1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca are cineva nevoie, ajut in limita timpului disponibil.

    Gen, imi trimiteti pompa, eu iau legatura cu ei si o trimit la ei si dupa ce o reconditioneaza v-o trimit inapoi in Romania.

    Am impresia ca ei au colectare de la adresa si livrare gratuita in Italia, deci o sa fie doar costul reconditionarii plus coletul RO-IT si viceversa.

    Repet, in limita timpului disponibil si nu luna August, e deja dezastru aici cu vacantele si sarbatorile lor.
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  2. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salutare,
    Dupa problema erorilor (prezentate in pag 20-21), la service s-a inlocuit senzor G450 si racitorul de gaze EGR.
    Masina a mers ok aprox 9000 KM. dupa care au inceput aceleasi erori.
    Ce naiba sa ii mai fac, deja ma dispera:(
     
  3. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Inlocuieste DPF-ul ... desigur, daca racitorul de gaze si EGR au fost noi si originale. Pe original nu vine racitor separat, vine EGR complet cu racitor.

    Noi vorbim de eficienta DPF...nu daca finalizeaza ori ba regenerarea statica.
     
  4. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    DPF-ul functioneaza perfect, static isi face regenerarea ca la carte.

    Piesele au fost originale (senzori + racitorul EGR) si NU AfterMarket. A venit racitor EGR + Supapa EGR si a costa 1.940 lei
     
  5. danuuu

    danuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi a6 c7 2.0 177 cp
    Salutare.
    Care ar fi maximul la valorile atașate mai jos ?
    S-au cum ar trebui interpretate ?
    Și-a făcut regenerarea la 620 km.
     
  6. victory25 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    a6 c7 CHNA 2015
    Salut!
    Am eroarea P200200 - Particulate trap bank 1 - Efficiency below threshold.
    si martor motor in bord.
    Motor CNHA. 2015 a6 c7.

    Am schimbat EGR cooler cu unul de la compania NRF.
    Am verificat senzor presiune (G450) cu testeru si arata valori normale, plus ca vizual arata bine, am verificat contactele si mufa.
    Am facut regenerare fortata cu success

    Valori DPF:
    Last regeneration: 317km
    Soot mass: 13.64g
    Soot mass calculated: -0,23
    Oil ash volume 0,09L
    Km: 136000

    Observatii:
    1. daca sterg eroarea, revine in 2 zile, indiferent daca 2 zile masina se foloseste intensiv, sau sta doar parcata.
    2. nu pierde putere
    3. (imediat) dupa schimb egr cooler (cu unul de la NRF), masina a inceput sa piarda antigel (cam 100ml pe zi, mai ales cand sta parcata), care ajunge in evacuare (internal leaking) si apoi fumega vre-o 3 minute dupa ce a stat.

    Poate fi eroarea de la egr cooler necalitativ? (firma NRF)
    ma ajutati cu un sfat va rog?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot ce tine de EGR se monteaza doar original. In plus schimbi si senzorul G450 cu unul nou si obligatoriu original. Din pacate pentru asemenea erori pana nu schimbi anumite piese pentru a elimina din calcul eventuale alte probleme nu scapi. Si ca si sfat: fa diagnoza cu VCDS original sau ODIS original. Nu mai te juca tu cu VCDS-ul si mergi la profesionisti care doar fac diagnoza si stiu exact ce sa faca pentru a remedia eroarea. Eroarea asta este legata de mai multe probleme si trebuie sa faci mai multe verificari electrice (continuitate fire, continuitate alimentare senzori pentru DPF si asa mai departe). Mergi la un profesionist in electrica si diagnoza la care tu nu ai fost, din pacate.

    https://www.obd-codes.com/p2002

    Si aici ai o rezolvare la acelasi motor ca si al tau: https://forum.obdeleven.com/thread/7652/p200200-particulate-trap-efficiency-threshold

    Exista mai multe TSB = TPI pentru eroarea asta si iti spune in acele TSB = TPI ce sa faci (chiar daca este alt cod motor se aplica si la tine).
    In al doilea TSB = TPI spune sa inlocuiesti senzorul pentru presiunea diferentiala. Trebuia sa gasesti si tu la o simpla cautare, pe internetul asta infinit, aceste informatii.

    Inlocuind cooler-ul de la EGR (cu o firma de mizerie) si avand in continuare probleme cu lichidul pentru racire motor ce ajunge in evacuare o sa-ti distrugi DPF-ul.
     
