1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.8T Quattro U.S.A.

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Cosmin ZKG, 25 Noi 2021.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Am scos jucaria de la service. Din pacate, am ramas cu problema nerezolvata - selectorul / senzor pozitie cutie de viteze, practic uneori nu recunoaste daca e in Reverse sau Neutral si atunci intra in avarie. Oprita - pornita din nou si isi revine la normal. Toata chestia e aleatorie. Am dat comanda de selector, astept sa ajunga si sa vedem daca mai apar anomalii, sper sa nu !
    Intre timp am trecut si pe la domnii de la RAR ( România, te iubesc ! ) si acum sunt in stand-by, practic astept vesti de la capitala, sa vada daca masina are nevoie de test dinamic, sau se poate inmatricula fara. Sper sa am un raspuns in 2-3 zile, vedem cat de repede se misca, sau miroase deja a sarbatori si la ei. Nu prea inteleg de ce nu am avut un raspuns prompt pe loc :blahblah1: Partea plina a paharului ar fi ca masina e inmatriculabila ( aveam oarecum emotii ) daca era sub Euro 3, nu se putea inscrie, cel putin nu in tarile UE.
    Acum stam in asteptare, insa mai sunt chestii de facut, schimbat butonase, torpedou, plastic portbagaj, suport pahar / carti vizita etc.

    selector cutie.jpg

    31.jpg

    32.jpg

    33.jpg
     
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Din pacate, raspunsul celor de RAR Neamt primit de la capitala a fost negativ si voi fi nevoit sa realizez un test dinamic la RAR Voluntari undeva la sfarsitul lunii ianuarie. Asadar, pana atunci fingers crossed... :friends:
     
    Bogdan20cj, mirceacml, cogdao și alți 4 apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    In alta ordine de idei ... am scos folia de pe geamuri, schimbat ceva butonase și mai trebuie bricolat la torpedou. Am dat peste o bara fata cu spalatoare urmând sa o schimb când va intra la vopsit 3-4 elemente: exista lac exfoliat pe capota și plafon și aripa dreapta zici ca e vopsita de mine :blink:
    Am schimbat selectorul, însă nu am mers decât maxim 1 km cu ea, dar pare sa fie ce trebuie.
    Sărbători frumoase și un mos darnic ! :hi:

    0C502A05-06C3-4C94-9F98-FF924692B848.jpeg

    D5631A17-AA99-4C84-AD93-409FEF14AD27.jpeg
     
    smurff, moroenius, AudiFannn și alți 8 apreciază asta.
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Last chapter... :3sadwalk:

    Din pacate povestea a capatat un sad end cel putin pentru mine...Deruland vreo cateva zile inapoi...
    Ma pregateam de testul dinamic, asadar, peco - benzina buna, un aditiv extra de la Kent Fuel Guard II sa fie treaba buna, spalata parfumata, aranjata. Sa fiu cu inima impacata am zis sa schimb si jantele pe R18 sa nu "bata" la ochi si sa fiu un elev cuminte in prima banca cu batista si unghiile taiate. La 3 dimineata buimac iau calea capitalei, inarmat cu rabdare. Ajungem chiar la deschidere pe la 7.45 lumea inca era la cafeluta, vine un inginer tinerel, sa vada actele una alta, ma roaga sa merg sa fac plata si ulterior sa o bagam la teste. M-a cam durut inima la casierie 3.732 lei....pfff s-au dus economiile. O las dupa ce semnez cateva hartii in custodia lor si astept ziua de vineri sa vad ce si cum. A 2-a zi dimineata sun acolo, cum e ? Vin dupa ea ? Da, veniti pe la ora 12 ca va fi gata. Emotionat ma intorc la ora mentionata, iese inginerul, eu curios din fire ( parca eram la sala de nasteri ) siiii cum e ?!? raspuns : nu prea bine... zic bine bine, n-a iesit euro 4 ah ? dar euro 3 cu siguranta a iesit. Pai zice, na, nici euro 3. Echivalentul la euro 1. Sa cad jos nu alta. Zic glumiti nu ?! Vreti sa ma faceti sa zambesc. Nu domnule, credeti ca ne arde de glume noua aici. Imi prezinta foaia cu noxe, de 6 x mai mult valorile pentru Euro 4 si de 3x valorile pentru Euro 3. Sfat : Sa schimb catalizatoarele si apoi sa ma intorc la ei. Mda...pana nu-l gasesc pe baiatul in "geaca de piele" care le face eu nu mai calc pe aici. Una peste alta, eu veneam de la RAR Neamt unde fara interventii de orice natura masina iesise Euro 4 :drag: Legenda spune ca baietii vor sa reinnoiasca parcul auto :eyebrows:
    Intors acasa socotind pe toate partile mi-am setat 3 variante : vanzare, dezmembrare, o alta incercare dupa ce mi se cicatrizeaza ranile din portofel. Vedem ce o fi...

    34.jpg

    35.jpg

    39.jpg

    38.jpg

    40.jpg
     
    Alex_WeS, andyzaharia, Oudi și alți 6 apreciază asta.
  5. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Capul sus ! Daca decizi sa mai faci o incercare, mergi "mai pregatit" !

    Ar fi pacat sa se evapore efortul tau si sa dispara masinuta...totusi are potential!

    Sanatate si putere sa umplii portofelul!
     
