1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 12 Apr 2012.

  1. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Astăzi in cele din urma, din cauza suieratului, care se auzea atât in partea din fata a mașinii, cât și in partea din spate (eșapament), am demontat turbina.
    Spre surprinderea mea, turbina nu avea joc in ax deloc. Mâine urmează sa merg cu ea la verificat, eventual curățat, dacă se poate aceasta.
    Va țin la curent.
     
    MDU apreciază asta.
  2. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna care este diferenta dintre cele doua turbine?
    Turbina Honeywell este ce am avut pe masina si cea Garrett, este cea pe care vreau sa o cumpar.
    Ma puteti ajuta cu o parere?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citim si noi inainte sa intrebam orice pe forum aiurea si inutil ? Honeywell este firma care detine Garrett. Mai departe iti raspunzi singur la intrebare. Bafta.
     
  4. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    @smurff , pana la urma ce a avut turbina?
     
  5. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Nu stiu concret, cel la care am fost ultima data si a refuzat lucrarea ca doream sa vad ce face practic la ea, a spus ca au intrat corpuri straine si au lovit paletii, ea joc nu are deloc.
    am comandat-o pe cea de sus.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru care dintre masinile din semnatura ai luat Garrettul? Daca pentru B8 CAGB, o sa vezi ca trebuie niste modificari sa prinzi DPF si actuatorul trebuie recalibrat.
     
  7. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Pentru B8,5, cod motor CGLC. E ok?
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Da, pai e la fel ca ce aveai. Nu specificasei pentru care masina.
     
  9. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Diferă doar producatorul?
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Care corpuri straine cand in pozele facute de tine palele nu sunt lovite deloc sau sunt eu obosit?
     
  11. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    TalosCosmin@ Ma gândesc sa nu fi văzut ceva pe partea de evacuare, ca la mine suna mai tare pe eșapament.
    Nu știu ce sa spun, rămâne sa mai cercetez turbina când ajung la mașina.
    arazvan2002@ Cea care am dat-o jos era Honeywell, iar cea care vreau sa o cumpăr este Garrett. Din aceasta cauza aveam câteva îndoieli.
     
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Problema rezolvată prin înlocuirea Turbinei. Totul a fost perfect.
    Achiziția a fost făcută de la o firma din Alesd, unde consider ca am avut parte de niște profesioniști, cărora le mulțumesc și pe aceasta cale.
    Dacă aveți nevoie de un contact îl ofer in PM cu cea mai mare plăcere.
    Atașez o poza cu felul in care a ajuns piesa, iar ca ambalaj..., siguranța 100%.
     
    MRR apreciază asta.
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu foarte profesionisti din ce se vede, au vopsit absolut toata turbosuflanta cu albastru. :) Ca fapt divers, la tipul asta de turbo degeaba vopsesc/sigileaza toate suruburile de pe turbosuflanta, tot ce trebuie sigilat este piulita de la endrod, respectiv cele 3 suruburi T30 de pe suportul actuatorului, care vin prinse pe capacul de compresor. De acolo se regleaza actuatorul la modelul asta de turbo.
    In rest, daca turbo a fost comandat SH, tot la reconditionare vei ajunge pana la urma. Sunt destul de sensibile pe motorul asta.

    In rest, sunt N cauze de defectare a unei turbosuflante, o constatare corecta se face doar daca se demonteaza bucati. In general, la turbosuflantele cu actuator cu senzor de pozitie, prima data se verifica senzorul de pozitie, daca la prima vedere in rest pare ok. Verificarea doar a jocului axial/radial la o constatare este cam de domeniul trecutului.

    O zi faina!
     
    Chris1 apreciază asta.
  14. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    In Bacau nu am reușit sa-i fac o verificare/curățare și nuci in împrejurimi nu am găsit, așa ca am preferat sa iau alta.
    Turbina pe care am cumpărat-o avea pe ea bulinele de vopsea din fabrica, inclusiv au scris pe factura nr de km pe care ia avut mașina.
     
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Am parcurs aproximativ 1000 km si totul este ok, nu am facut decat sa inlocuiesc turbina si sa sterg erorile cu VCDS, mai trebuiau si alte reglaje?
     
  16. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC quattro, 2014
    Screenshot_20210727-201455.jpg
    Salutare,
    Ar fi ok comportamentul turbinei?
    Acceleratie de la 1800rpm la 4500rpm in treapta a 3-a, pedala in podea.
    2.0 tdi CGLC, stage 1.
    Multumesc
    PS. pe axa orizontala sunt minute + secunde + zecimi/sutimi de secunda.
     
    Ultima editare: 27 Iul 2021
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se discuta aici despre motoare modificate pentru ca orice modificare a ECU aduce automat si modificari ale turbinei. Atat timp cat ai masina modificata te adresezi unui tuner pentru o alta opinie. Discuti aici doar despre problemele la o turbina montata pe un motor ce nu are modificari.
     
  18. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva cu valorile din VCDS ale actuatorului turbinei pentru motor CAGA an 2008 ?
    Am reconditionat turbina la un "destept" in Timisoara si imi intra masina in limp mode. Sunt la un electrician ce are VCDS si mi-a spus ca am presiune prea mare in turbina din cauza ca nu este reglat bine actuatorul si ca pentru modelul acesta de turbina nu se gasesc specificatiile pentru reglajul actuatorului.
    Asa ca, as avea nevoie, de la un binevoitor, sa imi dea valorile de la turbina lui citite cu VCDS-ul.
    Multumesc frumos :)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. Marian1980 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2019
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi a4, 2.0tdi,2012, multitronic
    Salut,
    Am si eu o problema cu Audi a4 b8, 5 2.0Tdi, 143 cai cod motor CJCA in sensual ca atunci când motorul e rece, ma refer daca uleiul e sub 90 de grade, la fel si apa imi apare in bord spira de la bujii care se aprinde intermitent iar motorul nu trage, se tureaza si peste 3000 de ture dar trage greu. Consumul, in acel moment, nu e foarte mare, in jur de 5-6,5. Daca sunt pe autostrada se ridica viteza si pot ajunge si la 140 km/h dar daca vine un deal se simte ca e lesinata. La 130 km/h cu eroare imi arata pe bord un consum de 4.5-5%. Când temperatura uleiului si a apei e 90 de grade si opresc masina, dupa, nu mai apare eroarea in bord si masina trage foarte bine. Turbina a fost demontata si dusa la un service specialist in repararea turbinelor, iar cei de acolo mi-au spus ca turbina nu are nimic si geometric variabila e in bune conditii. Actuatorul tine vacuum foarte bine si tija actuatorul se misca usor, nu are semne de blocaj. Are cine a vreo idee de la ce ar putea fi ?
    Am atasat si doua poze cu erorile.
     

Distribuie pagina asta