1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sau pui S si cauti un tuner sa-ti refaca harta de injectie pentru noile injectoare :)
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E prea mare bataia de cap si cheltuiala ajunge cat reconditionarea a 4 injectoare.
     
  3. Grigorescu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 Sline 2.0 BMN 2008 Quattro
    Salut! Este vorba despre motorul BMN.
    Rog un coleg dacă știe să îmi spună și mie procedura de reglare a șurubului care apasă pe injector. După strângere cu pistonul injectorului maxim apăsat cat se slăbește înapoi surubul?
    Mulțumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Regleaza-le la 180 grade direct. Iti trebuie ceas comparator sau un raportor mecanic. Cine este un bun mecanic stie ce are de facut.
     
  5. Grigorescu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 Sline 2.0 BMN 2008 Quattro
    Mulțumesc Cristi.
    Am scule, am avut de a face cu mecanica dar nu știam valoarea.
    Am avut nenorocul sa mi se rupă clapeta de la tija swirl pe primul cilindru dinspre cutia de viteze, a ajuns in cilindru și pistonul cu camasa au daune care nu mai merita reparație. Am cumpărat motor fara injectoare și le voi transplanta pe ale mele.
    Voi trece și la galerie admisie din aluminiu fara clapete de BKD.

    Mulțumesc încă o dată pentru informații.
     
  6. gigel_78

    gigel_78 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti - Germania
    Masina:
    audi A4 B7 an 2008 motor 2000 Diesel BPW. 6 Trepte
    Salut,
    Pentru cei care doresc sa reconditioneze injectoare PD la motor cod BPW se pot duce la Buzău. Ei le demontează, înainte de toate, îți face proba la ele pe banc să le vezi că sunt defecte, le schimba tot miezul din ele PD, apoi din nou le repune pe banc la probă și te cheamă sa vezi cum funcționează și apoi le remontează. Preț pe 4 injectoare cu demontatul + montajul aferent și reparația bineînțeles cu oringuri noi este de 450 pe bucata și garanție de 2 ani.
     
  7. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salutare,
    Vreau sa schimb oringurile la injectoare pe un motor BRD 170 cp, injector Siemens. Inainte de a le demonta îmi poate spune cineva dacă și acestea au si șaibe de cupru ? Ce am găsit eu ca set de reparatie are doar 3 oringuri de "cauciuc".
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit nimic din acest topic si nu numai ? Injectorul tau nu are niciun fel de saibe de cupru. Iti trebuie un extractor pentru a scoate injectorul de pe pozitie. Kit-ul pentru inlocuit o-ringuri se cumpara obligatoriu OE sau in cel mai rau caz marca Bosch. Ai mare grija la felul cum le reglezi ulterior, in ce mod faci asta si ce fel de scule folosesti pentru reglaj. S-a mai mentionat asta pe forum de zeci de ori pana acum. Nu mai intrebati ceva ce s-a discutat de "N" ori. O zi buna
     
  9. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Am citit. Ele au fost deja curățate și montate dar motorul este mai zgomotos acum. Credeam ca mai este și saiba de foc care sa preseze la strângerea injectorului. Un injector are valoare aproape de 2 si la rece am oscilații la relanti. Acum am cumpărat alt set de o-ringuri. Ma gândesc ca poate la montaj a fost ciupit o-ringul sau au fost montate injectoarele cu cele vechi. Reglajul am înțeles ca se face tot la 180 grade.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Valoarea '2' este cu plus sau minus ? Daca e cu plus injector defect (aproape blocat), daca e cu minus, posibil o-ring (daca celelalte au valori sub 0.5).
    Ce inseamna curatate, ce anume le-ai facut ? La motorul asta, intr-adevar, se regleaza la 180.
     
  11. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Plus 2 la rece. Am avut un injector blocat.A fost schimbat iar apoi calibrate si curatate toate 4 la un atelier. Valoarea cu 2 este pe cilindrul unde am avut injectorul blocat. Posibil sa fie dusa si axa cu came, tachet. Cand se incalzeste motorul este ok.
     
  12. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salutare,am scos injectorul cu probleme.Are o garnitura ciupita...poate ajuta si pe altcineva
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    A fost ciupit in urma montajului incorect
     
  14. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Salutare . pe canalul 023 vcds la timpii de injectie daca injectorul 2 are 70 iar celelalte 40 se poate regla din surub ca sa il aduc si pe el cu celelalte ? Adica sa ii dau lui alte grade in loc de 180 .
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Injectoarele nu se regleaza dupa VCDS ci dupa ELSA cu ceasul comparator. Nu are nicio treaba reglajul injectoarelor cu VCDS-ul niciodata.
    Canalul ala iti indica altceva. Nu va mai jucati voi cu VCDS-ul daca nu stiti pentru ce se foloseste.
     
  16. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Dupa ce am schimbat 2 injectoare din dezmembrari de pe un a4 rasturnat a aparut o vibratie in sarcina , care multi mecanici si ingineri mi-au spus ca e din cauza uzurii inegale . am incercat sa le mut intre ele si am pus oringuri noi dar degeaba. Presupun ca o sa o duc la reprezentanta ca sa scap de trepidatie, poate stiu ei ce sa ii faca. multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Injectoarele se verifica toate 4 pe banc de proba, nu cu VCDS, nu cu fel si fel de “artificii”, pe masina.
    La fel cum se si regleaza conform ELSA, nu dupa ureche sau “lasa ca merge si asa”.
    Cablajul se verifica si dupa caz se inlocuieste.

    Ce anume din toate astea ai facut ?
     
  18. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Am verificat cablajul cu multimetru. Le-am verificat si pe banc , au iesit bune doar unul la decelerare a avut valori mai proaste pe foaie.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian Ionescu mergi la Buzau pentru reparatul injectoarelor si lasa scrisul pe forum. Deja faci niste lucruri aiurea. Masina pe care o ai costa foarte mult la intretinere si daca tu crezi ca se rezolva ieftin, anumite lucuri, te inseli. Ne scrii dupa ce rezolvi la Buzau. Bafta.
     
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp

Distribuie pagina asta