1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Draghici Marcel-Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2021
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A6 4F BMK 2005
    Multumesc pentru raspuns!
    Voi achizitiona o baterie noua si voi reveni cu un update.
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  2. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut,
    Știe cineva codurile, pentru bucsi electromotor, la Audi A6 C6 cod motor BLB ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intai posteaza codul de pe electromotorul Bosch.

    Codul de sub sigla si stanta Bosch sau codul OE, care iti este mai la indemana.
     
  4. Lovász 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2020
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A6C6 2.0 2007
    La masina din profil un Audi A6 C6 an 2007 am schimbat si eu bateria cu una noua Originala marca Varta de 110 Ah care a costat 830 de lei.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Puteai sa economisesti putin.

    upload_2021-12-18_9-48-1.jpeg
     
  6. Lovász 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2020
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A6C6 2.0 2007
    Asta, din poza ta, nu are cod BEM
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cod BEM au doar bateriile OE.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine vrea sa reconditioneze alternatorul Bosch de pe C6, atasez lista pieselor necesare.

    Daca vreti neaparat carbuni originali, cautati Bosch 1127014028.

    Eu am ales rulmenti NSK, puteti foarte bine pune Koyo, NTN SNR, FAG, SKF, etc. (sunt 6202 si 6303).

    upload_2022-11-10_17-20-4.jpeg
     
    Ultima editare: 10 Noi 2022
  9. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Salut,
    Pe masina din profil am o baterie Rombat cumparata acum aproape 1,5 ani. Masina a fost dusa la un service unde a fost codata bateria.
    Cum a dat frigul, cum daca sta oprita 1 zi deja e la 50% dimineata urmatoare. Daca o tin o saptamana, o gasesc la 10% dar de pornit porneste, ce-i drept mai greu.
    Cu bateria originala din fabrica, ce a tinut 9 ani, scadea la 70% autonomia si asta dupa 3 zile de ger calumea.
    Sa fie proaste bateriile astea Rombat ? Consumatori aiurea nu cred ca am pt ca inainte nu imi scadea asa procentul, iar daca ar fi fost codata prost asta ar trebui sa se fi vazut in mers, nu? Adica sa nu incarce cum trebuie. Mie in mers mi-o incarca pana la 100%.
    Mersi.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    3 ani e ok pentru o baterie Rombat. Cu Rombat am cumparat si eu masina si dupa 2 ani da semne de oboseala.
    Varta aftermarket tine 4-5 ani, in medie.

    Acum 2 zile am prins o oferta pe eBay si am luat o Varta SilverDynamic 110Ah cu 120€.

    Nu o sa tina nici un brand ca bateriile OE.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Roger25 schimba bateria. Nu mai cautati motive si explicatii de ce nu tin bateriile. Eu schimb bateria la masina la maxim 2-3 ani deoarece am foarte multi consumatori si asta in conditiile in care sistemul meu electric este in conditie optima (cabluri curent mereu verificate pentru a nu exista pierderi si caderi de tensiune, alternator verificat, releu alternator verificat, etc.). Bateriile au ajuns niste consumabile care nu ajung "sa tina" mai multe de 3-5 ani.
    Singura baterie cu adevarat performanta si care inca isi respecta blazonul si calitatea este marca Optima dar costa cat 3 baterii normale.
    Am o baterie Optima Mariner 12 V de 61Ah cu 975 Ah la pornire (brand care apartine = a fost cumparat acum de VARTA) montata pe o masina in 2010 cu motor 3.0 TDI si este ca in prima zi.
     
  12. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Mersi, voi lua una OE
     
  13. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Parerea mea e sa verifici si daca ai consumatori. Oricand se poate intampla ca un modul sa nu mai intre in sleep. Eu am Varta AGM cumparata de 1 an si de cand a venit frigul tot la 50% o gaseam dupa 1-2 zile de stat. Am masurat curentul si am clar un consumator. Dupa o ora fluctueaza intre 50 si 250mA. Iar modulul care nu mai intra in sleep e amplificatorul de sunet.
     
