1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze automata la A7 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de adiyyyyta, 17 Noi 2013.

  1. OldPap

    OldPap 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2021
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2012
    Ms audi66 , asa am sa fac , mai vreau sa fac inca un test la Audi , primul a fost la reprezentanta VW , daca îmi va rezulta aceeași eroare voi schimba kit-ul de ambreiaje si volanta.
    Voiam sa întreb pe cei care au schimbat kit-ul de ambreiaj , avem posibilitatea de a monta alta marca decat cele originale Audi ( ma refer la ambreiaj și volanta ) ?
    Mulțumesc anticipat
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista si ambreiaje de la renumite firme de tunning, dar nu cred ca o sa iti convina pretul.
    In plus, service-ul iti da va garantie doar pe manopera, nu si pe piese.
     
  3. Razvan Tirlea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A7 Sportback 2016 3.0 tdi 218 cp
    Salut!
    Detin un audi A7 2016 cu cutie S-tronic, 78.000 km si am urmatoarea problema: in ultimele saptamani a inceput sa imi apara in bord '' Gearbox Malfunction, you can continue driving'' in mod aleator.

    Am dus masina la baietii de la Automatico in Bucuresti, au condus si ei masina si nu smuceste la schimbarea treptelor decat la retrogradare din treapta 3 in 2 in modul Dynamic. In rest masina trage normal, schimba corect treptele, nu aluneca ambreiajul. Au pus testerul si au vazut eroarea:

    23235 - Torque Restriction due to Clutch Temperature
    P17D8 00 [100]

    Au zis ca pot sa iau kitul pentru mecatronic si astfel sa schimb toata partea de circuite deoarece este o problema des intalnita. Cost estimativ: 4.100 lei.
    Am fost si la reprezentanta la porsche nord sa se uite si baietii de acolo. S-au uitat initial la o mufa si nu era deloc antigel la pini.Mi-au propus un mecatronic nou sau daca vreau sa incerc, kitul pentru mecatronic propus si de cei de la Automatico.
    Cost mecatronic nou estimativ:11.000 + lei
    Cost kit mecatronic :4500 lei
    Toate cu manopera inclusa.
    Nu stiu cum as putea sa procedez in situatia de fata. Am stat si am citit toate comentariile de aici de pe forum, mai ales postarea foarte lunga in care s-a discutat despre aceasta eroare P17d800. Am citit tot ce s-a vorbit si tinand cont de faptul ca masina se comporta normal as merge pe varianta kitului.
    Problema este ca cei de la reprezentanta Audi au gasit un TSB legat de acest simptom al erorii 23235 si fara sa se mai uite la cutie au zis direct ca vor sa iau alt mecatronic unit. Pe forumuri aici am gasit ca eroarea 8040 ar fi cel care implica partea de circuit si implicit kitul.
    Nu am gasit nimic legat de codul 23235. Doresc sa stiu daca ere cineva detalii despre acest cod ?
    Am mai facut cateva teste, am mers cu masina in mod dinamic avand cutia pe sport si am incercat sa o solicit sa vad daca primesc eroarea de clutch temperature, dar nimic. In oras in schimb, imi apare cand stau la semafor de obicei, asta am observat. Nu e niciun miros de ars am fost atent si la aspectul asta.
    Ma gandesc ca trebuia sa apara si cand o solicit mai tare dar in situatiile cand trag de cutie, eroarea nu apare deloc.
    In ultimele zile odata cu Gearbox Malfunction imi apare si check engine dar dupa repornirea masinii dispare.
    Acest lucru ma face si mai mult sa cred ca ar fi vorba de un defect la partea de circuite.
    Sa merg pe varianta kitului si sa sper sa fie asta ?
    Multumesc anticipat.
     
  4. Bogdansimplu

    Bogdansimplu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 Sline 3.0tdi 245 hp 2014
    @Razvan Tirlea Salut,
    Eu nu sunt mecanic, am postat pasii, pe care i-am facut pentru solutionarea necazului cu cutia mea de viteze, aici: #856 in topicul despre cutia automata la Audi A6 C7. Sunt aceleasi cutii automate pe ambele modele de Audi. Citeste ce am scris in topiul indicat.
     
