1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Vanzari / Cumparari si Prestari Servicii pe acest Forum- In cine SA AVEM sau SA NU AVEM incredere

Discuție în 'Pareri, sugestii, observatii' creată de ovidiutm, 28 Ian 2009.

  1. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Caseta e ZF.
     
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Si inca un lucru dubios la trami, folosesc coliere de plastic de 2 lei ca sa stranga burduful de cauciuc spunand ca sunt mai bune ca cele metalice cu care vine caseta din fabrica. Probabil le reconditioneaza cu piese ieftine china ca sa fie profitul maxim, altfel nu imi explic. Ai fost la verificare din 6 in 6 luni, timp de un an jumate dupa reconditionare?
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  3. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Coliere proaste, burdufe proaste ... iti dai seama ca si semeringurile si restul pieselor cu care reconditioneaza sunt la fel de praf ! Am inteles de la colegul catalin1987 care spunea chiar aici pe forum ca a vorbit cu trami si ca el nu reconditioneaza axul cremalier ca nu are cu ce. Uleiul de servo rosu pe care ei il pun e cel mai ordinar ATF posibil. Exact cum ai spus ... piese PROASTE, profit MAXIM ... sunt foarte dezamagit si sper sa nu si-o mai ia si altii cu acesti '' experti ''. Nu inteleg cum de au atat de multe recenzii pozitive pe net ... daca te uiti trami in sus trami in jos si uite ca m-a tinut caseta facuta la ei cat o revizie long life !

    Sa vezi ce pompe servo au ... daca ii intrebi '' e ZF domle '' si e china toata ziua. Mi-au schimbat initial si vasul de lichid servo pentru ca imi sarea sita ... au pus Topran '' made in Germany'' . 80 de lei ! Dupa 2 luni de zile ( era vara si canicula ) vasul s-a TOPIT si s-a deformat efectiv de la lichidul fierbinte. Pot dovedi ... am si acum acel vas in boxa ... am vrut sa i-l fac cadou domului trami sa-l puna in rama ! Calitate domle !!!

    Nu am vrut sa fac publice aceste neplaceri ... am vrut sa trec cu vederea crezand ca macar caseta au facut-o bine si in fond asta conta cel mai mult dar acum ca am caseta distrusa si curge DUPA DOAR DOUA ZECI SI DOUA DE MII DE KILOMETRII PARCURSI chiar nu ma mai abtin ! Practic au dat-o in bara cu totul ... 2 pompe de servo am schimbat la ei in interval de cateva luni de zile si ambele au picat, vasul de servo s-a topit, filtrul anti span a curs intr-o veselie ... si acum caseta a picat si ea. Au dat KIKS total. 1000 lei caseta, 500 lei pompa, 80 lei vasul de lichid servo, 250 lei filtrul anti span, 30 lei burduful, 5 drumuri facute in perioada garantiei din vina lor x 100 lei \ drumul = inca vreo 500 lei pierduti. Daca fac un calcul de banii astia imi luam caseta de la reprezentanta. Vreau sa stie TOATA LUMEA despre acesti '' experti '' si sa ii ocoleasca !

    Am fost la verificare de 3 ori o data la 6 luni si mereu i-am rugat sa-mi schimbe burduful de pe partea stanga pe care de cand l-au pus era copt. Dupa ce a iesit din garantie s-a rupt ( noroc ca l-am observat ) si m-am dus la ei sa mi-l schimbe ( contra cost bineinteles ca nu mai era in garantie ). Cand l-am intrebat ce se intampla daca nu eram atent si intra apa la axul cremalier mi-a raspuns sec : se distrugea caseta. Am impresia ca fac treaba asta proasta special ca sa pice dupa ce ies din garantie, sa ne jupoaie din nou. Este revoltator si inadmisibil ... impardonabil pur si simplu ce se intampla. O caseta reconditionata bine practic ar trebui sa fie ca una noua si sa tina MINIM 100 de mii de km. O pompa de servo la fel daca nu chiar mai mult.
     
    Ultima editare: 17 Oct 2017
    lowlife, boresque și ovidiutm apreciază asta.
  4. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Am reconditionat azi caseta la MHS Berceni. Cand au desfacut baietii caseta s-a constatat ca axul cremalier NU fusese rectificat sau inlocuit de catre trami, era la cota 28 din cate am inteles asa vine din fabrica, era putin STRAMB si prezenta cateva zgarieturi fine, simeringurile erau niste chinezarii proaste, distribuitorul avea uzura si curgeau TOATE simeringurile si garniturile. Asta dupa 22k km parcursi. Acum e rectificata bine si sper ca va tine cat mai mult.
     
  5. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Salutare, vin si eu cu o scurta povestire dupa ce acum ceva timp am fost la colegul audi4ever pt retrofit a 8 boxe oem la mașina din semnătura. Din cele 8 cu 3 m am întors acasă in mana. Doua nu au știut cum sa le monteze (mediile din colțurile bordului) iar pt subwoofer nu aveau in service șuruburile speciale de prindere (deși programarea fusese făcută cu câteva zile in urma), soluția lor sa dea alte gauri cu bormașina in mașina si sa prindă acolo subwooferul, o soluție foarte “profesionista” pe care am refuzat o (mi am comandat șuruburile si am revenit cu un telefon la dânșii măcar pentru ajutor verbal, am fost îndrumat ca mai bine sa apelez la reprezentanta pt montaj (200ron in Craiova) ca se folosește o scula specială, am mulțumit pt sfat, am închis si mi l am montat singur in spatele blocului cu o tubulară).
    Pe lângă asta, atitudinea cu căutatul scuzelor ca boxele luate nu se potrivesc deși sunt codurile 100% ce vin pe mașina mea (o sa le trimit un video cum se montează), pana la întrebat “arata mi tu cum sa le montez, nu vezi ca nu se poate” si cadou 1cm de chederul de pe partea soferului rupt (pe care sperau sa nu l vad ca de zis nu mi au zis nimic) m au făcut sa imi dau seama cat de profesioniști sunt si cand o sa mai revin la ei.

    Aveți grija la cine va duceți si stați cu ochii pe ei sa nu bateți ca mine 500 de km si sa faceți jumătate de treaba.
     
    ovidiutm și vladliviu85 apreciază asta.
  6. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut
    Referitor la userul blackcat86 de pe forum din aria prestari servicii tin sa mentionez ca am fost si eu pe la el pentru activare diverse functii (Green Menu si procent de baterie) dar nu i-a reusit, din pacate, a zis ca nu suporta masina

    In schimb cand i-am spus ca un prieten de al meu care are VCDS pentru uz personal (nu face "afacere" ca el) a reusit sa le activeze, mi-a dat block la numar. Informati-va bine inainte despre capabilitatile celor care doriti sa va ajute mai ales ca platiti si nimic nu este gratis.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    De evitat Mihalache Catalin din Râmnicu Sărat, telefon 0786603349.
    Am comandat ceva piese, am primit altceva și după ce i-am trimis poze s-a făcut nevăzut.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici pe topicul asta si pe acest forum vorbim doar despre userii si colegii existenti pe forum. Nu discutam despre toti vanzatorii existenti pe net-ul asta nemarginit. Daca exista pe forum te rog sa mentionezi si username-ul celui mentionat, sa sa stim si noi ce sa facem mai departe, altfel mesajul tau va fi sters. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Atunci se poate șterge, nu știu dacă are cont pe forum, am zis să fie un semnal pentru ceilalți colegi pentru că nu cumpărăm piese doar de forum.
    Mulțumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt prea multi pe net-ul asta de care sa ne ferim si nu avem timp sa facem tabele cu toti teparii. :)

    Daca exista aici careva pe forum am eu grija si nu mai vanda ceva pe acest forum niciodata.

    Sunt cativa care activeaza pe forum in mod constant/frecvent dar care nu mai au dreptul sa vanda ceva pe acest forum si sa deschida vreodata topicuri publicitare pentru ca sunt niste tepari nesimtiti.
     
    Red_ și vladliviu85 apreciază asta.
  11. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Din pacate am ajuns sa scriu in acest topic, care se pare ca de ceva vreme nu a mai fost actualizat... asta insemnand un lucru cat se poate de pozitiv ! faptul ca nu am mai gasit sarlatani in mica noastra comunitate.

    Am sa incep sa detaliez povestea de la inceput, cu amanunte, repet, nu imi face placere sa scriu aici.
    De ceva vreme discutam cu un prieten apropiat, membru al acestui forum @PETYO ALEXANDRU, persoana respectabila, trecuta de prima tinerete si trecut prin viata asta, sa cumparam o masina pt. sufletul sau, pasionat find de benzinare..isi doreste un motor mai puternic decat cel din portofoliu (1.6 16v) - un 1.8T, nu neaparat quattro si nu neaparat Audi ... pe masura ce discutam si cautam in tara si in afara, ajungem la concluzia ca 1.8T quattro A4 B6 sau B7 , sedan preferabil e masina care si-o doreste, bun.. incepem cautarile, gasim tepe in Germania, Italia, dezamagiri, etc.. stopam o periaoda cautarile, brusc apare masina colegului @t_qua77ro (ex. gaby.1773, ex gaby1773 - Suceava), o splendoare de masina din prezentare.. de care initial nu ne puteam atinge din cauza bugetului ! Reluam cautarile in gasim 3 bucati care corespundeau cerintelor, toate 3 se dovedesc a fi un fiasco total, decidem sa deschidem discutia cu colegul de forum ( Ii spun lui Alexandru, mah masina de pasionat, il si stim cumva pe tip prin altii, sunt ceva bani pt un B6.. dar e un B6 special, daca luam din DE pe la 3500, cu drum cu revizii.. ajungi la banii astia de aici si poate nu e masina asa de speciala , etc, etc ). Alexandru decide sa ia contact cu colegul de pe forum, care e foarte rigid cand vine vorba despre pret si masina lui ... revin si -i spun lui Alexandru .. bah omul stie ce vinde, are acolo o chestie care nu o gasesti chair oriunde, a bagat bani, etc,etc .. ca sa scurtez un pic .. cu toata rigiditatea pretului si impedimentele bugetului, decidem sa ne imbarcam sa plecam la Suceava ! inainte de plecare am primit niste poze si o filmare cu masina care ne asteapta , de mentionat ca asa ne-am comvins sa mergem ca in toata rigiditatea pretului am ajuns la consensul ca masina se va vinde cu scaunele Recaro (initial discutia era fara ele) dar fara volanul S-line... Buuun plecam.. .8,5 ore pe drum ..ajungem
    Din ratiuni de probleme critice la job, ajung sa vizualize si sa inspectez eu, personal masina .. aproximativ 10 minute ( ma asteptam sa nu am nimic ce sa bag de vina si sa fie o excursie si o tranzactie minunata ).
    Bun. vad scaunele schimbate, volanul cu ornamentele deteriorate, farurile neasezate corect in caroserie, bandouri zgariate, URME DE VOPSEA pe bandourile negre ale geamurilor, bara spate cu valuri .. a fost destul, ii spun lui Alexandru : " Nu e masina de 5000 ! Ori negociaza, ori plecam !" si eu am intrat intr-un meeting de 2 ore aprox.. timp in care s-a facut tranzactia la 5100 + un set de 5 roti BBS pe 17... drept urmare ne-am strans mainile , desi dupa sedinta l-am intrebat clar pe om, daca a schimabt scaunele , mi-a replicat clar ca nu.. si aia e.
    Nu am mai insistat caci eram multumit de deal si-l vedeam pe Alexandru implinit (dupa atatea cautari si esecuri ).
    Bucurosi ca am avut un drum si un deal cu succes, plecam la Roman sa ne cazam si sa ne odihnim, a doua zi dimineata.. incepe showul, problemele la masina ,

