1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C8 (4K) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de MarianMaxx, 7 Feb 2020.

  1. mittone2002 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant, 50TDI , 2019
    La 38000 ar fi fost un pret foarte bun, la ce dotari pare sa aibe masina. matrixHD, jante 20", pachet exterior s-line, km putini.
    Detin acest model A6 avant 3.0 cu tiptronic. Este adevarat ca are "lag", dar asta din cauza convertizorului si a faptului ca este soft-ata pt consum/norme poluare. Probeleme sunt in treapta a2a, in rest schimba foarte bine. In modul Sport, cutia schimba mult mai bine. Dupa cateva mii de km o sa ti se para normal, iar ca si putere, pt tara si drumurile noastre, nu ai de ce sa ceri mai mult. Nu mai spun ca poti ramane instant pieton.
     
  2. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Nu locuiesc in Romania, sunt rezident de ceva vreme in Germania. Referitor la cutie si motor, le rezolv repede prin resoft ECU si TCU motorizarea suporta 370 cp / 710 Nm.
    Spun doar ca in varianta stock cutia lucreaza cu latente, chiar si in Sport sunt pregnante, insa se remediaza cu o optimizare corecta sa fie 1:1 cu motorul si pedala de acceleratie.
    Eu cand cumpar o masina tintesc sa o tin km multi. Actuala masina cumparata in 2017 cand avea 65.000 km in prezent are 547.000 km, asta doresc si de la C8 sa vad cum tine in timp de la 250.000 km in sus.
     
  3. mittone2002 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant, 50TDI , 2019
    Am o cunostinta, acelasi motor pe Q7, in 260.000 Km doar in Romania, in afara de revizii, nu i-a facut nimic. Ce-i drept, e din 2019 si nu au trecut anii peste ea. In cazul tau, regimul de mers de autostrada cu un maxim de 2800-3000 Rpm ca uzura are un raport de 1:3 fata de mersul oras/localitati. Pe cine cunosc, cu motoare 3.0 tdi V6, sunt foarte multumiti.
     
  4. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Intr-un final tot la 3.0 tdi cu 286 cp am ajuns si 85.000 km.
    Air, 360°, Acc si alte dotari redusa de la 48.000 Euro (umflata artificial) la 38.000 Euro pret final. Deci, banuiesc ca, de fapt, asta e pretul ei corect.

    IMG_20220407_204019.jpg
     
    Adi24 și Caprita Emanuel apreciază asta.
  5. mittone2002 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant, 50TDI , 2019
    S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Foarte frumoasa. Pretul e foarte ok. Eu am luat anul trecut cu 36.000 tot 3.0 la 80.000km. Deci e un pret ok avand in vedere cat au crescut preturile in general.
     
    GT829 apreciază asta.
  6. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Inca nu este incasata, la final de luna e predarea/primirea. Mi-au facut si un pachet atractiv 2 ani garantie cu service revizii inclus 2 la cutie si 4 la motor, iar dotarile sunt ok pentru necesitatile mele.
    Oricum cand ma uit cum isi configureaza nemtii masinile de noi, ma doare capul . Masina nu are geamuri inchise ca la Sline, o sa ii pun folii cu siguranta, in schimb are alte dotari total nefolositoare.
     
  7. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Cum ai reusit sa negociezi 10.000 Euro reducere cu reprezentanta ? Pare util pentru userii / colegii care vor sa-si ia masina sa stie cum sa puna problema in astfel de umflari artificiale de preturi ale dealerilor.
     
  8. blue_eyed 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 c7, 2.0tdi,2018
    @Ionut Stancu sa nu crezi ca ai sa poti negocia vreodata 10.000 €uro la un Händler Audi. Actiunea sta asa: la o masina de valoarea asta, aceasta este rascumparata sau luata ca avans la un pret cu cca 5-6.000 €uro mai putin decat valoarea de revanzare pe piata in acel moment. Dupa care se face o revizie,o curatare si o cosmetizarea a eventualelor mici daune (toate astea costa in jur de 1.500-2.000 €uro) apoi este scoasa la vanzare cu cei 5-6.000 €uro ca adaos.

    Ca o masina sa fie redusa cu 10.000 €uro din pret sunt doar doua explicatii: ori masina sta de multe luni in parc pentru ca nimeni nu o vrea si atunci isi pierde din valoare cu fiecare luna care trece, ori ... a suferit vreo dauna in parcul lor si nu vor sa riste sa-si piarda si mai mult din valoare (sper ca nu e cazul masinii colegului nostru).
     
    vibeup apreciază asta.
  9. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    @Ionut Stancu
    Sunt client vechi la reprezentanta Audi Augsburg, fiind rezident in Germania. Am mai luat in trecut masini pentru diferiti amici si cunoscuti de la ei, imi fac reviziile la cutie si am mai efectuat anumite reparatii mai delicate la ei. Masina a avut un singur proprietar si are o singura reparatie "costisitoare" un dent de 6 cm pe usa din dreapta ce a fost remediata.
    Am deja o amicitie profitabila cu unul din cei ce sunt la departamentul vanzare si a fost destul de receptiv si stia ce doleanta am si ce caut.

