1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.7 si 3.0 TDI la Allroad A6 C6 (4F) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de flo wiw, 6 Feb 2016.

  1. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Te cred, dar ultima data chiar am fost la niste baieti super priceputi si mi-au spus ca 99% e geometria la turbina. Am tinut-o si 5 zile la un service special pentru turbine si nimic. Ti-am spus, am mers azi toata ziua cu ea, cu mufa scoasa la debitmetru si nu a facut nimic. Mai merg si maine si daca nu face, direct debitmetru OE de la magazin.
     
  2. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Salutare,
    Revin cu problema mea. Am pus debitmetrul nou si tot face urat. I-am scos mufa iar si nu mai face. Chiar nu mai inteleg nimic si ce sa mai fac. Daca era din valva EGR nu trebuia sa mi-o dea pe tester ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te tot intreb, cand ai de gand sa faci un log in mers la o persoana care stie sa il interpreteze ?
     
  4. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Maine ajung iar la cineva si sper sa faca ca sa-mi spuna exact. Curios e ca nu face cu mufa scoasa la debitmetru, o sa te anunt oricum. Merci pentru sfaturi.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce debitmetru ai pus, ce cod (fie el OE sau AM) ?
     
  6. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    059906461 N Hitachi
    Mi-a spus cineva sa curat admisia, ca poate e ceva pe acolo, dar ti-am spus, e ciudat ca face doar cand e cald afara. Acum, fara mufa, merge impecabil
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba ne dam cu parerea si ne repetam cu aceleasi lucruri. Citeste topicul dedicat si o sa vezi pe ce canale se face un log in mers, interpretarea facandu-se bineinteles de catre persoana ce utilizeaza VCDS-ul.
     
  8. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Salut,
    Am descoperit problema care ma chinuie de 1 an. Este problema la senzorul barometric de la motor care se afla sub plasticul acela de langa parbriz.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune o poza cu el.
     
  10. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Deci asta m-a chinuit 1 an de zile si m-a costa 5.000 lei cheltuiti. Maine o sa mi-l aduca un prieten.

    76358096-9D18-46AB-91B0-82E9E4BF0F32.jpeg

    795AA72A-DEB5-4121-AB2A-3AFB9DE66EFD.jpeg
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este nici un senzor barometric.

    Ala este senzorul de calitate al aerului pentru sistemul de ventilatie si nu are nimic de a face cu mersul motorului.

    Daca ai fi analizat putin situatia ai fi observat ca este prins pe carcasa aerotermei.

    Poti sa il deconectezi si sa mergi fara el 20 de ani, in afara de o eroare pe Auto HVAC, n-o sa vezi alte diferente.
    Eu nici nu l-am mai montat cand am facut retrofit la climatronicul digital, acum cred ca 6-7 ani (clima cu robineti nu are acest senzor din fabrica).
     
  12. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Pai nu mai face masina absolut nimic. Sper sa nu mai faca.
    Pe tester nu i-a dat nimic baiatului, spunea ca un injector parca face ceva figuri cateodata dar nu e sigur. Daca mai face, chiar nu stiu incotro sa o mai iau.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu iti zic ca senzorul ala nu are legatura cu problema ta.

    Pentru a 4-a oara iti zic sa faci un log in mers, nu diagnoza (test). Dar se pare ca nu vrei sa intelegi.

    Tu probabil ai facut o scanare, “baiatul” care habar n-are a vazut ca ai eroare pe Air Quality Senzor si hop, inlocuieste-l ca de acolo e.

    Problema este ca a uitat sa iti spuna ca eroarea apare pe Auto HVAC (climatronic) si nu pe Engine.
     
  14. turcea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 allroad 2011
    Imi lasi nr tau de telefon, te rog?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iti las numarul pentru ca problema ta nu se rezolva prin telefon. Deci, inutil sa ne pierdem timpul amandoi.

    Lasa-l pe baiatul ala “super priceput” care ti-a zis sa inlocuiesti senzorul “barometric” ca de acolo e problema ta si du-te la cineva capabil sa foloseasca un VCDS.

    Baiatul asta nu ti-a facut un log in mers, cu toate ca ti-am zis de 3-4 ori sa faci. A “botezat” senzorul de calitate aer drept senzor barometric.
    A diagnosticat gresit problema ta (ce legatura are o eroare pe climatronic cu mersul motorului ? Nici una !)

    Nu inteleg de ce mai continui sa apelezi la el.

    Eu ma retrag din discutia asta. Nu are rost sa cauti sfaturi atata timp cat nu le iei in considerare.

    O zi buna.
     
  16. jeles 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2021
    Locație:
    Oltenița
    Masina:
    A6 C6 Allroad, 3.0 CDYA, 2010
    Pentru motorul cod CDYA puteti sa-mi spuneti codul OE de la injectoare ? Eu am gasit coduri diferite si nu stiu care este cel corect.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu ce cod am pe masina, trebuie sa ma uit. Dar, ultima revizie pentru CDYA este 059 130 277 BE.

    EDIT : Cred ca am 059 130 277 AR
     
  18. jeles 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2021
    Locație:
    Oltenița
    Masina:
    A6 C6 Allroad, 3.0 CDYA, 2010
    059 130 277 AH este compatibil?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Conform ETKA nu, au fost puse pe A6 non-facelift si pe alte modele, dar nu pe CDYA.
     
    jeles apreciază asta.
  20. jeles 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2021
    Locație:
    Oltenița
    Masina:
    A6 C6 Allroad, 3.0 CDYA, 2010
    Salut,
    La masina din profil un Audi A6 C6 Allroad motor 3.0 TDI cod CDYA an 2010, am schimbat injectoarele, valorile sunt bune, dar ma framanta o problema si anume:
    - pornesc masina, pleaca initial cu 900 rpm, dupa 2 minute de stat la ralanti coboara la 740 rpm (sa zicem), dupa alte 5-6 minute coboara la 650 rpm si nu prea imi place cum merge motorul la 650 rpm.
    Am incercat sa modific idle, dar la adaptari canal 6 am gasit setata valoarea 20, am urcat la 30, 40, 50, 60, 80 dar degeaba. Cam ce valoare trebuie sa am aici pentru a ramane idle la 900 rpm sa zicem, hai 850 rpm ? O seara frumoasa
     

Distribuie pagina asta