1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 2.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Peto, 7 Feb 2021.

  1. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    O pregătire înainte de iarnă , am schimbat cele două termostate și antigelul
    Termostatu nr .1 Mahle Behr
    Termostatu nr.2 Mahle Behr
    Antigel HEPU G12
    Mașina se comporta normal , temperatura apei îmi urca mereu la 90’
     
    lowlife apreciază asta.
  2. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Azi am făcut un bine mașini cât și mie. Am ales sa schimb kit-ul de ambreiaj deoarece la plecare de pe loc după vreo 200 km cand se încălzea bine motorul îmi trepida in momentul plecări, un lucru enervat. Eu am mai schimbat doar volantul cu unul Sachs dar a rămas ambreajul original, care era foarte bun. Dupa 20.000 km a început din nou sa bată volantul așa ca am comandat kit-ul de ambreiaj, volantul si cele 3 piese reproiectate, furca, nucă culisanta și piesa intermediara.
    Surpriza: când am demontat cutia de fapt erau cele reproiectate, dar le-am înlocuit dacă tot le-am cumpărat.
    Am folosit presa specială pentru montat discul si placa, pe care o folosesc la toate ambreiajele pe care le montez pentru a nu ajunge la distrugerea prematura a discului sau călcarea neuniforma a placi de presiune cât si a discului. Să speram ca va tine mai mult volantul marca LUK
    Va salut.

    upload_2021-10-7_21-41-47.jpeg
    upload_2021-10-7_21-42-26.jpeg upload_2021-10-7_21-43-5.jpeg upload_2021-10-7_21-43-17.jpeg upload_2021-10-7_21-43-31.jpeg upload_2021-10-7_21-43-58.jpeg upload_2021-10-7_21-44-21.jpeg upload_2021-10-7_21-44-47.jpeg upload_2021-10-7_21-44-11.jpeg upload_2021-10-7_21-45-3.jpeg
     
    Oudi, asusx51r, RazvanRXR și alți 4 apreciază asta.
  3. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Un nou retrofit pe care urmează sa il fac: manete de Audi S8 Piano Black !
     
    Lucian189 apreciază asta.
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Nu arata rau deloc!
    Cand am facut mutarea asta nu le-am putut monta pe acestea de A8, pentru ca din start stiam ca nu exista cu funcția de ștergător luneta.
    Avand in vedere ca tu ai renunțat la el, nu e problema pentru moment. Dar pentru viitor va face revenirea la ștergător luneta mai greoaie.
     
  5. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Din păcate manetele de Audi A8, nu se potrivesc pe mașina mea din cauza butonului CB pe care manetele de Audi A8 nu îl au și din cauza asta nu mai pot accesa functia CB. Așa ca le voi returna și tai acest retrofit de pe lista.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai la cumparare n-ai observat ca n-are butonul de CB si Reset ?
     
  7. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Când le-am cumpărat chiar nu mă gândeam ca nu are butonul acela. Eu m-am uitat mai mult la pilotul automat și sa fie fără ACC iar pozele pe care mi le-a trimis erau mai de sus facute și nu am observat lipsa lui.
     
  8. flav94

    flav94 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI , BRB
    Nu se poate schimba doar carcasa manetei? Si o mana iscusita sa faca decupajele necesare pentru Reset si control CB?
     
  9. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am încercat sa desfac manetele mele care par ca au un capac in spate și partea de sus dar sunt capsulate fara sa poate fi desfacute. La cele de audi A8 se demontează partea de Piano black si am încercat sa fac din doua una dar nu am reușit și nu sunt adeptul țiganilor sa tai și sa fac improvizați.
     
    flav94 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt capsate la cald. Si daca esti expert in Dremel tot se vede ca e umblat acolo.

    Sunt frumoase, dar cum ai zis si tu, nu merita improvizatii.
     
    Peto apreciază asta.
  11. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Un mic upgrade la diuzele de la stergatoarele din fata cu cele de audi A6 4G ,coduri pe care le-am găsit pe forum
    4G0955987A - stanga
    4G0955988A - dreapta


    upload_2021-10-27_17-36-35.jpeg
    upload_2021-10-27_17-36-47.jpeg

    Și după o proasta experiența cu plăcuțele ATE ceramic m-am decis sa le schimb. Pe spate am luat ATE normale și pe fata aveam in stoc un set nou TRW, iar acum mașina frânează mult mai bine și calcă foarte bine pe discuri, nu mai lasă urme urate și nu am vibrați in momentul frânării.

    Pe fata mai sunt putine urme pana vor calcă bine plăcuțele și nici nu lasă mult praf cele TRW

    upload_2021-10-27_17-39-7.jpeg upload_2021-10-27_17-39-25.jpeg

    Odata cu schimbarea plăcuțelor am înlocuit garniturile de la etriere și toate culisantele etriere cu unele noi.

    upload_2021-10-27_17-42-8.jpeg upload_2021-10-27_17-42-19.jpeg
     
    Ultima editare: 27 Oct 2021
    Oudi, MRR și Andu333 apreciază asta.
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Acum ca s-a mai racorit afara, cum sta treaba cu termostatele. Ai monitorizat temperatura sa vezi daca acum sta mai sus, gen peste 80 grade (cu clima pornita, ca altfel se ridica sigur)?
     