  8. Ungureanu Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ultra, 2.0 tai, 2015
    Salut,
    La mine, la masina din profil un Audi A6 C7 an 2015, problema cu avertizarea "plase refill AdBlue & and no restart în 1000 km" a apărut în luna septembrie și după 3 luni de mers asa (plus 3 testere), am ajuns sa schimb pompa de AdBlue.
    Eroare apărea intermitent, apărea și se stingea singura. La un drum pana la Oradea (eu sunt din Bucuresti) eroarea a apărut de 8 ori, terminandu-se pana la întoarcere cu resetare totala inclusiv martor bord ca și cum toate problemele erau rezolvate, urmând ca în zilele următoare sa reapara aceasta eroare. După cele de mai sus m-am dus la Porsche Pipera și am făcut diagnoza unde mi-au reconfirmat ca este o problema senzor pompa AdBlue (dar se schimba cu totul).
    Cost total plus câteva nimicuri schimbate 6025 Lei.
    Zi frumoasa !
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cristi Brandul NRF e peste multi producatori consacrati, cel putin pe partea de radiatoare/coolere.

    In sectorul naval si feroviar sunt cam numarul 1 de vreo 1 secol.

    Acum, nu contest faptul ca la el s-a nimerit un reper defectuos, am patit-o si eu chiar si cu produse OE.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La origine (ca si piesa OE) EGR-ul la Audi modelul lui este ori BorgWarner ori Siemens-Continental. Asta trebuia sa stie mecanicii destepti NU schimbatorii de piese batuti in cap.Nu contest ce spui tu dar din experienta mea tot ce am montat la turisme, marca NRF, s-a dovedit o mizerie. Eu recomand doar radiatoare marca Nissens, Valeo, Hella sau Denso in locul celor originale. Dar asta este alta discutie si nu face obiectul acestui topic. In plus se poate sa fie si un reper cu defect asa cum ai spus si tu si asta nu se intampla pentru prima data. Bafta.
     
  11. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut,
    Si eu am remarcat acelasi lucru, iar teoria mea este ca motorina de calitate genereaza mai multa presiune de intrare in DPF in timp ce restul o presiune mai mica. Diferenta mai mare rezulta in regenerari mai dese.

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
  12. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Adica daca alimentez cu motorina super, regenerarile o sa fie mai rare ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am incercat eu cu toate tipurile de motorina, din 4 tari diferite, isi face regenerarea la fel.
     
  14. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Eu cumpar motorina de multi ani de la MOL. Ani de zile cumparam EVO, de cateva luni am trecut la Standard. Regenerarile le face la fel.
     
  15. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,

    Dupa un drum lung la al meu motor 2.0 cod CNHA a aparut eroarea P2002. Citind pe forum vad ca este vorba de racitorul de gaze. Acum vreau sa va intreb a incercat cineva sa curete acest racitor de gaze?

    Multumesc,
     
  16. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Nu se curata,se inlocuieste...stiu ca este costisitor!Ai o masina premium cu costuri pe masura,trebuia sa te informezi inainte!
    In legatura cu defectul tau...nu este obligatoriu sa fie un racitor de gaze,trebuiesc parcursi toti pasii de diagnosticare pentru a gasi problema reala!Masinile nu se repara pe forum!
     
    MrFler apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate curata, ori cu ultrasunete ori la firmele ce curata DPF-uri.
     
  18. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Multumesc @audi66, totusi nu cunosc prea multe despre mecanica, la motorul de 3.0 am schimbat racitorul cu unul marca Pierburg. Daca duc racitorul la curatat, are si ceva parte electrica care se poate strica ?
    Parerile sunt impartite intre a curata si a schimba, dar nu am vazut un feedback de la nimeni ce a curatat racitorul.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am curatat la mai multe.
    Electronica se demonteaza (poza 1) si ramane ca in poza 2.

    Curata-l cu incredere la un centru ce curata DPF-uri.
    Nu are rost si sens sa inlocuiesti o piesa OE doar din cauza depunerilor, e si vreo 2500 ron piesa OE sau 1100 ron pe NRF.
    Pierburg nu stiu daca gasesti.

    upload_2022-8-4_16-2-0.jpeg
    upload_2022-8-4_16-2-24.jpeg
    upload_2022-8-4_16-2-44.jpeg
     
  20. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Iti spun cu siguranta ca au incercat destui, e fix frectie la picior de lemn si dupa 5-6 luni revine aceeasi problema cu racitorul de gaze. Poti incerca, dar parerea mea ca nu se merita fiindca este greu accesibil pentru demontat/montat si manopera este destul de mare !
     

Distribuie pagina asta