1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la Audi A5 B9 - discuri/placute frana - modificare sistem franare

Discuție în 'A5 B9 (2016- prezent)' creată de bertonehot, 24 Oct 2022.

  1. bertonehot 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a5 f5 2.0 tfsi DLVA 150 ps 2019
    Buna ziua,
    La masina din profil un Audi A5 2.0 TFSI cu 150 cp an 2019 doresc modificarea sistemului de franare.
    Am discuri 314 mm x 25 cu etrier cu un singur pistonas punte fata. Ce variante avem pentru upgrade frane ? Eu personal ma gandesc la discuri 338 mm x 30 cu etrieri 4 pistonase. Am gasit pe ebay etrieri cu codurile 8W06DF 8W05DF cod piese 8W0615115BR 8W0615116BC. Vanzatorul specifica ca se potrivesc la acei etrieri discuri de 338 mm dar nu am gasit nimic pe internet care sa confirme lucrul acesta, probabil sunt coduri mai vechi ce au fost inlocuite. Daca cineva ma poate ajuta sa confirme ce discuri se potrivesc as fi recunoscator. Multumesc in avans.
     
  2. bertonehot 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a5 f5 2.0 tfsi DLVA 150 ps 2019
    Buna ziua,
    Nu am reusit sa gasesc aceste coduri pentru etrieri dar am probat discuri 338 x 30 mm cod 8W0615301AB si se potrivesc perfect . Poate ajuta pe cineva in viitor.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Diferenta in mare parte o fac pistonasele.
    Daca etrierul e la fel si schimbi doar dimensiunea (diametrul) discului cu 2 cm , efectul e infirm.

    Am avut 321/302 si actual am 347/330, nu pot sa spun wow.

    Ori, poate, la 150 hp se simte altfel.
     
  4. bertonehot 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a5 f5 2.0 tfsi DLVA 150 ps 2019
    Multumesc pentru raspuns . Presupun ca va fi o diferenta schimband si etrierii trecand de la un pistonas la 4 pistonase si discurile. In conditii optime de condus franele sunt mai mult decat ok dar in conditiile in care masina este incarcata cu bagaje si tranzitez o zona muntoasa sau cand conduc mult pe autostrada cu franari repetate, deja nu prea ma mai pot baza pe frane. Pana acum a fost ok adaptandu-ma nevoilor dar tinand cont ca voi creste puterea undeva la 240 cai eu cred ca am facut bine facand intai o mica optimizare = un upgrade a/al franelor. Drumuri bune tuturor.
     

Distribuie pagina asta