  5. Ionutz1504 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5 Coupe 3.0 TDI , 2010 , CCWA , S-tronic
    Salut oameni buni,
    De ceva timp am 2 probleme la cutia de viteze:

    1. cand pornesc AC-ul pe automat, fiind foarte cald afara ventilatorul din habitaclu = aeroterma din habitaclu sta la treapta superioara (09-10-11) si daca e trafic intens (nu neaparat bara la bara) si trebuie sa opresc cutia si masina parca o ia razna: da sa se opreasca (turometrul se duce spre 400-600) si deodata turometrul sare in sus spre 1400 iar masina parca sta in tensiune desi eu am piciorul pe frana, parca ar da sa plece (unde numai ea stie).
    Daca ventilatorul din habitaclu = aeroterma din habitaclu este intr-o treapta inferioara (1-2-3) are tendinta sa faca la fel dar insesizabil. Daca AC-ul este oprit cutia nu are nici o problema
    Problema aceasta o am de anul trecut pe oricine am intrebat au zis ca nu au mai auzit de asa ceva

    2. Separat de ceea ce am scris mai sus, din vara aceasta, cand fac o parcare cu spatele, e mai la limita si trebuie sa fac multe manevre (D-R) inainte-inapoi, la un moment dat nu mai da cu spatele decat accelerata foarte tare (parca ar patina ambreiajul)

    Eu am fost la 2 service-uri renumite in Constanta, unul pe cutii automate si celalalt un service specializat VAG pe care il frecventez de ani de zile. Ambii au zis acelasi lucru, cutia nu are nimic, nu are nici o eroare, ambreiajele sunt bune , cutia schimba bine, totul e ok.
    Atentie: eu nu accept sa platesc sa schimbe piesa X sau piesa Y si sa nu fie aia problema, pentru ca de asta merg la service-uri bune si nu la alea de cartier (vreau sa imi repare punct ochit punct lovit).
    Tin sa mentionez ca acum 2 veri am schimbat uleiul la cutie la acei celebri pe cutii automate si au pus ulei RAVENOL. Probabil in toamna o sa ma duc sa il schimb iar, cu unul original dar nu mai accept sa imi faca schimbul la misto. Adica totul va trebui sa fie ca la carte (intre timp m-am documentat).
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atentie, cateodata n-ai alta alternativa decat sa faci fix asa cum ai zis ca nu accepti.
     
    moroenius și Ionutz1504 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Du-te tu la reprezentanta sau la orice garaj mai rasarit si spune-le ce ai mentionat mai sus. Iti spun eu ca te da pe usa afara adica eu cel putin asta as face. Exact asta trebuie sa faci: sa schimbi piese pana se remediaza. Masina asta cand ai cumparat-o ti-ai asumat intretinerea si costurile indiferent de pret. Daca nu iti convine asta inseamna ca nu iti permiti intretinerea acestei marci auto. Nu suntem un forum sa ne vaicarim pentru costul reparatiilor.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
     
    moroenius și andrei91gl apreciază asta.
  8. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    @Ionutz1504 Acelasi simptom il am si eu, doar ca am cutie manuala. Nu cred ca iti face asa din cauza cutiei.
    Cand e foarte cald, si opresc masina, scade turatia pe la 500 rpm si dupa isi revine imediat la 800 rpm, asa face timp de vreo 15 minute. Acum e in service, mecanicul mi-a zis ca o posibila cauza este supapa de la compresor sa fie defecta. O alta posibila cauza este fulia compresorului. O sa scriu in topicul dedicat B8, dupa ce rezolv treaba.
     
    Ionutz1504 apreciază asta.
  9. Razvan Tirlea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A7 Sportback 2016 3.0 tdi 218 cp
    Problema a fost de la cablajul de la mecatronic, multumesc pentru sfaturi. Am scapat chiar ieftin de data aceasta la reprezentanta cu 4500 lei. :) Eroarea nu a mai aparut de atunci.
     
