1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 3.0 TFSI - proiect !

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de jooopy1, 8 Noi 2020.

  1. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Mi-am făcut de lucru azi , am montat și șmecheria asta de 82 mm , plus un alt traseu custom de 89mm pentru admisie .
    Fiind in lipsa de timp , ( o luna plecat din țara probabil de pe 14 mai ) , trimit și compresorul la portat in Germania . Și ma cam mănâncă sa schimb tot in motor , cu toate ca știu ca nu pot sa mai storc mai mult de 60-80 de cai , parca as face trecerea la V 8 , sau poate chiar V 10
     
    Ultima editare: 6 Mai 2021
    Hustler, Caprita Emanuel și arazvan2002 apreciază asta.
  2. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    V10 mai degraba :D .Am facut si eu modificarea cu acel traseu dintre filtrul de aer si clapeta dar tot nu aud acel "whine" de supercharger , probabil pentru ca filtrul de aer este tot in carcasa.
     
  3. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Și dat fiind faptul ca o sa lipsesc o luna din țara , am zis sa îmi tin mencanicul ocupat .
    Motorul se va da jos și sper sa nu mai văd nici măcar 1 gram de ulei consumat .
    Avem pistoane noi cod revizuit . ( am mai luat un rând de segmentii Mahle neștiind ca pistoanle vin cu echipate cu segmentii .
    Oringuri injectoare
    Toate cuplele și garniturile posibile găsite .
    Set de distribuție OE ( mai puțin lanțurile care le am luat febi pe toate ) aveți codurile pe factura in caz ca aveți nevoie .
    Am luat și variatoarele , dar nu m am îndurat sa mai dau 38000 RON pe 2 bucăți noi , ( pe eBay US , după mașina avariata cu 11k mile , ultima revizie cu Q la final , au fost undeva la 15 milioane ambele .
    Am luat toate consumabilele posibile .
    Cu ocazia demontării , se va trimite și compresorul la portat .
    Cu toate ca am zis ca nu mai schimb nimic la ea , consumul de ulei îmi stătea fixat undeva.
    Probabil după operațiunea asta scap și de gândul de a o vinde , măcar următorii 2 ani ( adică vre o 10.000 de km )
     
  4. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Din lipsa de timp nu am mai postat o perioada .

    Mașina a primit o inima noua , motorul de generație 2 ( (CTUA) care a fost desfăcut integral și schimbat distribuție integrala segementi ,cuzineti , pistoane , arbore , plastice , biele și tot tacâmul de garnituri , oringuri , semeringuri și furtunase și multe chestii numeroase care mi-au mâncat zilele .
    Radiatorul de clima care la demontare s-a spart conducta .
    Suporti motor noi
    Și o sudura pe downpipe care avea o mică crăpătura

    Pe parte de rulare : Jante de origine Rotor cu un Conti Sport 5 , 275/30/R21
    Sistemul de frânare de pe A8D4 , cu discuri noi de 380 și plăcute , împreuna cu un motul RBF 660 , mai am de pus furtunasele care nu le-am găsit încă .

    Ultimul upgrade pe parte de putere :
    Compresorul achiziționat cu motorul CTUA, a decolat la portat la Joker Performance in USA , împreuna cu flansa de la clapeta pentru potrivire .
    In el s-au mai schimbat suplimentar Intercoolere revizie noua cu 2 rânduri suplimentare , uleiul Adelco .
    Modificări masive la partea de airbox care se pare ca era o restricție majora , plus un nou filtru K&N
    Ultima modificare vine pe parte de răcire , un Kit de methanol de la AEM , V3 , la care s-a adăugat separat solenoid , filtru și un țap boost .
    O nou adaptare la radare pentru ca o luase razna și nu mai funcționau .
    După cei 3k de rodaj pot spune ca nu am băgat nici măcar 100 ml de ulei , mașina merge ca una noua din toate pct de vedere .
    Probabil sapt aceasta va primii și noul Soft pentru modificările care au fost făcute și a calibra noul volum de aer și instalația de Methanol .
    Probabil sunt multe care le am scăpat ...
    Și câte poze din vizitele efectuate la mecanic . Am un full Pack de poze de la el
     
    Alex845, Tundra Silviu, bubu182 și alți 10 apreciază asta.
  5. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Acum ca se apropie frigul , am făcut schimbul de ulei la 5.000 km și am zis sa pun și bujiile de iarna cu o clasa mai calda.
    Așa ca s-au înlocuit cele cu clasa 9 la clasa 8 și a primit și un set nou de bobine de origine, cele de R8.
     
    AudiFannn și Andu333 apreciază asta.
  6. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Ceva cifre dupa ultimele upgrade-uri ?
    Supercharger-ul portat e montat sau e inca in USA ?
    Softul a fost updatat ?
    Nebunie blana-bomba ce faci tu aici, as vrea sa am timpul si rabdarea sa ma ocup in felul asta de masina :lmfao:
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce coduri au bobinele, ai facut ceva poze mai detaliate? si cine le produce?
     