    Sunt pline parcurile auto in Germania cu masini, NU SE MAI VAND. Pretul ei initial era oricum umflat si nerealist si "reducerea" este oarecum normala, sa dai masina cuiva ce a mai avut contract cu ei, platit totul la timp, sunt sa spunem un client fidel, ce face 100.000 km anual. Pentru ei sa tina inca o masina in curte nu este nicio afacere.
    Pretul actual este fix cat este dupa "reducere" iar uneori sa ofere un pachet atractiv de service-are si garantie extinsa le este foarte usor.
    Mereu in Germania Aprilie - Mai - Iunie este perioada acestei platforme de masini, preturile fiind mult mai prietenoase.
    Ce am mai observat ca exista un dublu standard, pentru oamenii ce locuiesc in Germania, lucreaza la o firma solida si sunt clienti buni platnici si la timp (in Germania nimeni nu da toti banii odata, se merge pe ideea de avans, credit 2-3 ani si rata de finalizare a creditului)

    Masina a fost adusa inapoi la buy-back fix acum 3 saptamani, fostul client optand pentru un A8 mai nou, iar agentul de vanzari mi-a trimis email cu "Am ceva ce te-ar interesa".
     
    lucaflo26, Adi24, Mitiy și alți 3 apreciază asta.
  10. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Si am inceput o noua aventura, 3.0 TDI 286 cp mildhybrid. Sa vedem acum, cum tine in timp.

    IMG_20220503_090743.jpg IMG_20220502_163237.jpg
     
    TDR și Ionut Stancu apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Prezentarea masinii pe care o ai acum o faci in topicul dedicat, nu aici. Asa este cel mai bine. Multumesc
     
    GT829 apreciază asta.
  12. ska 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    2019 BMW X3 (G01) M40d Stage1
    Salut,
    La Audi A6 C8 cu motorizarile diesel 231/286 mai prezinta aceleasi probleme ca versiunile anterioare de 218/272cp (probleme la motor, injectoare, saibe, presiune ulei, filtru ulei, axe cu came, distributie, simering motor-cutie, pierderi ulei) ?
    Cutia pe 3.0TDI am inteles ca e ZF la Audi A6 C8, nemaifiind problematica ca si S-tronicurile de pe C7.5, deci un avantaj.
    Multumesc anticipat pentru lamuriri si/sau eventuale informatii suplimentare.
     
  13. david.remus 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C8, 50TDI, 2019
    Salutare,

    In toate echiparile, motorul 50TDI vine cu acel sistem de 48V mild-hybrid ? Multumesc.
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Da, acel 48V vine la toate motorizarile de 3 litri, diesel sau benzina. Nu e niciun hibrid, decat in denumire.
    E un nume comercial gasit de producatorii auto pentru a preciza faptul ca masina are acea tehnologie ajutatoare si sa sune si frumos.
     
  15. Silvium04 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a6 2016 30tdi
    Salut,
    Am gasit un A6 C8 45 TDI mild, undeva la pretul de 24.000 Euro fara TVA. Din raportul TUV masina a avut o dauna undeva la 5.000 de Euro pe partea spate stanga (zona dinspre portiera si haion) cat si alta de 1.000 de Euro pe usa fata dreapta. La testele de la TUV raportul pentru vopsea a fost undeva la 180-190 um. Inteleg ca a avut chit si a fost revopsita. Mi se pare dauna cam mare cea de 5000 de Euro. Eu nu ma pricep foarte tare la masini si daca este un coleg care poate sa imi dea un raspuns cu privire la aceasta dauna ar fi ideal. Multumesc anticipat.
     
  16. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    5000 Euro nu este absolut deloc o suma mare pentru reparatia mentionata de tine avand in vedere costul pieselor originale si manoperei (tinichigerie si vopsitorie). Da, aripa spate e mai dificil de reparat/înlocuit. Tu știi dacă poți trăi cu o mașină care are chit sau vrei una second ca nouă cu riscul ca într-o perioadă scurtă să o lovești chiar tu. Ce vei face, o vei vinde ?
     
  17. Silvium04 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a6 2016 30tdi
    Merci, într-adevăr asa e, dauna nu e foarte mare (mi-am adus aminte de un incident cu porcul mistreț) :)
    Singurul lucru la masina care ii lipsește sunt ceasurile digitale, dar voi face un retrofit pe viitor. O părere despre aceasta motorizare, 3.0 tdi cod motor DDVE parca ? Masina are actual 140.000 km. Mai pe scurt va fi mașina de familie folosita la drumuri lungi, deoarece pentru munca am un crossover care alearga peste tot.
     
  18. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Caut in perioada urmatoare sa achizitionez un C8 cu motorizarea de 3.0 TDI si 286 cp. Ma intereseaza si pe mine urmatoarele:
    1. Cutia "Tiptronic" este ZF8HP ?
    2. In manualul de service este indicat la cati km trebuie schimbat uleiul pentru aceasta cutie Tiptronic ?
    3. Pentru modelele ce au cutie S-Tronic - mai este aceasta la fel de problematica cum era cea de pe C7 ?

    Multumesc frumos anticipat.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    1 Da
    2 Nu, dar este bine sa il schimbi macar la 100.000 km
    3 Da, aceeasi mizerie.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, pe 50TDI este cutia 8HP.
    Conform ZF, schimbul de ulei se face intre 80.000 si 120.000 km (in functie de conditiile de utilizare) si/sau 8 ani.
     

Distribuie pagina asta