    nae77 și Bogdansimplu apreciază asta.
  10. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Impartasesc aici experienta mea cu cutia DL501 sau 0B5 de pe masina personala , A7 3.0 Tfsi 2011 . De 2 ani si jumatate de cand am aceasta masina , cutia a mers perfect , am schimbat uleiul din cutie fix la achizitie si totul a mers perfect pana acum 2 saptamani. La intoarcerea de la un drum de 400 km , cu masina incinsa , la oprirea pe loc la semafor etc , dupa oprirea totala a masinii am inceput sa simt un "sut" din spate. Am zis ca na , o fi fost in sport si incinsa si e normal. A doua zi , cu masina rece nu am mai simtit nimic , totul pana cand am ajuns iarasi cu motorul cald si sutul a reaparut. Masina mergea perfect in toate treptele , doar oprirea pe loc fiind cu probleme. Nu au fost generate coduri de eroare.
    Am inceput sa intreb in stanga si dreapta si evident cam toti "meseriasii" au inceput cu mecatronic , kit ambreiaje etc . Devize numai de la 8000 lei in sus . Am inceput documentarea pe net si am gasit inca o persoana prin Slovacia cu aceeasi problema dar si un baiat aici pe forum in sectiunea A7.
    Problema s-a rezolvat prin schimbarea garniturilor din blocul de valve. La aceasta cutie exista si kitul de reparatie 0b5398048d dar care nu include si garniturile din blocul de valve. Asadar am schimbat garniturile din blocul de valve , la placa mare a blocului de valve garniturile fiind uzate pe ambele parti. Kitul de reparatie pentru blocul de valve este acesta https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/0b5-dl501-dsg-7-speed-mechatronic-repair-kit.html
    Totodata am schimbat si kitul 0b5398048d preventiv. Vazand uzura de la garniturile acelea , probabil nu ar fi fost nevoie si de acest kit dar nu am vrut sa mai umblu inca o data pe viitor.
    Atasez niste poze si cu garniturile din blocul meu de valve .

    Asadar , nu a fost nevoie de niciun mechatronic , nici de kitul de ambreiaje sau altceva. Doar de putina documentare. Cutia merge exceptional , fara niciun fel de smucitura , chiar uneori mi se pare "anormal" sa nu simt nimic la oprirea pe loc . :)
     
  11. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Garniturile nu se distrug singure,asa fara motiv...cauza de fapt este la blocul de valve,mai exact acesta se deformeaza,inlocuirea garniturilor rezolva doar temporar problema!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se mai distrug si singure.

    Aceeasi problema este si cu “placa” de la blocul de valve de pe 6HP19.
     
  13. bebestrumph 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 3.0TDI 2011
    Buna seara,
    Acum vreo 3 saptamani la masina din profil Audi A7 3.0TDI Quattro 245 cp cod modor CDUC, pe care o am de noua, imi apare rotita despre care tot vorbiti si scrie: you can continue driving. Plecam de la Cluj catre Oradea. Am ajuns la Oradea ok, mi-am facut treaba si am luat-o inapoi spre Cluj. Pe drum, au inceput sa apara toate erorile posibile la masina si m-a lasat masina, nu a mai functionat/mers. O duc pe platforma si ma suna mecanicul ca mufa de pe cutie cea cu pini rotunda era inundata de antigel. A suflat-o si masina merge perfect acum. M-am dus dupa ea acum 1 saptamana, am mai facut un drum de Cluj-Oradea-Cluj cu ea iar acum astazi imi apare iar eroarea. Il sun, imi zice care e mufa, ma duc la mecanic,demufeaza mufele, da cu spray pentru frane si acum masina nu mai porneste deloc. Imi apare eroarea switch to N or P.

    1. Se poate sa fi defectat ceva ca a dat cu spray de frane ?
    2. Se gasesc aceste 2 mufe de inlocuit ?
    3. Cum se poate rezolva problema sa nu mai vina antigel acolo ? mufa pe exterior uscata si inauntru fleasca = plina de antigel

    Atasez si cateva poze cu mufa si astept un raspuns daca pot comanda de undeva mufele sau cum s ar putea rezolva.

    Multumesc frumos anticipat pentru eventualele raspunsuri/lamuriri.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Astepti raspuns degeaba. Despre problema ta s-a mai discutat pe forum de zeci de ori pana acum. Trebuie inlocuite ambele mufe cu pini cu tot. Se vede ca pini sunt deja oxidati si trebuie inlocuiti cu schema din ELSA in fata. Asta o face un tehnician profesionist pe partea de electrica dupa ce demontezi cutia cu un mecanic.
    In al doilea rand cand te inscrii pe un forum NU incepi cu intrebarile ci cu cititul luni de zile pentru ca sa inveti. Altfel tot ce este scris pe forum este scris degeaba.
     
  15. bebestrumph 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 3.0TDI 2011
    Multumesc Cristi. Masina o am de noua. Ca sa schimbe mufa dupa cutie trebuie demontat cutia ?
     

Distribuie pagina asta