1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa faci asta:
    Pentru ca mecanicii la care ai fost sunt niste maimute.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Personal m-am ocupat si eu de masina, am luat alte oringuri pentru injectoare doar ca... am impresia ca le-am luat degeaba...

    Dupa ce am ajuns acasa din curiozitate m-am uitat la vasul de antigel si simptomele sunt la fel ca inainte cand aveam chiuloasa cu fisuri... tot asa mi-a facut si acum presiune destul de mare in vas si a scazut nivelul antigelului, inainte sa circul cu masina dupa ce am pus turbina am completat antigel putin peste max, cand m-am uitat la vas era doar putin pe fund, cand l-am desfacut (dupa vreo jumate de ora oprita) a urcat nivelul putin sub jumate (intre min si max, estimez in jurul a 500ml agent de racire...).
    Cred ca o sa desfac chiuloasa sa vad daca am fisuri si la chiuloasa asta, daca nu sunt fisuri o sa schimb garnitura (eventual o verificare a chiuloasei inainte).
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Schimba capacul de pe chiulasa. Scoate busonul si las-o in ralanti sa vezi daca mai scoate fum.
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Chiar daca nu ar mai scoate fum ... cu apa ce fac? Asa pentru ca sa iti imaginezi ca in aproximativ 200 km a golit vasul.
    Am sa atasez niste imagini cu vechea chiulasa ca sa va dati seama ce se intampla inauntru.
    In legatura cu capacul eu m-am gandit la alta treaba adica sa sparg valva PCV si sa pun Oil Catch Can.
     
  5. cetane 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a3, 2.0 tdi, 2006
    Am inteles ca chiulasele fara probleme sunt cele de tip "C", din ce an s-au montat cele de tip c?
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Din experienta iti zic ca nu este chiulasa cu cod C.
    Si eu stiam ca "chiulasa cu cod C" e cea mai buna, este acelasi cod pe toate chiulasele ce difera este versiunea pe chiulasa, in general este V125.
    Codul cu "C" se afla pe capacul axelor cu came, litera C srmnifica revizia.
    Revizia cu codul C este cea mai ok dar din cate am vazut, samsarii unii dintre ei au aflat chestia asta si cauta capacul de axe cu cod C chiar daca revizia nu e ultima...
    Codul chiulasei este 03g103373a.
    Codul capacului de chiulasa poate fi 03g103308 A, B sau C.
    Din cate m-am informat si eu astea ar fi versiuniile de chiulasa mai pacatoase V125, V130, V320 si V330.
     
  7. cetane 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a3, 2.0 tdi, 2006
    Multumesc pentru raspuns.
     
  8. RazvanU

    RazvanU 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8p, 2.0 TDI BKD, 2005
    Dețin BKD, chiulasa V140 si nu am problemele cu antigelul.
     
  9. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Buna băieți! Dețin un a3 BKD problema mea este ca după ce am schimbat antigelul la masina și desfăcut o conducta de freon in scopul înlocuirii ei, pe tester am primit eroarea p0102 sau din ce descrie testerul scurtcircuit la masă
    Am început sa diagnostichez eventuala problema curățat debitmetru, schimbat debitmetru cu alte doua, curățat MAP împreuna cu toată tubulatura de la filtru de aer pana la galeria de admisie, curățat mufă debitmetru, desfăcut ECU și curățat, iar acum am început sa desfac cablurile mufei sa văd dacă nu sunt întrerupte si am ajuns pana unde încep sa intre sub capacul ăla de la ștergătoare, mers fără mufă și nici o schimbare, schimbat senzorii de temperatura a apei, cel de sub alternator și cel din spatele motorului (g62), curățat toate masele de pe masina din zona motorului, încărcat baterie, șters eroare de 20 de ori, iar pe tester debitmetru baga 550 mg constant, din ce știu așa sunt făcute in caz ca întâmpină vreo problema și practic este o măsura de siguranță
    Am încercat sa masor și cu multimetru dar nu știu exact valorile de pe pini și nici nu ma pricep la asta atât de bine...
    eu am făcut cam tot ce știu și mi-ar sta in putință... va rog sa ma ajutați, cu un sfat, cu orice... ma înnebunește chestia asta, și precizez ca masina pana la schimbul de antigel funcționa perfect dacă am gresit va rog sa ma și corectați, am căutat peste tot rezolvări dar nimic, nici pe aici.. ori nu am căutat eu destul de adânc..
    Sper sa nu fie ecu problema...
     
    Ultima editare: 4 Aug 2021
  10. Gx45

    Gx45 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 2.0 TDI BMM
    Salut Gabriel,
    Am aceeași problemă și tot două bucăți senzor Bosch am schimbat până acum.

    Dacă te ajută cu ceva, pornirea motorului fără așteptarea stingerii martorilor rezolvă problema pentru acea cursă.

    Oricum doar la pornire poți avea surpriza să nu funcționeze turbina, mie nu mi se întâmplă în mers, pot merge și 500 de kilometri fără probleme.

    Lesne de spus, ași fi recunoscător să știu dacă ai reușit să-i dai de capăt.
     
  11. Gx45

    Gx45 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 2.0 TDI BMM
    Am primit un răspuns prin PM de la Gabriel unde mi-a spus cum a rezolvat. Îi mulțumesc încă odată pentru amabilitate.

    Se pare că este o problemă la ultimii 10 cm de cablaj până la mufa senzorului sau la mufa senzorului.

    Am scos mufa și am încercat să găsesc o întrerupere la cabluri desfăcând protecția din plastic.

    Nu am găsit nimic și am pus totul la loc. Totul a durat 10 minute fără să am nevoie de elevator sau scule.

    După, spre surprinderea mea, turbina a funcționat instant cu pornire normală pentru ca la a doua pornire să dispară și check engine.

    Dacă se mai repetă o să mă rezum la împingerea cu fermitate a conectorului, cred că aici e buba, pentru că senzorul e nou.

    Dacă nu, o să iau la verificat milimetru cu milimetru cele 4 cabluri de aproximativ 10 centimetri.
     

Distribuie pagina asta