1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Catalizatorul si sonda Lambda motor BENZINA la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de nik19, 21 Dec 2010.

  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut.Se potriveste catalizatorul de 1.6/1.8t pe 2.0 ALT?
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Credeai ca 1.8T are 2 finale pentru fite? Catalizatorul asta e total altfel de 1.6 si 2.0. Si sincer, avand in vedere diferenta marisoara de cai intre 1.6 si 2.0 sunt convins ca nici astea 2 nu sunt la fel.
     
  3. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    O părere despre aceste catalizatoare,Bosal,JMJ,Sigam,ASSO sunt bune?Ies noxele la fel ca cel original ?
     
  4. snake`

    snake` 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 , motor 2.0 TDI (CGLC) 177 Cp, 2012
    Salut .. imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema cu eroarea 16804 ? nu am nici o problema nici la consum se comporta perfect normal !
     
  5. ArisLukas 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A4B6,2.0i (ALT),2001
    Salut!Am un A4 B6, motor benzină 2.0 ALT si as vrea sa-i anulez catalizatorul,mai exact sa schimb catalizatorul actual cu un "test pipe",o țeava goală identică ca si forma cu catalizatorul standard care este prevăzută și cu găuri ptr.sondele lamda.Intrebarea mea este daca se va simți vreo îmbunătățire ,daca masina va trage ceva mai bine si dacă îmi va afecta în vreun fel consumul de ulei(dacă se va mării)?
     
  6. alin351

    alin351 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    a4 b6 2000 cmc 2001
    Salutare ma poate ajuta cineva acest cod?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Salut,
    Imi poate confirma cineva daca, catalizatorul de pe Audi A4 B7 cabrio 1.8T an 2005 se potriveste pe Audi A4 B6 an 2002 motor 2.0i ? La o cautare pe marca Bosal si/sau Walker imi da ca ar fi acelasi model. Nou OE = original nu se mai gaseste si de aceea prefer original din dezmembrari.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Au coduri diferite, pe 1.8T (BFB) se termina cu 200AX, pe 2.0I (ALT) cu 089HX, dar sunt compatibile intre ele.

    Se gaseste nou OE, doar ca te costa 1300 €uro.
     
  10. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Compatibile, adica se potrivesc la prinderi, marime, forma si se poate monta ? Azi am primit un raspuns de la dezmembrari ca nu se potrivesc. Ceva imi spune ca se potrivesc, mai fac sapaturi.
    Ala nou e posibil sa apara in lista de produse dar cand e sa il comanzi ti se spune ca este stoc inexistent la fel ca multe alte piese originale ce nu se mai fabrica si nici nu se mai gasesc. Oricum prin prisma pretului de vanzare, nu merita.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toti producatorii AM dau compatibilitate intre cele 2 coduri.

    In loc sa pierzi timpul sunand pe la dezmembrari, asteptand raspunsuri pe forum, eu zic sa il comanzi de la un magazin de piese auto unde poti face retur si odata avand piesa noua/piesa veche in mana, le compari si decizi in consecinta.
     
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Daca eram de specialitate asa faceam. Nu am avut niciodata pe mana vreun catalizator sa vad cum e. Era varianta dezmembrari pt ca gasisem un b7 cabrio de 1.8T cu 70000 km. De asta am pus intrebarea, pierderea de timp e la magazin unde sunt angajati cofetari care habar nu au. Raspuns asteptam de la cei care au facut modificari si stiu. De dat cu parerea stim toti sa facem. Eu zic ca se potriveste, dar e doar o parere
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci rectific.

    Uneori, trebuie sa lasam confortul de a sta in fata PC-ului si a astepta un raspuns.

    Daca nu esti de specialitate nu vad de ce te complici. Te duci la service-ul tau de incredere, le zici ca vrei catalizatorul inlocuit si punct.

    Nu ceri sfaturi angajatului de la piese auto deoarece majoritatea n-au nici un fel de specializare si n-au pus mana in viata lor pe un surub.

    Sa montezi un catalizator din dezmembrari, de pe o masina de 20 de ani, care probabil ultimii 5-6 ia stat in ploaie/zapada, nu este foarte inteligent.

    Ori, ai intotdeauna varianta OE, unde nu dai gres niciodata.
    https://www.ebay.it/itm/19373648966...mZ_So6XQe-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Inlocuit ambele sonde lambda (sonda 2 Bosch si sonda 1 NTK), cele originalele de fabrica erau bosch, din cauza erorii catalyst system bank 1, iar dupa 150 km ma trezesc cu aceaste erori. Ce nu ii place ? Sau sonda 1 posibil sa fie defecta de noua ? Motorul este cel din profil un 2.0 benzina.
     
  15. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Ce cod are sonda NTK si/sau NGK ? Eu am schimbat acea sonda cu una noua (nu mai tin minte marca) cu codul nou 1K0 998 262 D si nu-mi functiona. Am cumparat una de pe ebay (SH) cu vechiul cod 06A 906 262 AN si nu am mai avut probleme.
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Asta este sonda 1 noua (poza 1) si sonda 1 veche (poza 4). Mentionez ca cele de pe masina erau originale din 2002 si erau marca Bosch. Acum am sonda 2 noua marca Bosch pentru ca NGK nu se potrivea iar sonda 1 e marca NGK. Eroarea de sonda nu a mai aparut insa a ramas cea de catalizator in continuare, check engine aprins din 200 in 200 km. Am achizitionat un catalizator de la un 1.8 Turbo (de pe A4 B6 cabrio cu 180.000 km) si urmeaza sa il inlocuiesc. Stiu ca au coduri diferite catalizatoarele de pe motoarele 1.8 Turbo si 2.0 i insa forma lor e la fel. Cel de 1.8T are codul 8E0254200A iar al meu de 2.0i are codul 8E0131702BH.
     

Distribuie pagina asta