    DDB1989 apreciază asta.
  14. geko 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F,2.0TDI,2005,BRF/ 1968 CMC
    Buna seara,
    Rombatul Premier 95 Ah cu 900 A la pornire a incetat sa-si mai faca treaba (pornire la rece) din cauza batranetii dar si exploatarii moderate (saptamanal 5-6 porniri cu timp de circulatie per drum / 20-25 minute de functionare a motorului) la care se adauga saptamanal doua drumuri de 60-65 km.
    Optez in continuare pentru acelasi tip de producator /acumulator deoarece am fost multumit de acesta (nu am schimbat codul BEM cu care era inregistrat vechiul acumulator (nu stiam sa-l schimb la acea data).
    Pentru conformitate atasez documentul prin care am achizitionat acumulatorul.
    Multumesc spanu110976 pentru procedurile de codare ale acumulatorului Rombat.
     
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am fost azi la astia de la Rombat aici in Brasov si mi-a zis domnul ala de la garantii ca bateria e descarcata complet (intr-adevar ochiul ala e negru) si chiar daca merg 200-300 km cu masina si imi arata in MMI ca e la 100%, bateria tot nu va fi complet incarcata. O data pe an zice ca trebuie sa o incarc pe redresor calumea, pentru ca, citez: "asta nu e baterie cu AGM, in mod normal nu e pentru tipul asta de masina cu multi consumatori, chiar daca e de 110 Ah si 950A la pornire". Zice ca trebuia sa iau una cu AGM ca aia din fabrica cel mai probabil tot asa era. Atasez poza cu fosta baterie originala a masinii.

    Le-am lasat-o acolo sa o incarce calumea cu redresorul si intre timp mai verific amanuntit treaba cu consumatorii.
     
    Florinel Poloboc apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara si pune 000 915 105 DL daca vrei sa te tina peste 3-4 ani.
    Daca te multumesti cu 3-4 ani, pui orice baterie de 110Ah.
     
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si 3-4 ani sa fi fost era ok, nu 1 an jumate ca mizeria asta :) oricum nu mai iau Rombat in veci.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Oricum la capacitatea asta (110Ah), nu faci mare economie intre brand-uri.

    Am luat eu acum o Varta SilverDynamic si o FIAMM Titanium Black, ambele de 110 Ah la 120 €uro bucata.

    Acum, sa vad care cedeaza prima. :)
     
  19. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Din 2017 de cand am masina nu am avut deloc probleme cu bateria si nici nu stiam daca a fost schimbata vreodata de primul proprietar si ma asteptam sa vina vremea sa ceara sa fie schimbata insa a venit vremea sa ma lase cand imi era lumea mai draga, chiar intr-o duminica dupa o nunta.
    Cea veche era o baterie OE fabricata de Moll, nici nu stiam ca exista marca asta (spre rusinea mea) dar am vazut ca are cod BEM si toate cele. Am luat tot una originala Moll de 110 Ah cu cod BEM, cu toate ca aveam o alternativa mai ieftina si poate mai buna de la Varta dar eram putin in criza de timp pentru ca ma astepta un drum de 2.200 km si doream sa o montez si sa o codez cat mai repede, nemaiavand timp sa caut un cod BEM pe forum in sectiunea dedicata.
    Atasez si pozele cu codurile BEM in caz ca are cineva nevoie dar si codarea de pe bateria veche si cea noua.
    Cand am codat bateria noua, nu imi acepta codul asa cum era scris pe baterie, ci a trebuit sa pun MLA in loc de EAB pentru ca sa imi accepte codarea. Oricum in lista de codare nici nu este optiunea de EAB la Battery Vendor :think: , o fi o explicatie si pentru asta dar nu o stiu eu. :)
     
  20. audilove

    audilove 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2022
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7
    Va salut,
    La masina din profil un A6 C6 2.7 TDI facelift nu îmi dau seama daca are sau nu modulul BEM. Am luat alta baterie și vreau sa știu dacă trebuie codata sau nu. Multumesc

     

Distribuie pagina asta