1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2006 Audi A3 8P 2.0TDI 8V Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de LucianP, 4 Apr 2017.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Felicitari pt modificari, dar lasa in puii mei si niste link-uri! :beerchug::asskicking:
    Semnalele alea le gasisem si eu pe aliexpress, dar erau pt golf 4. N-am mai cautat si pt noi.
     
  2. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Mersi de aprecieri
    @mirceacml nu vreau s-o caut cu lumanarea ;), sunt ok si astea...S-asa ca a trebuit sa-mi schimb pana la urma si bateria, ca aia pe care o aveam era dusa de tot, a venit pe masina si cine stie de cand era.
    In cele din urma mi-am luat o Varta Silver.

    @Fallen uite aici LINK. Eu mi-am luat 3 seturi, am zis sa fie acolo ca la cum se misca Posta cine stie cand imi mai iau. :rolleyes: Sincer si eu credeam ca vor fi o teapa si nu se vor potrivi, da au si chinezii momentele lor...

    Si ceva poze de la cursele de DRAG de la Ianca din weekend.
    IMG_20190609_2046480~01.jpg IMG_7213.JPG IMG_7354.JPG
    IMG_7239.JPG IMG_7211.JPG IMG_7360.JPG
     
    stefan550, Fallen, mirceacml și alți 4 apreciază asta.
  3. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Gata cu pregătirile de concediu.:arco:
    Urmează să scot mașina la un drum de 3000+km și am luat-o la puricat luna asta.
    Prima chestie a fost să-i schimb uleiul si filtrele.
    Apoi am avut niște garnituri de înlocuit la furtunul de la intercooler, și un etrier de pe spate care-mi rămânea blocat.
    Și preventiv am blindat-o pe dedesubt :eyebrows:
    IMG_20190720_1215548.jpg

    După o experiență neplăcută cu mașina prietenei, de acum o săptămână când a agățat baia de ulei într-o bordură de canal lăsată mai sus decât restul drumului și i-a făcut frumusețe de gaură, am zis sa dau jos prostiile alea de plastic. Oricum abia se mai țineau in șuruburi și pe drumurile noastre cu niște mașini așa joase nu poți fără ceva de metal.
    IMG_20190712_1809592.jpg
    Drumuri bune....:shrug:
     
  4. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ma manca si pe mine sa merg pe scut metalic, insa am citit ca vibreaza si face urat in viteze inferioare. La tine cum se prezinta? Ai pus ceva garnituri la suruburi?
    Montajul este simplu? (l-ai facut tu?). In sensul ca mi se pare banal de prins din diagrame, insa lumea se plange ca nu reusesc singuri si ca este un singur service prin Bucuresti care monteaza scuturile metalice, provenite din Harghita (banuiesc ca de acolo l-ai luat).
     
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am montat eu cateva dinastea. Niciunul nu a venit p&p si au trebuit improvizații. Dar per total merg montate destul de usor. As pune si eu pentru că astea nu stau aplecate in jos de la mijloc...dar in acelasi timp nu, deoarece nu au acele cuburi de plastic pe interior de amortizare.
     
  6. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Scutul este de tipul asta:
    upload_2019-7-22_12-35-44.png

    L-am montat fara nicio improvizatie
    A venit foarte bine si pe Golf V si pe Audi A3.

    Singura obiectie pe care as avea-o este ca acea portita de vizitare pentru schimbul de ulei nu este perfect aliniata cu busonul de la baie.
    Se poate scoate busonul, dar cand curge uleiul trebuie pus o palnie ca sa ghideze uleiul prin portita, sa nu se scurga pe interiorul scutului.
    Nu troncane si nu i-am pus nicio garnitura la suruburi.

    De montat se monteaza relativ usor, trebuie ridicata masina pe elevator, si scutul il ridici in pozitie cu un cric hidraulic. Toata operatia dureaza 20 de min.
     
    Fallen și mirceacml apreciază asta.
  7. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    In acest caz, pare interesant si ar trebui sa incerc si eu.
    Nu de alta, dar la mine s-au mancat toate prinderile de la carenajele rotilor, iar scutul in sine arata groaznic din cauza ca mi-a tarsait pe autostrada de cateva ori.
    Doar carenajele rotilor ma costa mai mult decat scutul metalic :))
     
  8. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Pai si scutul meu de plastic era tot rupt. Se tinea in vreo 5 coliere si 4 suruburi autofiletante si dupa fiecare iarna mai gaseam cate o bucata lipsa din el.
    La Golf am observat ca se aude putin mai infundat evacuarea de cand are scutul de metal, dar e un sunet placut, nu-i ascutit si nu deranjeaza la drum lung.
     
  9. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Gata si cu concediul :cool:...tare grea e prima zi de munca :3sadwalk:

    Anu asta am facut-o de pomina, am decis sa iesim la plimbare prin Europa timp de 11 zile cu masina.