  13. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut,
    Inainte de schimba termostatul, cu apa la 90 de grade dacă o lăsam la ralanti cu caldura pornita îmi scadea acul la temperatura.
    Dar, acum după schimbare termostatului mic dacă apa e la 90 grade la 90 grade rămâne, nu mai scade. Sau, dacă merg un pic cu ea si apa e la 80 de grade si dau drumul căldurii după 10-15 minute de stat pe loc la ralanti motorul ajunge la 90 de grade.
    Așa ca, cei care aveți probleme cu sistemul de răcire, schimbați ambele termostate. Eu am doar doua si o supapa de unic sens fiind motorul 2.0 Tdi CAGA 2009 cu termostatul din blocul motor ca cel de golf 4, Passat, etc. cel clasic.
     
  14. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Audi A4 B8 Autumn

    upload_2021-11-2_8-6-52.jpeg upload_2021-11-2_8-7-7.jpeg upload_2021-11-2_8-7-32.jpeg
     
    octizip, Oudi, flav94 și alți 7 apreciază asta.
  15. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am trecut la jantele de iarna. Prima data am îndepărtat tot materialul dublu adeviz al plumbilor cu ajutorul bormașini și a gumei din cauciuc, după care le-am echilibrat, umflat si acum e pregătită de iarnă.

    upload_2021-11-5_17-56-55.jpeg upload_2021-11-5_17-57-7.jpeg upload_2021-11-5_17-57-28.jpeg upload_2021-11-5_17-57-40.jpeg upload_2021-11-5_17-57-51.jpeg
     
    Gabi_KGT, lowlife, MRR și alți 5 apreciază asta.
  16. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am rezolvat și problema încărcăriplus ca motorul stătea turat la 1000 rpm indiferent de vreme sau temperatura, ori ca era motorul rece, cald. Valorile DPF-ului pe VCDS erau normale, am măsurat încărcarea care era 13.17 la baterie. Am cumpărat un set de cărbuni valeo 135 lei i-am montat și tot la fel arata. Am măsurat direct de la alternator 14.70 V, după care am măsurat și deasupra motorul acolo avea 13.30 V. Aveam o pierdere de 1.5 V. Am luat firele la control, le-am curățat, am dat cu spray de contact, după care am ridicat mașina și surpriza: firul gros de la electromotor era topit. Așa ca am tăiat T-ul jos am cumpărat 2 papuci mai sănătoși, am curățat firele și am cositorit, izolat iar acum motorul incarca normal si nu se mai turează.

    upload_2021-11-9_20-58-41.jpeg
    upload_2021-11-9_20-58-26.jpeg upload_2021-11-9_20-59-14.jpeg upload_2021-11-9_20-58-56.jpeg upload_2021-11-9_20-59-30.jpeg
     
    moroenius, RazvanRXR, george_gopo și alți 6 apreciază asta.
  17. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Un cadou de Moș Nicolae :)
    Va urma revopsirea jantelor, sablat, vopsit electrostatic
     
    flav94, Andu333 și asusx51r apreciază asta.
  18. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Pentru ca aveam o scurgere de ulei de transmisie, am găsit unde curgea, așa ca a trebuit sa demontez cutia de pe mașina, am desfăcut diferențialul și am schimbat acest simering care a fost 13 lei, pe care l-am găsit doar marca Corteco. Cu ocazia asta am schimbat și uleiul in cutie, deja cel vechi avea 50.000 km, cu un ulei marca Ardeca 75w80 Gl-5. Toată operațiunea a durat 3 ore, demontat cutie, demontat diferențialul din cutie, demontat volant și planetară intermediară și montat la loc toate piesele. Urmează săptămâna acesta sa îmi termine jantele BBS CHR, revin cu poze când le voi monta.

    upload_2021-12-6_17-9-34.jpeg upload_2021-12-6_17-9-48.jpeg upload_2021-12-6_17-9-57.jpeg upload_2021-12-6_17-10-17.jpeg upload_2021-12-6_17-10-6.jpeg upload_2021-12-6_17-10-30.jpeg
     
    Andu333 și mirceacml apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Corteco sunt niste mizerii.
    Am pus 2 semering-uri la flansele planetarelor pe o cutie de VW si in aproape 1000 km au inceput ambele sa piarda ulei de transmisie.
    Pana la urma tot a trebuit sa astept 10 zile pentru 2 semering-uri originale, dar dupa aproape 20.000 km e la fel de uscat ca in prima zi.

    Tinand cont de munca depusa pentru a schimba acel semering, in locul tau nu as fi pus nimic altceva decat piesa OE.
     
  20. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Toate is niște mizerii in afara de originale. Eram constrâns pentru ca nu am găsit niciunde simering, original fiind stoc indisponibil la toate depozitele cu care lucrez. Doar aceasta l-am găsit și aveam nevoie de mașina.
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta