Va salut, Vreau sa schimp capacul de la culbutori de pe partea stanga a motorului (parte soferului) deoarece a inceput sa curga ulei cam mult. Am inteles ca sunt o multime de lucururi de demonatat: galerie de admisie, injectoare, etc. Ceea ce nu stiu este ca odata ce se demonteza injectoarele, dupa ce le monteaza la loc o sa mearga in parametri normali cum mergea inainte sau trebuie facuta vreo codare/modificare ceva din tester ? Mentionez ca masina este un A7 2015 3.0 tdi 272 cp. Va multumesc frumos.
Faci tu toate astea singur de intrebi care sunt pasii ? Sau mecanicul la care mergi este cofetar ? Da se schimba si se demonteaza tot ce este de demontat chiar daca dureaza "3 zile" doar demontarea.Injectoarele odata demontate se monteza pe baza unor pasi = proceduri adica sunt niste reglaje mecanice de facut la montaj. Nu se foloseste VCDS. Citeste si acest topic integral: http://www.clubaudi.ro/threads/inje...obleme-si-rezolvari.23531/page-22#post-835091 Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc. Asta este pentru scoaterea injectoarelor:
O fi si cofetar mecanicul. E mecanic bun doar ca nu a mai schimbat capac de culbutori la aceasta masina. Stie sa demonteze, sa monteze doar ca nu stia sigur daca dupa montarea injectoarealor este nevoie de VCDS. Multumesc mult pentru ajutor
Salutare , desi am avut mai multe tipuri de audi , a venit timpul sa testez si un Audi A7 3.0 TDI S-Tronic 2013 cod motor CDUC , alta masina , alte sunete / simptome si asa mai departe , masina are 250.000km , am citit ce au mai scris colegii care mai detin acest model , insa unele probleme seamana cu ale mele: mai exact am sesizat o serie de sunete poate cine a condus mai mult 3.0 tdi stie sau poate sa se de-a cu parerea, pentru mine este prima motorizare de 3.0 pana in prezent am avut decat 2.0. Prin urmare -- la pornire vestitul sunet de lant 1 secunda -- la rece cand plec la drum , la viteze mici cand schimba treapta -2-3 si se subtureaza se aude un huruit ,cand se incalzeste nu se mai aude nimic. -- in momentul in care ma aflu in parcare o pornesc si calc frana , cand schimb in cutie din P -N -D-R , se aud niste clancuri` si se simte si un usor zvac` -- cand opresc la semafor de exemplu si tin piciorul pe frana , mereu am impresia ca masina sta in presiune si vibreaza usor , daca o dau in N nu se mai simte nimic . -- la oprirea motorului se aude un mic sunet metalic , ca de volanta !! -- cand plec de pe loc daca virez stanga sau dreapta si accelerez , se simte un vibrat in masina nu foarte puternic similar cu vibratul acela cand derapezi usor si masina se redreseaza. -- masina are perne de aer , uneori se aude in partea din spate un pppsssstt scurt, similar cu cel de la RATB dar mult mai sensibil, nu face atat zgomot. Masina a fost testata cu VAG COM nu are erori pe nici un computer. ~~ sunt sunete de uzura pe care nu toata lumea le aude , inteleg ca este masina second uzata etc, daca cineva a mai intampinat astfel de probleme , si daca a gasit si rezolvari pentru ele as dori sa le stiu , imi place masina nu ma lasat in strada merge dar nu vreau sa imi fortez norocul . Va multumesc si astept parerile voastre!!!!!!
Salutare,astazi am facut o diagnoza la masina mea dupa ce i-am schimbat toate filtrele singur si am facut cateva codari, am gasit urmatorul fault 9567-NOx sensor 2 bank 1 P229F 00 [096] Implausible signal Intermittent - Not Confirmed -Tested sincer memory clear Martorul de check engine nu este aprins,masina se comporta normal,dimineata are un miros intepator pana se incalzeste dar am mai mirosit si la un mercedes si e cam acelas ,intrebarea urmatoare este sa schimb senzorul direct sau sa astept pana sa dea engine light?Sau sa il curat putin cu spray de contacte?
Salut! Am avut si eu eroarea asta. Am fost la Audi la Reprezentanta si au facut un software update, este o rechemare cred legata de acel senzor. Dupa ce am facut update ul respectiv nu am mai avut eroarea. Ma interesasem de pretul senzorului si au zis ca undeva la 3000 ron ( pret de reprezentanta). Daca gasesc fisa de service iti trimit poza ca sa vezi exact.
te rog frumos,acum o sa sun si eu la audi sa vedemd daca pe aici prin bucuresti stie cineva ceva Am sunat si au zis ca au fost 2 rechemari pe noxe si au fost rezolvate,ciudat este ca masina are 101.000 de km...
Ionut Stancu Aveți un cod pentru senzor ? Am sa sun la reprezentanta din Timișoara să vad ce spun si ei. Am avut check engine aprins, apoi s-a stins singur. Stă stins doar cu motorina scumpă de la Rompetrol, dacă bag din aia ieftină, se aprinde check engine.