    La sfarsit am tras linie si am descoperit ca ne-am plimbat 4080Km si am traversat in total 6 tari(inclusiv Romania).
    Screenshot_20190819-220901~01.png
    Dupa plimbarea asta pot spune ca masina s-a descurcat perfect fara nicio ezitare, totul a mers ceas la ea.:racer:
    A facut fata la temperaturi de peste 37°C, la viteze constante de 140Km/h timp de 9-10 ore, si condus in regimul asta aproape zilnic.
    IMG_20190807_1028413.jpg IMG_20190811_1159284.jpg IMG_20190811_1152255.jpg IMG_20190818_1233363.jpg
    Pe drum a implinit pe rand 269.000Km, 270.000km si 271.000Km.
    IMG_20190811_1934436.jpg
    Consumul pe autostrazi am reusit sa-l scot undeva la 6.8%, cu o viteza medie de 84Km/h.
    Prin tarisoara am scos cam 6.3%.

    Bineinteles ca am avut parte si de un eveniment nefericit, unde altundeva decat la noi in tara.
    M-am trezit cu o masina iesind de pe un drum secundar fix in fata mea, soferita n-a schitat nicio intentie de a frana sau sa ma evite, si mi-a sters laterala stanga. N-a fost nimic grav....se putea si mai rau , dar n-ai cum frate sa nu fi martor sau sa patesti vreo grozavie pe drumurile astea a le noastre:ermm:...
    Screenshot_20190819-225803~01.png IMG_20190807_2029549.jpg

    Bine ca macar m-am intors si cu permisul in buzunar :) si pana acum nicio amenda :happy:

    Maine merg la asigurari sa-mi deschid dosarul de dauna, si dupa ce o termin de vopsit merg sa-i fac un detailing interior exterior corect, ca-l merita saracuta :eyebrows:

    L.E. Am prins si o masina destul de rara prin Budapesta:photo:, un GT electric. Cine ghiceste ce-i?
    IMG_20190815_1847021.jpg IMG_20190815_1847365.jpg
     
    lowlife, oviand, gavryus și alți 3 apreciază asta.
  10. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Fisker Karma, e hibrida
     
    LucianP apreciază asta.
  11. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Nope, e electrica(plugged-in) cu range extender, ca la i3. Dar da este un Fisker Karma :icon_thumright:
    Sunt destul de rare, cam 2400 au fost facute.
     
  12. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Revin cu o mașină întreagă.
    Dupa 3 luni de așteptare am dus mașina la refăcut laterala stanga(portiere, aripă față, aripă spate).
    Ma declar mulțumit de rezultat, și acum mă gândesc să-i fac și un polish ca la carte, să obțin un luciu uniform pe toată masina
    IMG_20191020_1226568.jpg IMG_20191020_1456283.jpg

    Între timp am presimțirea că-mi crapă un xenon, cel din dreapta. Daunăzi m-am trezit că se stinsese in mers, și parcă a slăbit din intensitate.
     
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Se vede coaja de portocala de la Roman, Luciane ! :)
    Baga un wetsanding și polish musai ! Ai destui mesteri și prin Iasi, așadar cu un detailing exterior va fi alta poveste !
    Schimba ambele becuri de xenon sa nu fie diferențe și mai devreme sau mai târziu va pică și celălat !
     
    LucianP apreciază asta.
  14. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    @Cosmin ZKG da păi asta și sper să rezolv, vreau să-i fac o corecție de lac, am la cine să merg.;)

    Xenoanele oricum aveam de gând să le schimb că erau destul de slabe ăstea ale ei, așteptam doar un motiv, sau două :eyebrows:
     
  15. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Postările de sezon:
    Toamnă :cool:
    IMG_20191110_140502.jpg
    Și recent am trecut la setup de iarnă :cold:
    IMG_20191116_1323463.jpg IMG_20191116_1323353.jpg
    Pentru iarna asta am mers pe Continental TS860
    Am decis să păstrez jantele OEM de 17" și să le încalț de iarnă.
    Totuși am zis sa încerc cu un balon de 50, scopul fiind să ridic puțin garda la sol și sa înmoi puțin suspensia. Diferențele dintre jantele de 17" cu balon de 45 și jantele de 17" cu balon de 50 se văd in poze.
    Și ca tot românul am profitat de blecfraidei și am luat un set de becuri Xenon D1S Osram Xenarc 6000K.
    Before After
    IMG_20191116_1310441.jpg IMG_20191116_1402438.jpg

    Diferența de la cer la pământ :idea:
     
    stefan550, mirceacml, cogdao și alți 2 apreciază asta.
  16. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si eu sunt interesat de xenoane ca sunt cam galbene ale mele. Eu stiu ca nu exista xenarc de 6000k ci de 4300k. Osram Cool Blue cica ar ajunge pana la 6000k, in realitate fiind mai putin. Inca nu sunt decis sa iau sa am lumina alba cum au pana si skodele astea mai noi.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia Cool Blue Boost, sunt 7000k.
    Cool Blue Intense au sigur 6000k, le am eu pe 2 masini si vad diferenta intre 4300k (avute anterior, de noi) si CBI-urile de 6000k.
     
    mirceacml apreciază asta.
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mulțumesc @audi66 , prompt ca de obicei :hi:
     
  19. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Xenarc sunt de mai multe valori, și 4300k si 5500k si 6000k. Eu le-am luat pe cele din urmă.

    Screenshot_20191121-090118~01.png
     
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am văzut și eu după ce am cautat la sugestia lui audi66. Am comandat si pentru pozitie ca led-urile tot dau erori aleatoriu.
    Screenshot_20191121-144244_Chrome.jpg Screenshot_20191121-144325_Chrome.jpg
     
    LucianP apreciază asta.

Distribuie pagina asta