1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor benzina la A4 B6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gluci629, 22 Iul 2008.

  1. Pavel991 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2020
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi a4 b6 , 1.8t quattro 163cp 120 kw , 2003
    Buna seara,
    Am un Audi A4 B6 1.8t turbo cod motor BFB Quattro. Am schimbat ambreiajul anul trecut prin februarie. Am montat kit conversie ambreiaj masa simpla de la firma Nexus. De atunci tot zmuceste cand schimb viteza, cand ridic piciorul de pe acceleratie si cand accelerez iar.
    Cumpleaza foarte bine ambreiajul doar ca zmuceste tare, trebuie sa fiu foarte atent cu el sa nu-mi dea un soc de du-te - vino.
    Ca sa nu mai investesc foarte mult as vrea sa inlocuiesc cu o volanta masa dubla din dezmembrari. Pot sa montez un volant masa dubla de pe Audi A4 B6 1.8 turbo cod motor BFB de pe tractiune fata si kit nou ambreiaj ?
    Stiu ca nu e o alegere buna, dar m-am saturat sa bag bani in masina deoarece volanta noua este in jur de 1500 lei.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Volanta trebuie sa fie noua obligatoriu ca si ambreiajul. NU se cumpara niciodata volanta sau ambreiaj din dezmembrari. Volanta si ambreiajul se cumpara in functie de modelul existent pe masina dupa demontare. Daca nu mai stii ce a fost pe masina de origine adica LUK sau SACHS cumperi kit complet marca LUK (volanta + ambreiaj + placa + rulment). Mai cumperi obligatoriu furca metalica reproiectata + punct de sprijin cel din plastic cu surub + siguranta + furca = parghia din plastic + mansonul de ghidare cu rulment, toate piese originale. Trebuie si astea inlocuite pentru ca ele capata uzuri chiar daca tu crezi sau le vezi ca sunt bune.

    Faza asta cu:
    este gresita. Vinde masina daca NU iti permiti intretinerea ei, fara suparare. Masina NU se intretine cu piese noi de la gunoi.
     
    aldimit apreciază asta.
  3. Pavel991 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2020
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi a4 b6 , 1.8t quattro 163cp 120 kw , 2003
    Mulțumesc pentru raspuns!
    Am gasit kit ul acesta la un pret bun kit ambreiaj sachs 2290601015.
    Poti sa mi dai codurile de original pentru furca metalica reproiectata + punct de sprijin cel din plastic cu surub + siguranta + furca = parghia din plastic + mansonul de ghidare cu rulment ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu codul, pieselor respective, pentru ambreiajul tau. Le comanzi conform seriei de sasiu pentru masina ta. Poate sa difere de la un ambreiaj la altul. Degeaba iti dau codurile de la piesele pentru masina mea pentru ca nu se potrivesc la masina ta.
     
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ceva nu e bine și nu înțeleg de ce, că am montat distanțierul de 5.5mm.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ooo, opreste-te din teste pana nu spargi cutia.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E ceva dubios acolo. Ce piese ai montate, ai combinat volanta de benzina cu kit de diesel sau ceva de genul? Ai codurile pieselor pe undeva? E cam aiurea sa fi venit asa in spate placa cu tot cu distantier. Poate aveai inainte vreun fel de flansa si a ramas lipita pe vibrochen cand ai pus volanta?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Deci înainte am avut ambreiajul de awx. Acum am absolut tot, inclusiv distanțier ambreiaj și electromotor de 2.0tfsi quattro. Singurul lucru de B6 este cilindrul receptor și rulmentul de presiune. Însă,ce nu am avut eu pe bloc, sunt acele ghidaje pe care ar trb sa stea cutia și mă gândesc că poate nu e centrată sau nu s a centrat din șuruburi.. nu e nimic combinație de benzină cu diesel. Însă între bloc și cutie am doar acel distanțier, nu am și tabla aia subțire de 0.2mm sau cat o avea și nu îmi aduc aminte daca o aveam și înainte sau nu. Alta varianta înafara de acele ghidaje, in momentul de față, nu îmi vine. Ar mai fi niste jocuri axiale dar sa sape atât... Parcă ar fi sf.
     

Distribuie pagina asta