Poate nu vorbim de acelasi lucru, asa ca mai bine vezi ce-ti spun cei de la reprezentanta. Daca n-ai softul dieselgate pe masina, atunci iti vor spune si parte a acestui proces este si schimbarea acelui senzor NOx.
Salut, Recent am achizitionat un Audi A7 din 2012, 3.0 TDI 245 CP Quattro 255.000 km. Am fost la reprezentanta sa facem o constatare in urma careia s-a constatat ca masina pierde ulei, foarte putin, intre cutie si motor (faimoasa problema aparent). Mecanicul din reprezentata mi-a explicat timp de vreo 15 minute ce, de ce si cum iar sfatul lui si al consultantului a fost ca, daca tot se scoate cutia si motorul pentru a remedia problema respectiva (aparent trebuie, chit ca din alte surse am auzit ca nu ar trebui, ma rog parerile sunt impartite) sa fac si distributia ca sigur nu a fost facuta in viata ei, sa fac uleiul in diferential si evident schimbul de uleiul in motor dat fiind faptul ca nu cunosc istoricul masini (cel in cutie l-am facut deja). Bun, toate bune si frumoase, primesc factura undeva la 14.800 de lei la care s-ar mai putea sa se adauge pentru niste garnituri, suruburi, vreun furtun si cine stie de ce se mai lovesc fiind cu motorul si cutia pe masa (electromotor, pompa de apa si cate altele). Sa intru in hora si sa fac toata treaba ? Sa remediez doar scurgerea aia de ulei iar restul sa le las asa momentan fiind o investitie mare dintr-o data chiar dupa ce am luat masina ? Sa caut sa fac toata "operatia" altundeva ? Din contra, sa fac schimbul de ulei in motor, diferential iar remedierea pentru scurgere si distributia sa le las pe mai tarziu si sa umblu asa cu ea ? Fiind un lucru destul de complex, am si eu anumite temeri, n-as vrea sa scoata motorul si cutia oricine si oriunde (sa-l aseze eventual pe ceva palet), sa apara alte probleme, sa merg inapoi si sa mi se bage pe gat alte prostii. Am mai intrebat asa in mare la un alt service la care mi s-a spus ca au facut chiar saptamana trecuta aceeasi treaba pe un Touareg, undeva la 10.000 de lei dar probabil fara schimb de ulei in motor si diferential din cate am inteles... Multumesc anticipat. P.S: Va atasez si niste poze cu frumoasa factura.
Da, este o problema comuna la 3.0. Depinde cat de mult ulei se scurge, aici vezi cat de urgenta e operatiunea. Da, trebuie schimbat uleiul in motor si diferential, daca nu ai istoric corect pe care sa te poti baza. Banii ceruti sunt cam 50% peste cat te costa reparatia in non-reprezentanta, si da, fa-i si distributia. Dpdv tehnic, eu am mai multa incredere in colegii de club decat in mecanicii de reprezentanta.
Deci simplu spus tot ce mi s-a spus de facut este plus minus corect. Problema e pretul (inainte sa primesc factura din auzite stiam ca maxim 10.000 de lei). De asta sunt si am fost constient ca orice as face la ei mereu voi gasi in alt loc sa fac cu cel putin 20-30% mai putin DAR avand experiente neplacute cu fel si fel de mecanici si alte masini am zis ca merg intr-un singur loc unde totusi mi se ofera garantie si pentru orice problema merg frumos inapoi la ei sa imi rezolve problema, nu sa imi inchida telefonul in nas. Multumesc pentru raspuns.
Va salut, Pentru masina din profil, un Audi A7 an 2011 si motor 3.0 tdi cu 245 cp atasez niste poze cu niste teste de injectoare (poza cu valorile de la injectorul 5 lipseste, asa le-am primit de la fostul proprietar). Imi puteti spune va rog ce sunt acele valori si daca ar fi ceva grav ?
Pai ai in dreapta casuta pentru Fail si OK. Orice Fail duce la reconditionarea injectoarelor, deoarece injectorul nu lucreaza in parametri.
Ai prea mult combustibil pe retur. Din ce vad in ce ai afisat, asta inseamna ca va trebui sa afli daca problema este cauzata de mizeria, spanul din pompa sau doar din cauza ruginii si asa iti raman deschise retururile. Iti recomand sa verifici tot sistemul de injectie, pompa, rampa, furtune, tuburi, injectoare si sa cureti si rezervorul preventiv.
Salutare, La masina mea 3.0 tdi 245 cai, se pare ca am o pierdere de ulei (nu prea ma pricep) parte superioara baie ulei. Cei de la reprezentanta au zis ca trebuie dat ori motor jos ori cutie pentru schimbat garnituri. Atasez si niste poze. Am citit pe forum la sectiunea de A6 despre pierdere ulei intre cutie si motor dar nu mi-e clar daca e aceeasi problema. A mai avut cineva astfel de problema si a reusit sa rezilve fara dat motor jos? Multumesc!