1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La unele modele e normal ca antigelul sa ajunga la 105.
    Sunt termostate care abia atunci deschid.
     
    Florin Ionescu apreciază asta.
  2. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Cred că de vină ar putea fi si sistemul start&stop,motor încins si oprit imediat fără un pic de răcire la ralanti,cam asta rezultă.
     
  3. Radu.exclusiv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2015 190cp
    Salutare,
    Am citit cât am putut din forum, sper sa nu dublez subiectul.
    Am plecat de la București cu familia în vizita la Baia Mare cu un Audi A6 2015 2.0 tdi 190 cp și am o problema cu sistemul de răcire.
    Undeva pe traseu apa nu pleacă spre radiatorul de racire și în sarcina în câteva minute ajunge la 130 de grade.
    Am reușit sa ajung ultimii km la destinație pe căldură pornita la maxim și mers pana în 1700 rot/min.
    Am un tester cu mine și am monitorizat temperatura sa nu treaca de 105 grade.
    Nu am nici un cod de eroare. Aveți idee la motorul asta Euro 6 unde este montat termostatul ?
    Multumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt mai multe termostate (2- 3 depinde de motorizare si cutia de viteze iar asta s-a mai scris pe forum de zeci de ori dar nu ai citit nimic despre asta din pacate) care creeaza aceasta problema inclusiv poate ai probleme cu cele 2 pompe de recirculare ale lichidului de racire. Problema pe care o ai tu nu o rezolvi pe forum ci, desfacand, cu un bun mecanic. Pot sa nu apara erori la diagnoza si totusi sa ai probleme. Trebuie facute multe investigatii pentru problema ta si din pacate nu se pot rezolva pe forum aceste probleme.

    Cand mai ceri date despre amplasarea pieselor la motor sau alte date despre componenetele din masina si cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De obicei problema este de la pompa electrica de recirculare situata sub pompa ABS. La o diagnoza ar trebuii sa apara cu probleme.
     
  6. Radu.exclusiv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2015 190cp
    Mulțumesc pentru răspuns.
    Am pus aceasta întrebare în ideea de a încerca să îl localizez pentru a bate cu ceva în el în ideea de a se debloca. Este clar ca voi demonta tot sistemul de răcire pentru a identifica problema.
    Încercăm doar sa evit deplasarea pe platforma de la Baia Mare pana la București cu 2 prichindei mici.
    După prima postare, am coborât la mașină, am bătut în corpul de apa ce îl asociez cu termostatul principal de sub admisie și acum a trecut apa și spre radiator.

    Audi A6 C7 an 2015, 2.0 tdi 140 kw cod motor CNHA, Cutie stronic 7 trepte. Serie sasiu WAUZZZ4GXFN061048

    Multumesc.
     
    Boariumihaidaniel apreciază asta.
  7. bubuman32 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2012
    Buna ziua. Sunt posesor de Audi A6 C7 130kw 177cp. In mers a crescut brusc temperatura la 130 grade. Cand am ridicat capota nu mai avea deloc antigel si tot antigelul curgea sub masina. Puteti sa-mi spuneti, va rog, ce piesa a ar fi putut ceda de a curs tot antigelul?
     
  8. Radu.exclusiv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2015 190cp
    Salut,
    Ca și piesa ar putea fi orice dacă tot lichidul de răcire a ajuns pe jos.
    Încearcă, cu motorul oprit sa completezi cu apă și vezi daca pierderea continua. Astfel vei identifica singur zona pe unde curge, și poate și corpul afectat.
    La fel de bine când lichidul de răcire depășește pe bord temp de 90 grade, in realitate de fapt 108 grade Celsius (abia atunci ceasul tau va pleca de pe pct de 90) , este foarte posibil că tot lichidul să îți dispară din vas pe supraplinul acestuia , se deschide supapa din buson automat, iar lichidul îl vei vedea de fapt că îți curge pe sub vasul de expansiune.

    Ideal ar fi sa ajungi Intr un service unde să ți se faca un test de presiune cu manometrul, și dacă nu sunt pierderi să ți se verifice funcționarea ventilatoarelor de răcire.
    Succes.
     
    bubuman32 apreciază asta.
  9. bubuman32 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2012
    Salut. Multumesc frumos. Am incercat, am completat cu apa. Toata apa care o pun curge in 10 minute cu motorul pornit. Din pacate am ramas cu masina in Bulgaria. Ei nu stiu engleza, eu nu stiu bulgara. Am ajuns la un service si au zis doar "engine oil cooler". Nu stiu ce piesa este. Ma poate ajuta cineva cu detalii? Sa nu schimbe alta piesa.
     
  10. Radu.exclusiv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2015 190cp
    Ți s-a spart răcitorul de ulei.
     
  11. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Salutare,
    Imi puteti indica unde este poziția la aceasta pompa ? Am avut doar odata aceasta eroarea cu mechanical failure. Distributie a fost schimbata acum 3.000 km.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In lateral stanga spre spatele motorului. Uneori se regasesc pe marca Audi motorizari cu 2 pompe din astea.
    Nu are nicio legatura cu distributia ci cu sistemul de racire al motorului.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  13. George03 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2022
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 quattro
    Buna seara,
    Am un audi A6 C7 motor 3.0 an 2012 cutie automata si recent pe autostrada după ce a mers mașina aproape 1.000 de km mi s-a aprins senzorul de apa in bord. Apa sta in 90 de grade, nici nu scade nici nu creste si lichidul de racire = antigelul este la in regula. Recent am schimbat și racitorul de ulei = termoflotul. Aveți idee de ce nu se mai stinge senzorul din bord ? Ma scuzati in caz ca nu am reușit sa ma exprim corect sau in termeni adecvati dar nu prea ma pricep. Multumesc anticipat.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Daca la diagnoza nu apare nimic verifica ansele (da, asa se numesc: anse) din vasul pentru expansiune. Sunt doua sarme groase de aproximativ 4-5 mm sectiune, in vas, care atunci cand au depuneri calcaroase pe ele nu mai citesc corect nivelul si se aprinde martorul in bord.
    Dar tot ce ti-am spus eu trebuia sa stie sa faca un bun diagnostician auto adica cel care face diagnoza si dupa, trebuia mers la mecanic (mecanicul NU face diagnoza) si verificat sistemul de racire. Invata sa nu mai intrebi nimic inainte de a face niste minime verificari la cineva competent daca tu nu te pricepi. Bafta.
     
    nae77 apreciază asta.
  15. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut,
    La un 2.0 tdi cu 150.000 km ce ar putea sa supraincalzeasca motorul ? Pe VCDS arata la engine coolant 97 de grade iar ventilatoarele le-am vazut pornite in regenerare sau cand pornesc AC. Conductele care pleaca din vasul de racire sunt foarte fierbinti, de ceva timp motorul este mult mai fierbinte..nivelul lichidului de racire este intre minim si maxim si fara erori pe VCDS. Supraincalzirea am sesizat-o de cateva luni in bord arata 90 grade.
     
  16. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Verifica pompa de apa de pe distributie.
     
  17. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Pompa fiind electrica, n-ar trebui sa inregistreze erori ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cum ai concluzionat ca se supraincalzeste ? In baza a ce ? Este foarte normal sa arate pe VCDS 97 grade si in bord acul sa fie la 90 grade pentru ca asa este normal deoarece instrumentarul din bord NU este un aparat de masura de precizie si nici VCDS-ul. Asa ca lasa masina in pace si doar daca in bord temperatura in ceasuri depaseste valoarea de alerta atunci faci investigatii suplimentare. Cautati probleme acolo unde NU sunt si puneti intrebari care au deja raspuns scris pe forum de zeci de ani.
     
    Aurel G și OvYd3L apreciază asta.
  19. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Am explicat mai sus. Simptomele alea nu erau cand am cumparat masina. Stiu asta pentru ca un prieten cu 2.0 tdi tot ca al meu, m-a facut atent ca motorul meu nu arde/nu este asa incins ca al lui (el intre timp a vandut masina).
    De ceva timp am sesizat ca ard = sunt foarte incinse conductele alea mici care intra in vas, frige si prin spatele motorului, frige intercoolerul. Daca lasi motorul pornit intr-o parcare la umbra nu poti sa stai rezemat de aripa ca e incinsa si nu alerg masina..
     
  20. Stic90 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2023
    Locație:
    Hessen
    Masina:
    Audi A6 C7
    Salutare,
    Unde se afla senzorul de temperatura a lichidului de răcire la Audi A6 C7 2.0 TDI ? Mulțumesc anticipat
     

Distribuie pagina asta