  8. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    bubu182
    Compresorul a fost montat, dar momentan am demontat clapeta din cauza softului care nu era calibrat și intra in Limp. Am decis sa iau cablul celor de la 034 Motorsport împreuna cu clapeta lor și sa încerc softul lor (cel cu blend de E40) care ar trebui sa ajungă săptămâna aceasta. Ma gândesc dacă pun imediat softul sau mai aștept 4 saptamani pana la Black Friday, (măcar un 30% reducere) la un Soft de 1.000+ Euro pentru 4 saptamani merita asteptarea zic eu, sa vedem.

    lowlife
    Astea sunt codurile bobinelor (conform pozei): 07L 905 115 B
     
    brinco218 și lowlife apreciază asta.
  9. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Unde faci softul? :):):)
    Ce target urmaresti? (atat in cai cat si timpi 0-100-200 1/4 etc)
     
  10. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    bubu182
    Vreau sa-l cumpăr de la 034 Motorsport. Ca și timp nu ma pot pronunța cu jante de 21" (38 de kg cu anvelopa cu tot, frâne mari) in condițiile actuale fără soft optimizat pe compresor și fără clapeta am 1/4 sus 11.9, 0-100 -3.8, 100-200 între 9.8 -10.7 depinde foarte mult de temperatura exterioara și altitudine.
    Sper la un low 11 pe 400, și 8.5 100-200 .
     
    asusx51r și bubu182 apreciază asta.
  11. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Te-ai gandit sa incerci MRC sau nu fac softuri pentru hardware atat de custom ?
    Stiu ca au rezultate si performante foarte bune pe motorul tau, mai ales prin afara (UK, etc).
    Succes si keep us updated :)
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  12. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Vreau mai multe harti ale ECU din care îmi pot selecta ce harta vreau, plus ca nu fac asta cei de la MRC. I-am contactat când aveam mai puțin modificări și au spus ca nu lucrează pe modificările pe care le am. Probabil au soft de raft pe modificările lor și cam atât, nu fac custom.
    As merge tot la Madness dar nu am timp sa și nici chef sa stau toată ziua acolo. :)
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe mai toate TSI/TFSI sunt produse de Eldor, brand italian cu fabrica in Turcia.
     
    jooopy1 și lowlife apreciază asta.
  14. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Știu, se apropie iarna dar am decis ca doua zile de circurt mai merg saptamana viitoare. Așa ca am pus pe mașina ce trebuia: Michelin Pilot Sport Cup 2 N2 .
    Pe ud, sunt sanie, pe uscat nu pot sa le compar cu nicio anvelopa de strada testata pana acum.
     
    AudiFannn apreciază asta.
  15. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Soft de raft ? :)
    Sau o fi de la faptul ca ai ~300.000 km, motor refacut si cu modificarile de mai sus e posibil sa nu iasa la calitatea pe care o realizeaza ei. Vezi si tu ce masini si ce modificari au si te convingi ca nu modificarile sunt problema la tine.
    Mult succes. Proiectul este interesant.
     
    brinco218 și Mitiy apreciază asta.
  16. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Ionut Stancu
    Simt ca te-a atacat ce am scris mai sus. Calitatea dezvoltată de ei, pentru platforma 3.0 TFSI, nu are nici un rezultat notabil. Ca au alte rezultate cu alte platforme, da. Dar aici chiar nu excelează și sper ca am spus tot cu asta.
     
    Lucian189 și s3r61u apreciază asta.
  17. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Doar întreb..
    Nu știu dacă am mai zis asta..
    Decât costurile astea..de up and down cu 3.0..
    Nu mai bine swap la 4.0 tfsi?..
    Cu un soft ala era ce trebuie..
     
  18. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Mi-am pus aceiași întrebare înainte sa ma apuc de treaba , problema cu actele , rar, omologare au fost cele care m-au făcut sa renunț .
    Probabil următorul motor va avea 3.8 sau 4.0 .
    Și o poza de duminica :)
     
    andrei91gl și AudiFannn apreciază asta.
  19. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Știu , trebuie sa ii fac alt topic . Durere de cap , nu m-am mai înțeles cu ea , și am decis sa ii fac in mic cadou , ca tot vine ziua ei .
    Nu va gândiți la masina mea , soția a vrut un A7 și pentru ea pentru ca nu mai vroia Skoda sau A6 , așa ca m -am pricopsit cu încă un A7 3.0 tfsi dar de data asta cutia cu 8Hp55 varianta de US .
    Și o poza frumoasa - ( merge la mecanic pentru obișnuit overhold la motor ) nu vrem consum de ulei .
     
    george_gopo, seby2376, AudiFannn și alți 5 apreciază asta.
  20. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    De bine ce am plecat din țara, a ajuns și ultima piesa din puzzle. O lăsam la păstrat pentru 3 saptamani, când revin.
     

Distribuie pagina asta