    - pornire grea la prima cheie ... zic hai ca a fost rece -- am schimbat bateria pana la urma
    - scaunele Recaro electrice - nu se puteau regla din cauza ca erau conectate la bricheta masinii se alimentau de acolo pt reglaje (cum naiba sa fi pasionat, sa te declari asa si sa ai in masina asa ceva --- din cauza de lipsa de timp cand ai schimbat scaunele ) le dibuim cumva si le reglam ..
    - plecam la drum... nu merg geamurile spate (nu merg caci masina le avea mecanice si acum masina are doar fete de geamuri electrcie ) - o sa le rezolvam cu sarguinta ...
    - nu merg memorile scaunelor fata ( cum sa mearga daca s alimentate din bricheta ?!)
    - nu merge clima ( cum sa mearga cand nu e freon ) am pus si freon si am rezolvat-o
    - bah nu am triunghi nu am trusa - ne oprim, cumparam, normal ...
    - bah nu pot sa reglez oglinzile corect imi zice omu... ne oprim in parcare sa le reglez .. pixu nu merge , vedem acasa , ne chinuim pe drum
    Si aici am clacat .. desfac acasa oglinzile , ieri , .. ce sa vezi UK ..am comandat altele de Europa. ...apoi du-te si du-te si lasa-ne, nu poti sa fi asa magar, bah daca vinzi ceva si vrei un pret spune .. nu lua cu japca, ca asta ai facut @t_qua77ro, ai vandut o masina si ai luat cu japca de pe ea piese de siguranta intr-un final si nu ai spus nimic,stiind ca venim de la 650 de km .. bah omule .. nu e ok, nu te cunosc personal, nu stiu ce om esti dar am avut incredere fiind de aici din comunitate, si mai cunoscandu-te si alti colegi de forum, dar se pare ca nu esti usa de biserica, deloc.. ai reviewuri proaste si aici fiind blacklisted si prin alte parti pe unde am mai vorbit cu pasionati .. asa ca pt mine esti un parazit in comunitatea auto!

    Ai vandut masina inselandu-ti semenii, sa-ti fie rusine ! Te-am sunat ieri sa te intrebam de oglinzi si nu ai rapsuns.. proabil stiai de ce te sunam .. intr-un final nu ma dau cu fundul de pamant ca sunt probleme rezolvabile si mare parte s-au rezolvat, doar ca nu-s deloc ok .. .aici nu e OLX sau FB... aici e altceva si tu esti dovada faptului ca pana si cele mai tari comunitati ajung sa fie infectate !

    Sanatate, toate cele bune si spor la vanzarea celeilate masini !
    Pacat ca nu mai ai alt A4 B6 pe care sa mai pui piese rare...dar, mai raman site-urile de profil.
     
  12. nik5691 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 quattro 2013 CGLC
    Buna seara colegi,

    A venit si timpul sa imi schimb si eu distributia la un A4 B8 Quattro TDI.
    Am inlocuit urmatoarele:
    - kit distributie,
    - pompa apa,
    - rola ghidare curea transmisie,
    - curea transmisie,
    - bielete antiruliu,
    - amortizoare fata cu tot cu rulmenti,
    - burduf de planetara si set de protectie praf.
    Consider ca am avut mare noroc cu cei de la VIPER ALARM = @Audi4ever unde am descoperit, cu placere, ca in prezent, pe langa sectia de electrica (unde sunt imbatabili) au si sectie de mecanica unde au 2 mecanici de exceptie.
    Desi marele sef domnul Costel Prodan este in concediu, firma se respecta. Domnul Lita Ionut care il inlocuieste s-a descurcat mai mult decat onorabil, in sensul in care a descoperit (numai el stie unde preturi excelente la piese).
    Va aduc la cunostinta faptul ca Factura Fiscala a fost doar 5.110 de lei, in conditiile in care toate piesele schimbate au fost ORGINALE iar in suma a fost inclusa si manopera (cine doreste ii pot trimite factura scanata).
    De asemenea, am fost placut surprins ca am primit si un bonus - spalarea gratuita a masinii (interior + exterior).
    Si totul a durat de la orele 09:00 la 14:00.
    Concluzie: chiar daca pisica nu a fost acasa, profesionalismul si omenia (rapotul pret/calitate) au ramas la locul lor.
    Va doresc la toti multa sanatate.
     

Distribuie pagina asta