca la S-tronic tot uleiul, ci ramane ceva in convertizor. Am pe cineva in zona mea care poate face operatiunea, dar intrebandu-l cum face si ce foloseste, mi-a lasat 2 intrebari:
    1. El zice ca va folosi ulei Fuchs. Stie cineva uleiul OE de cine e produs de fapt ?
    2. Zice ca nu conteaza daca ma duc cu masina/cutia calda, ca se poate face schimbul de ulei.
    Din ce am citit eu, si din ce am vazut si la ZF Faur, schimbul se face cu uleiul la o temperatura de 25-40 de grade.
    Ideea este ca nu vreau sa fac ce nu trebuie, doar ca m-ar fi ajutat sa ma duc mai aproape, la ZF Faur trebuie sa duc masina seara, o iau a doua zi, si asta complica putin lucrurile. Pe de alta parte, omul asta zice ca da garantie la lucrare, si din ce pareri am auzit de la oameni din zona, ar fi foarte bun pe cutii. Stiu ca schimbul de ulei se face cu ulei OE, dar nu stiu cine anume face uleiul de cutie pentru VAG, daca ma poate lamuri cineva. Pana la urma, nu ar fi o problema sa ii duc masina de seara, e aproape de mine si are cine sa ma "plimbe", iar cu uleiul nu e o problema sa iau OE, doar ca cine stie, poate e corect si cum face el si atunci e mai simplu.
    Multumesc.
     
  13. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut.
    Uleiul recomandat este ZF (producatorul cutiei).
    Eu iti recomand sa mergi la baietii din Bucuresti care au topicuri pe aria de prestari servicii si intr-o zi ai rezolvat-o daca nu ti se pare lung drumul pana la Bucuresti. Eu si multi alti colegi asa am facut si suntem multumiti.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu am niciun fel de problema sa vin in Bucuresti, doar ca prefer sa vin dimineata si sa o rezolv in aceeasi zi.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti da garantia ca a strans bine busonul de golire, in rest ce garantie sa iti ofere la un schimb de ulei ?

    Cumpara un kit ZF si du-te la orice service ce respecta procedura din ELSA.

    Schimba-l asa cum recomanda fabricantul cutiei, prin metoda gravitationala.
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Din pacate, in afara de Faur si alti cativa colegi de pe aici nu am incredere ca vreun service respecta procedura din ELSA ("ce e ELSA?"). Am obtinut cateva detalii, o sa iau legatura cu un coleg. Multumesc de info tuturor! :)
     
  17. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Revin cu postare, dupa ce in ianuarie anul curent am avut programare la Mercom Arad.
    Dupa un deviz de 6.000 de lei, schimbat ulei original nu Ravenol si alte balarii, solenoid, nu solenoizi, dar nu stiu de ce au ales ei varianta asta si cablaj mecatronic, la vreo 4.000 de km diferenta fata de cat avea in momentul in care am lasat o la ei a reaparut eroarea cu gearbox mallfunction, ba chiar a si sarit cutia din viteza. Eram in drive si-mi aparea ca fiind pe neutru. Cand am dus masina la ,,reparatorii de cutii" asa cum zic baietii aici pe forum, nu le-am zis de nicio culoare sa-mi faca o reparatie mai ,,moca". Din contra, le-am zis ca nu vreau sa vin de "N" ori cu masina prin service.
    Asta dupa ce inainte am fost la alt reparator si a zis ca ar fi ambreiajele foarte uzate.
    Exact asa le-am zis si eu celor de la Arad, sa schimbe ambreiaj sa puna nou OE, nu altul reconditionat, nu sa-l reconditioneze pe al meu, ci nou, sa verifice mecatronic sa-l puna pe banc sa vada daca functioneaza in parametrii, sa schimbe pompa de racire ca citisem si despre aia pe forum, adica cumva sa elimin aproape toate necunoscutele. Ei au ales sa-mi schimbe uleiul si cablajul daca l-or fi schimbat si pe ala, plus un solenoid (nu vad de ce doar unul) in fine poate sunt mai tampit eu. Pe 21 luna aceasta am reprogramat-o sa vada din nou despre ce este vorba.
    Tind sa cred ca mai bine nu le mai dau la carpacii astia inca 3.000 de euro si-mi comand dracu cutia noua pentru ca deja am dat 6.000 de lei si daca mai dau 14.000 ajung la jumatate de cutie noua si nu-mi garanteaza nimeni ca se rezolva.
     
  18. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Cum verific ce tip de cutie am? Am vazut ca pe myaudi imi apare tiptronic, desi multe modele de 8+1 sunt multitronic..
     
  19. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    La masina ta din profil ai cutie multitronic. Tiptronic este pe motorul de 3.0 .
     
  20. Andrei1984 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2019
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi a6, C7 190cp s-tronic
    Salutare,
    Recent am achizitionat un audi A6 C7, an fabricatie 11.2016, motor 2.0 tdi, 190cp, S-tronic, 118.000 km, vreau sa fac revizia la cutie. La mecanicii din Focsani am fost si niciunul nu m-a lamurit. Ba ca se schimba uleiul si cu filtrele, altii ca nu se schimba. Intrebarea mea este se schimba sau nu ?
     
    Wass apreciază asta.

Distribuie pagina asta