1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Geamuri electrice si/sau macara geam la Audi TT Mk2 (8J)

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de Casota Radu, 21 Ian 2022.

  1. Casota Radu

    Casota Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2022
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    2008 Audi TT (8J3) 2.0 TFSI BWA
    Salutare,
    Dupa o verificare de rutina cu VCDS-ul la masina din profil un Audi TT an 2008 2.0 TFSI cod motor BWA, am descoperit o eroare si anume:

    Address 46: Central Conv. Labels: 8J0-959-433.lbl
    Part No: 8J0 959 433 B
    Component: KSG H11 0080
    Coding: 1890300201182D2D0F0FC88A0067
    Shop #: WSC 12345 123 12345
    VCID: 356147F15C90E5E92C-8060

    Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted

    Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted

    Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted

    1 Fault Found:
    01403 - Glass-Break Sensors; Rear
    011 - Open Circuit

    Cei de la reprezentanta Audi nu au stiut sa il rezolve asa ca apelez la voi. Din ce m-am documentat am inteles ca piesa nu se poate schimba, in schimb sunt curios daca stiti unde exact se afla piesa si daca o pot coda sa o scot din sistem sau sa leg fir pe fir sa ii fac bypass. Orice informatie este de mare ajutor, va multumesc.

    P.S:
    Tin sa mentionez ca masina nu a fost avariata niciodata.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cum este pe TT, dar pe majoritatea masinilor din grupul VAG acel “senzor” este integrat in luneta.

    Ai 2 posibilitati :

    1. Senzorul este integrat in dezaburirea lunetei

    2. Senzorul este separat de dezaburire, asta insemnand ca pe luneta ai cositorite (ori cu mufa/picioruse) 2 fire pe un circuit mic (de dimensiunea unui pachet de tigari) asemanator cu cel al dezaburirii.

    Sfatul meu este sa demontezi tot ce inseamna trim, sa ramana luneta “goala” si sa analizezi cate fire vin fixate pe aceasta si daca ai circuit separat pentru acest senzor.

    In orice caz, acel circuit se poate reface.
     
  3. Casota Radu

    Casota Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2022
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    2008 Audi TT (8J3) 2.0 TFSI BWA
    Am desfacut tot trim-ul respectiv si am descoperit ca:

    1. Senzorul respectiv nu mai exista, a fost taiat de cineva cu tot cu ansamblul de fire al lui, tot ce a ramas sunt capele de la cositorie si

    2. la CCM nu mai exista mufa respetiva cu conectorii pentru senzor adica de unde ar fi inceput circuitul.

    a0d995d6-47e8-44bf-8cae-9371eb02cbf1.jpg
    6d58dc16-fa0a-4f77-acac-9265f099395d.jpg

    Am gasit si o diagrama cu circuitul respectiv insa nu stiu cum as putea sa refac circuitul, mai exact care pin trebuie legat la impamantare ca sa completeze circuitul.

    download.png
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista nici un senzor fizic. Este un circuit electric, fix ca si liniile de dezaburire. Liniile respective au rol de senzor.

    Trebuie refacut traseul electric conform schemelor din ELSA. Pot sa caut schema, dar asta cand o sa iti completezi in profil anul fabricatiei si codul motor.

    P.S.:
    Mufa din mijloc are 6 pini ? Daca da, vezi daca pin4 are continuitate pana la pin5 din mufa maro cu 8 pini din stanga portbagajului.
     
  5. Casota Radu

    Casota Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2022
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    2008 Audi TT (8J3) 2.0 TFSI BWA
    Am completat, este un Audi TT 2008 2.0 TFSI cod motor BWA. O sa ma uit astazi daca am continuitate la pini si revin.

    P.S:
    Mufa din mijloc are 8, cele 2 mufe cu 6 pini lipsesc amandoua

    Mersi mult pentru ajutor dar am cautat si eu in Workshop Manual, 2.2 Wiring Diagrams & Component Locations (A005TT20021) si aici am gasit diagrama CCM-ului si am tras fir de la pinul 4 la un surub de impamantare si dupa un nou scan cu VCDS s-a rezolvat problema.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun. Ma bucur ca intr-un final ti-ai dat seama ca nu iti lipseste nici un senzor. :) Bafta.
     

Distribuie pagina asta