    Cosmin ZKG, DonDoneL și 911turbo apreciază asta.
  6. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Misterioase sunt caile RAR-ului.
    Astia-s aceeasi care au zis ca motorul de 1,3L rotativ de la RX-8 trebuie impozitat dublu nu? :laugh:
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  7. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Of of... nasol rau :(. Sper sa gasesti o modalitate sa pastrezi masina...
    Acuma vad ca masina mea e trecuta la Euro 2, cu toate ca trebuia sa fie Euro 3 :(.
     
  8. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Nu trebuie sa te descurajezi, daca iti place jucaria da-i inainte. Din pacate asa se intampla la noi, oricat de corecte incerci sa faci lucrurile exista intotdeauna cineva care te da inapoi fara baza legala sau pe modul "nu se poate". Am mai discutat noi legat de masina mea ca-i "artizanala" pentru ca nu au trecut seria de pe aripa in carte si acum nu pot trece alte jante... si asta-i la nivel de statie RAR de duzina. Te doare capul cu autoritatile noastre dar cu rabdare si tutun ii dam inainte si le scoatem la capat. :blush:
     
    cogdao și rotitza apreciază asta.
  9. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Pacat ca s-a intamplat asa...din pacate asta e tara in care traim!
    Nu te descuraja, eu zic sa lasi sa treaca putin timp si mai fa o incercare. Nu de alta, dar arata prea bine pentru a o dezmembra.
     
    Red_ apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Multumesc pentru suport, baieti !:friends:

    Momentan am ales sa pun masina spre vanzare pe site-urile de profil, in cazul in care cineva va vrea sa continue proiectul. Daca nu, voi mai face o incercare cand vine anotimpul cald. Personal, m-am declarat dezgustat de toata nebunia asta pentru nimic, avand in vedere ce vehicule circula constant pe drumurile patriei. Tinem aproape :salute:
     
    rotitza, cogdao, MRR și încă o persoană apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Caută un catalizator de exeo. De asemenea verifica pe vcds, printr un log, cam cum îți stă sonda. Poate ai un afr ușor bogat.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cu ala de Exeo iese euro 5 :)) Investigheaza intai, poate e vreo problema cu motorul. Eventual vezi daca te ajuta sa ii scrii un soft de Europa de la un motor identic fizic.
     
    DonDoneL, Cosmin ZKG și MRR apreciază asta.
  13. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Cumva e aiurea sa faca un milion de investigatii, daca a fost la o statie RAR si a facut noxele inainte de testul dinamic si au iesit euro 4...asta arata clar ca exista o disconcordanta intre modul de masurare a noxelor pe acelasi standard European, de la statie la statie, sau arata ca e rea vointa/incompetenta/dorinta de spaga etc....
     
    DonDoneL și Cosmin ZKG apreciază asta.
  14. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Poate au masurat-o la rece, nu m-ar mira sa o porneasca la -5 grade si peste 2 minute sa fie deja masurate noxele.
     
    Xtremer și DonDoneL apreciază asta.
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Nu te descuraja!
     
  16. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @DonDoneL @arazvan2002 - Am luat in considerare si aceste aspecte, insa nu stiu daca imi mai bat capul acum, doar sa mai treaca ceva timp sa uit incidentul.

    @Red_ - Da, am perceput-o si eu ca pe o rea vointa, probabil reinnoirea parcului auto se raporta si la acest B6 din 2002 :rolleyes:

    @bmdbmw - Testul dinamic e unul destul de complex, durata lui e de 2 zile, masoara noxele la diferite viteze in diferite faze, deci cam cade masuratul la -5 grade. P.S. Ei stau in hala la tricou cu maneca scurta :) nu degeaba e testul asa scump.

    @smurff - Usor de zis, greu realizabil :unsure:

    Una peste alta ma voi gandi in continuare, cert e ca masina a atras multe priviri pe site-urile de profil, cred ca primesc 2-3 telefoane zilnic, si peste 5 mesaje in privat despre masina, starea ei etc. Toata lumea se-nmoaie cand aud de test dinamic parca am usturoi si de partea celalata-i necuratu'. :uhm: Vedem ce o fi...keep you posted !
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai luat in considerare varianta inmatricularii la vecinii bulgari si dupa 2-3 luni inmatricularea pe Romania ?
    In felul asta “fentezi” testul dinamic la fel cum te-au “fentat” si ei pe tine.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    M-am gândit la toți vecinii sincer sa fiu :) dar cu predispoziție la HU sau BG.
    Cam complicat sa mai revii, de ce zic asta, pentru ca un amic a înmatriculat astfel un autoturism destul de nou (2015) adus din US rulat un an in HU iar in România i-au cerut test dinamic deoarece țara de origine era USA. Penibil… ce sa zic ?!
     
    DonDoneL apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ciudat, dat fiind faptul ca masina este inmatriculata intr-o tara membra UE (BG) si o inmatriculezi tot intr-o tara membra UE (RO).

    Daca nu se poate sub nici o forma in Romania, eu unul as inscrie-o pe BG si m-as bucura de masina.

    Stiu, lumea vorbeste “mult, prost si fara rost cand vad placute de BG), dar in final nu traiesti cu “gura lumii”.

    Strict parerea mea proprie si personala.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai merge cu inmatriculatul in Bulgaria sau alte tari pentru ca tot ti se va cere test dinamic la reinmatricularea in Romania.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta