1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Auto Hold Assist la Audi TT Mk3 (8S) - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk3 (8S) (2014 - prezent)' creată de MANYX86, 15 Feb 2022.

  1. MANYX86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A5 SPORTBACK 2.0 143 HP 2011
    Salutari,
    Am un Audi TT Mk3 (8S) 2017, manual si am facut retrofit la Hill hold assist, montat button, cablaj abs. La acest model se cableaza in urmatorul mod (schema kufatec) un pin alimentare in compartiment motor (ce corespunde pinului 10 de la button) Pin 23 si 32 pompa ABS, pin 9, 10, 11 la button. In cazul in care pinul 10 de la buton e deja ocupat, respectiv nu se utilizeaza pinul de alimentare ramane izolat.
    Eu am gasit pin 10 ocupat, deci nu am utilizat alimentarea din compartiment motor si l-am izolat pe cel de la buton.
    Acum, facand acesti pasi, am trecut la codare unde, surpriza, nu pot coda deoarece security access key nu este recunoscut. Nu gasesc nimic nici in adaptation. Incercat cu VCP, Odis, VCDS.
    Aveti vreo sugestie pentru codare ?
    Atasez ceva poze, privind informatia cu codare actuala si optiuni deja activate. Are deja Hill assist, dar nu sunt sigur ca e acelasi lucru cu Hill Hold (buton)
    In concluzie: butonul nu functioneaza, nu apare martorul verde in bord, ledul de pe buton nu se aprinde.
    Nu reusesc sa codez functia, nu gasesc optiunea in Odis si VCDS. Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu aveai Hill Start Assist, care iti tine masina blocata pentru aproximativ 2 secunde dupa ridicarea piciorului de pe frana, la plecarea din rampa.

    Hill Hold Assist iti blocheaza automat masina cand esti in rampa si iei piciorul de pe frana, ramanand blocata pana in momentul in care apesi acceleratia.
     
  3. MANYX86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A5 SPORTBACK 2.0 143 HP 2011
    Da, exact, acum vreau sa fac functional Hill Hold cu buton. Vreo sugestie ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Folosind un VCDS original, te loghezi cu Security Access, dupa pe Long Coding Helper ar trebui sa gasesti optiunea respectiva.

    Daca folosesti un VCDS original si nu iti accepta login-ul pe Security Access, posteaza problema pe forum-ul lor si vei primi ajutor.
     
  5. MANYX86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A5 SPORTBACK 2.0 143 HP 2011
    Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am spus ce ai de facut.

    Dar, probabil folosesti o clona de VCDS si nu poti cere login-ul pentru masina ta pe site-ul oficial.
     
  7. MANYX86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A5 SPORTBACK 2.0 143 HP 2011
    Am VCDS original si este facut si update. Pot sa ma loghez pe security access, nu pot sa codez corect, nu imi da explicate la bit. In adaptari am Hill Hold Activ dar este cel care functioneaza farà buton.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun, atunci tinand cont de faptul ca ai VCDS original te poti inregistra pe forum-ul Rosstech ca user verificat unde iti vor oferi codul de login sau explicatii in legatura cu alte nelamuriri ce tin de ei.

    Chiar daca ai VCDS original cu update la zi, asta nu inseamna ca este si 100% complet si functional pe absolut orice platforma.
    Din cauza asta exista forum-ul lor oficial si feedback, sa remedieze lucruri de la un update la altul.

    Daca nu iti ofera explicatii la biti inseamna ca label-ul pentru motorizarea ta nu este complet.
    Tot acolo vei afla daca exista un label mai nou sau daca poti folosi alt label de la alta motorizare.
     

Distribuie pagina asta